Przetarg nieograniczony w ramach przedsięwzięcia pn. „Modernizacja istniejących sieci w celu ograniczenia strat ciepła oraz likwidacji niskiej emisji w systemie ciepłowniczymPEC Olecko' 2020-07-10 1255 Art. czytany: 3079 razy Przetarg nieograniczony na Wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. „Modernizacja istniejących sieci w celu ograniczenia strat ciepła oraz likwidacji niskiej emisji w systemie ciepłowniczym PEC Olecko” Olecko dnia 10.07.2020 r. O G Ł O S Z E N I E O P R Z E T A R G U Przetarg nieograniczony na Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „Modernizacja istniejących sieci w celu ograniczenia strat ciepła oraz likwidacji niskiej emisji w systemie ciepłowniczym PEC Olecko” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego. NAZWA, ADRES ZAMAWIAJĄCEGO Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Składowa 7, 19-400 Olecko tel. 87 520 2661 [email protected], [email protected] Strona internetowa: www.pec.olecko.pl TRYB POSTĘPOWANIA: POSTĘPOWANIE W TRYBIE „ PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO” ZGODNIE Z REGULAMINEM WEWNĘTRZNYM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ NA DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE SŁUŻĄCE DZIAŁALNOŚCI SEKTOROWEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE ENERGETYKI CIEPLNEJ W OLECKU SP. Z O.O. ORAZ PROCEDURAMI ZAWIERRANIA UMÓW WYNIKAJĄCYMI Z WYTYCZNYCH W ZAKRESIE KWALIFIKOWALNOŚCI WYDATKOW W RAMACCH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO, EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO ORAZ FUNDUSZU SPÓJNOŚCI NA LATA 2014-2020 PRZEDMIOT ORAZ ZAKRES ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie, na które składają się prace modernizacyjne o poniższym zakresie: sieć cieplna wraz z przyłączami - łączna długość projektowanej i wymienianej sieci cieplnej oraz przyłączy wyniesie ok.: L= 5 334,0 mb; parametry sieci ok. 115/65o C, ciśnienie maksymalne 16 bar stacja wymiennikowo-pompowa - 1 szt. Ilość węzłów 45 szt. w tym: - u nowych odbiorców- 11 szt. (w tym 3 węzły dwufunkcyjne) - u aktualnych odbiorców - 34 szt. Szczegółowy zakres prac modernizacyjnych został opisany w: 1) dokumentacji projektowej -Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Wymagania techniczne– Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oferta musi zawierać propozycje realizacji przedmiotu zamówienia zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego, przedstawionymi we wskazanych w pkt. 1 dokumentach, zarówno od strony technicznej jak i organizacyjnej. 3. Zakres zamówienia: a. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej i instrukcji obsługi. b. Prace budowlano – montażowe: Sieci cieplne: Demontaże i prace rozbiórkowe, zdemontowany złom należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu Prace ziemne, Zakup i dostawy oraz montaż armatury, rurociągów (z instalacją alarmową) i urządzeń technicznych (studnie z zaworami odcinającymi, odwadniającymi i odpowietrzającymi sieć cieplną itp.), Budowa sieci cieplnych, Uporządkowanie i zagospodarowanie terenu, Wymagane odbiory do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (o ile będzie wymagane), Węzły cieplne: Demontaże i prace rozbiórkowe, Instalacje elektryczne: doprowadzenie energii elektrycznej do pomieszczenia węzła, gniazda wtykowe, uziomy i instalacje wyrównawcze, podliczniki energii elektrycznej, Instalacje sanitarne: wentylacja nawiewna i wywiewna, kanalizacja sanitarna, Prace ogólnobudowlane: wyrównanie ścian i stropów, malowanie, wyrównanie posadzek, Dostawa i montaż węzłów cieplnych, c. Utylizacja materiałów izolacyjnych i gruzu. d. Demontaż istniejących urządzeń – zdemontowane urządzenia (pompy, naczynia, liczniki ciepła, wymienniki itp.) należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu. e. Uruchomienie, testy i rozruch, instrukcja obsługi, szkolenie załogi. 4. Ponadto, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zapewnienia obsługi geodezyjnej, powiadomienia zarządców nieruchomości o planowanym terminie prowadzenia prac, wykonania wszelkich badań i prób, inwentaryzacji powykonawczej, przywrócenia terenu i nawierzchni do stanu poprzedniego, potwierdzone protokołem podpisanym przez zarządcę lub właściciela terenu oraz przeszkolenia obsługi. 5. Przedmiot zamówienia, z zastosowanie nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): Usługi i roboty: Główny przedmiot zamówienia: 45251250-8 Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych Usługi i roboty: 71232000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111250-5 Badanie gruntu 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45223000-6 Konstrukcje 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45251250-0 Lokalne zakłady grzewcze 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45262000-1 Specjalne roboty budowlane, inne niż dachowe 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw oświetleniowych 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45331000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45351000-2 Mechaniczne instalacje inżynieryjne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania przetargowego lub ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia (oferty cenowej) zobowiązany jest także do przeprowadzenia minimum jednego przeglądu pogwarancyjnego inwestycji na 6 miesięcy przed upływem terminu rękojmi i gwarancji, z udziałem kierownika budowy robót budowlanych, uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy robót, inspektorów nadzoru inwestorskiego, przedstawiciela Zamawiającego, a w razie potrzeby, projektanta. 8. Warunkiem rozpoczęcia prac budowlano – montażowych jest zatwierdzenie harmonogramu realizacyjnego przez Zamawiającego. 9. Roboty budowlane mają zostać zrealizowane w oparciu o dokumentację projektową, wydane i prawomocne pozwolenie (zgłoszenie) na budowę. W przypadku zmiany proponowanych do zastosowania przez Wykonawcę urządzeń - w stosunku do rozwiązań przyjętych w opracowanej dokumentacji projektowej - obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji zamiennej. Jeżeli proponowane przez wykonawcę zmiany skutkować będą koniecznością uzyskania wymaganych uzgodnień i decyzji, w tym zmiany pozwolenia na budowę – powyższe obowiązki obciążają wykonawcę. Powyższe okoliczności nie będą mogły stanowić podstawy do wnioskowania o wydłużenia założonego terminu zakończenia realizacji przedsięwzięcia. 10. W przypadku użycia w SIWZ lub w załącznikach do niej nazw materiałów, producentów, znaków towarowych czy też norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie wymaganych minimalnych standardów technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert obejmujących rozwiązania równoważne - o parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentach zamówienia . 11. Wbudowywane urządzenia i materiały muszą być nowe, oryginalne i zgodne z dokumentacją producentów. Zastosowane urządzenia muszą posiadać udokumentowane certyfikaty. 12. Zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, można zastosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi. 13. Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt wykonać w szczególności następujące działania: 1) przygotować teren pod budowę wraz z jego oznakowaniem, 2) zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, 3) zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji, 4) rozwiązać kwestię poboru wody i energii elektrycznej, 5) uporządkować teren po zakończeniu budowy, 6) ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie podanym w umowie, 7) dokonać wywozu gruzu i innych materiałów rozbiórkowych (wyłączając złom) w miejsce składowania odpadów. 8) Zamawiający zwraca uwagę Wykonawcom, aby w harmonogramie realizacji uwzględnić dopuszczalne, maksymalne 2-wu dniowe przerwy w dostawach energii cieplnej odbiorcom. Maksymalna liczba przerw w trakcie trwania inwestycji nie może być większa niż 5. Termin każdorazowego wyłączenia sieci będzie wymagał wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym - minimum 10 dni przed planowanym wyłączeniem. Przerwy o których mowa mogą odbywać się wyłącznie poza sezonem grzewczym. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie spółki Olecko ul. Składowa 7 oraz jako załącznik do ogłoszenia. WADIUM: 150 000,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy. Termin zakończenia: Całość przedsięwzięcia – 31.12.2022 r. Gotowość do podania energii cieplnej – ciągła Prace przełączeniowe muszą odbywać się poza sezonem grzewczym. W związku z tym, że zamówienie jest współfinansowane ze środków zewnętrznych, Zamawiający bezwzględnie będzie wymagał, aby całość przedsięwzięcia została zakończona w terminie podanym powyżej. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego. Termin składania ofert upływa w dniu 27.07.2020 r. o godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.07.2020 r. o godz. 10.15. ZAMAWIAJĄCEMU PRZYSŁUGUJE PRAWO UNIEWAŻNIENIA PRZETARGU BEZ PODANIA PRZYCZYN. Prezes Zarządu Marcin Małecki |