Przetarg nieograniczony w ramach przedsięwzięcia pn. „Modernizacja istniejących sieci w celu ograniczenia strat ciepła oraz likwidacji niskiej emisji w systemie ciepłowniczymPEC Olecko'
Przetarg nieograniczony na Wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. „Modernizacja istniejących sieci w celu ograniczenia strat ciepła oraz likwidacji niskiej emisji w systemie ciepłowniczym PEC Olecko”
Olecko dnia 10.07.2020 r.
O G Ł O S Z E N I E O P R Z E T A R G U
Przetarg nieograniczony na Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „Modernizacja istniejących sieci w celu ograniczenia strat ciepła oraz likwidacji niskiej emisji w systemie ciepłowniczym PEC Olecko” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.
NAZWA, ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Olecku
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Składowa 7, 19-400 Olecko
tel. 87 520 2661
[email protected], [email protected]
Strona internetowa: www.pec.olecko.pl
TRYB POSTĘPOWANIA:
POSTĘPOWANIE W TRYBIE „ PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO” ZGODNIE Z REGULAMINEM WEWNĘTRZNYM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ NA DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE SŁUŻĄCE DZIAŁALNOŚCI SEKTOROWEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE ENERGETYKI CIEPLNEJ W OLECKU SP. Z O.O. ORAZ PROCEDURAMI ZAWIERRANIA UMÓW WYNIKAJĄCYMI Z WYTYCZNYCH W ZAKRESIE KWALIFIKOWALNOŚCI WYDATKOW W RAMACCH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO, EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO ORAZ FUNDUSZU SPÓJNOŚCI NA LATA 2014-2020
PRZEDMIOT ORAZ ZAKRES ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie, na które składają się prace modernizacyjne o poniższym zakresie:
sieć cieplna wraz z przyłączami - łączna długość projektowanej i wymienianej sieci cieplnej oraz przyłączy wyniesie ok.: L= 5 334,0 mb; parametry sieci ok. 115/65o C, ciśnienie maksymalne 16 bar
stacja wymiennikowo-pompowa - 1 szt.
Ilość węzłów 45 szt. w tym:
- u nowych odbiorców- 11 szt. (w tym 3 węzły dwufunkcyjne)
- u aktualnych odbiorców - 34 szt.
Szczegółowy zakres prac modernizacyjnych został opisany w:
1) dokumentacji projektowej -Załącznik nr 1 do SIWZ;
2) SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Wymagania techniczne– Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Oferta musi zawierać propozycje realizacji przedmiotu zamówienia zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego, przedstawionymi we wskazanych w pkt. 1 dokumentach, zarówno od strony technicznej jak i organizacyjnej.
3. Zakres zamówienia:
a. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej i instrukcji obsługi.
b. Prace budowlano – montażowe:
Sieci cieplne:
Demontaże i prace rozbiórkowe, zdemontowany złom należy protokolarnie
przekazać Zamawiającemu
Prace ziemne,
Zakup i dostawy oraz montaż armatury, rurociągów (z instalacją alarmową) i
urządzeń technicznych (studnie z zaworami odcinającymi, odwadniającymi i odpowietrzającymi sieć cieplną itp.),
Budowa sieci cieplnych,
Uporządkowanie i zagospodarowanie terenu,
Wymagane odbiory do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (o ile będzie
wymagane),
Węzły cieplne:
Demontaże i prace rozbiórkowe,
Instalacje elektryczne: doprowadzenie energii elektrycznej do pomieszczenia
węzła, gniazda wtykowe, uziomy i instalacje wyrównawcze, podliczniki energii elektrycznej,
Instalacje sanitarne: wentylacja nawiewna i wywiewna, kanalizacja sanitarna,
Prace ogólnobudowlane: wyrównanie ścian i stropów, malowanie, wyrównanie
posadzek,
Dostawa i montaż węzłów cieplnych,
c. Utylizacja materiałów izolacyjnych i gruzu.
d. Demontaż istniejących urządzeń – zdemontowane urządzenia (pompy, naczynia, liczniki ciepła, wymienniki itp.) należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu.
e. Uruchomienie, testy i rozruch, instrukcja obsługi, szkolenie załogi.
4. Ponadto, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zapewnienia obsługi geodezyjnej, powiadomienia zarządców nieruchomości o planowanym terminie prowadzenia prac, wykonania wszelkich badań i prób, inwentaryzacji powykonawczej, przywrócenia terenu i nawierzchni do stanu poprzedniego, potwierdzone protokołem podpisanym przez zarządcę lub właściciela terenu oraz przeszkolenia obsługi.
5. Przedmiot zamówienia, z zastosowanie nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
Usługi i roboty:
Główny przedmiot zamówienia:
45251250-8 Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych
Usługi i roboty:
71232000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111250-5 Badanie gruntu
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223000-6 Konstrukcje
45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45251250-0 Lokalne zakłady grzewcze
45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262000-1 Specjalne roboty budowlane, inne niż dachowe
45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw oświetleniowych
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45331000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza
45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45351000-2 Mechaniczne instalacje inżynieryjne
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących
45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne
45111200-0 Roboty w zakresie
przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania przetargowego lub ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia (oferty cenowej) zobowiązany jest także do przeprowadzenia minimum jednego przeglądu pogwarancyjnego inwestycji na 6 miesięcy przed upływem terminu rękojmi i gwarancji, z udziałem kierownika budowy robót budowlanych, uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy robót, inspektorów nadzoru inwestorskiego, przedstawiciela Zamawiającego, a w razie potrzeby, projektanta.
8. Warunkiem rozpoczęcia prac budowlano – montażowych jest zatwierdzenie harmonogramu realizacyjnego przez Zamawiającego.
9. Roboty budowlane mają zostać zrealizowane w oparciu o dokumentację projektową, wydane i prawomocne pozwolenie (zgłoszenie) na budowę. W przypadku zmiany proponowanych do zastosowania przez Wykonawcę urządzeń - w stosunku do rozwiązań przyjętych w opracowanej dokumentacji projektowej - obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji zamiennej.
Jeżeli proponowane przez wykonawcę zmiany skutkować będą koniecznością uzyskania wymaganych uzgodnień i decyzji, w tym zmiany pozwolenia na budowę – powyższe obowiązki obciążają wykonawcę. Powyższe okoliczności nie będą mogły stanowić podstawy do wnioskowania o wydłużenia założonego terminu zakończenia realizacji przedsięwzięcia.
10. W przypadku użycia w SIWZ lub w załącznikach do niej nazw materiałów, producentów, znaków towarowych czy też norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie wymaganych minimalnych standardów technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert obejmujących rozwiązania równoważne - o parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentach zamówienia .
11. Wbudowywane urządzenia i materiały muszą być nowe, oryginalne i zgodne z dokumentacją producentów. Zastosowane urządzenia muszą posiadać udokumentowane certyfikaty.
12. Zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, można zastosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi.
13. Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt wykonać w szczególności następujące działania:
1) przygotować teren pod budowę wraz z jego oznakowaniem,
2) zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich,
3) zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji,
4) rozwiązać kwestię poboru wody i energii elektrycznej,
5) uporządkować teren po zakończeniu budowy,
6) ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie podanym w umowie,
7) dokonać wywozu gruzu i innych materiałów rozbiórkowych (wyłączając złom) w miejsce składowania odpadów.
8) Zamawiający zwraca uwagę Wykonawcom, aby w harmonogramie realizacji uwzględnić dopuszczalne, maksymalne 2-wu dniowe przerwy w dostawach energii cieplnej odbiorcom. Maksymalna liczba przerw w trakcie trwania inwestycji nie może być większa niż 5. Termin każdorazowego wyłączenia sieci będzie wymagał wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym - minimum 10 dni przed planowanym wyłączeniem. Przerwy o których mowa mogą odbywać się wyłącznie poza sezonem grzewczym.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie spółki Olecko ul. Składowa 7 oraz jako załącznik do ogłoszenia.
WADIUM:
150 000,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy.
Termin zakończenia:
Całość przedsięwzięcia – 31.12.2022 r.
Gotowość do podania energii cieplnej – ciągła
Prace przełączeniowe muszą odbywać się poza sezonem grzewczym.
W związku z tym, że zamówienie jest współfinansowane ze środków zewnętrznych, Zamawiający bezwzględnie będzie wymagał, aby całość przedsięwzięcia została zakończona w terminie podanym powyżej.
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego.
Termin składania ofert upływa w dniu 27.07.2020 r. o godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.07.2020 r. o godz. 10.15.
ZAMAWIAJĄCEMU PRZYSŁUGUJE PRAWO UNIEWAŻNIENIA PRZETARGU BEZ PODANIA PRZYCZYN.
Prezes Zarządu
Marcin Małecki
Data wprowadzenia: 2020-07-10 1255 Data upublicznienia: 2020-07-10 Art. czytany: 3078 razy
|
|