ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Spółki gminne
  • Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
  • PRZETARGI
  • OGŁOSZENIA O PRZETARGACH
  • Przetarg nieograniczony w ramach przedsięwzięcia pn. „Modernizacja istniejących sieci w celu ograniczenia strat ciepła oraz likwidacji niskiej emisji w systemie ciepłowniczymPEC Olecko'

    Przetarg nieograniczony na Wykonanie robót budowlanych w ramach przedsięwzięcia pn. „Modernizacja istniejących sieci w celu ograniczenia strat ciepła oraz likwidacji niskiej emisji w systemie ciepłowniczym PEC Olecko”

    Olecko dnia 10.07.2020 r.

    O G Ł O S Z E N I E O P R Z E T A R G U


    Przetarg nieograniczony na Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu „Modernizacja istniejących sieci w celu ograniczenia strat ciepła oraz likwidacji niskiej emisji w systemie ciepłowniczym PEC Olecko” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.

    NAZWA, ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
    Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Olecku
    Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Składowa 7, 19-400 Olecko
    tel. 87 520 2661
    [email protected], [email protected]
    Strona internetowa: www.pec.olecko.pl

    TRYB POSTĘPOWANIA:

    POSTĘPOWANIE W TRYBIE „ PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO” ZGODNIE Z REGULAMINEM WEWNĘTRZNYM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ NA DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE SŁUŻĄCE DZIAŁALNOŚCI SEKTOROWEJ W PRZEDSIĘBIORSTWIE ENERGETYKI CIEPLNEJ W OLECKU SP. Z O.O. ORAZ PROCEDURAMI ZAWIERRANIA UMÓW WYNIKAJĄCYMI Z WYTYCZNYCH W ZAKRESIE KWALIFIKOWALNOŚCI WYDATKOW W RAMACCH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO, EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO ORAZ FUNDUSZU SPÓJNOŚCI NA LATA 2014-2020

    PRZEDMIOT ORAZ ZAKRES ZAMÓWIENIA


    Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie, na które składają się prace modernizacyjne o poniższym zakresie:
    sieć cieplna wraz z przyłączami - łączna długość projektowanej i wymienianej sieci cieplnej oraz przyłączy wyniesie ok.: L= 5 334,0 mb; parametry sieci ok. 115/65o C, ciśnienie maksymalne 16 bar
    stacja wymiennikowo-pompowa - 1 szt.
    Ilość węzłów 45 szt. w tym:
    - u nowych odbiorców- 11 szt. (w tym 3 węzły dwufunkcyjne)
    - u aktualnych odbiorców - 34 szt.
    Szczegółowy zakres prac modernizacyjnych został opisany w:
    1) dokumentacji projektowej -Załącznik nr 1 do SIWZ;
    2) SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Wymagania techniczne– Załącznik nr 2 do SIWZ.
    2. Oferta musi zawierać propozycje realizacji przedmiotu zamówienia zgodne z oczekiwaniami Zamawiającego, przedstawionymi we wskazanych w pkt. 1 dokumentach, zarówno od strony technicznej jak i organizacyjnej.
    3. Zakres zamówienia:
    a. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej i instrukcji obsługi.
    b. Prace budowlano – montażowe:
    Sieci cieplne:
     Demontaże i prace rozbiórkowe, zdemontowany złom należy protokolarnie
    przekazać Zamawiającemu
     Prace ziemne,
     Zakup i dostawy oraz montaż armatury, rurociągów (z instalacją alarmową) i
    urządzeń technicznych (studnie z zaworami odcinającymi, odwadniającymi i odpowietrzającymi sieć cieplną itp.),
     Budowa sieci cieplnych,
     Uporządkowanie i zagospodarowanie terenu,
     Wymagane odbiory do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu (o ile będzie
    wymagane),
    Węzły cieplne:
     Demontaże i prace rozbiórkowe,
     Instalacje elektryczne: doprowadzenie energii elektrycznej do pomieszczenia
    węzła, gniazda wtykowe, uziomy i instalacje wyrównawcze, podliczniki energii elektrycznej,
     Instalacje sanitarne: wentylacja nawiewna i wywiewna, kanalizacja sanitarna,
     Prace ogólnobudowlane: wyrównanie ścian i stropów, malowanie, wyrównanie
    posadzek,
     Dostawa i montaż węzłów cieplnych,
    c. Utylizacja materiałów izolacyjnych i gruzu.
    d. Demontaż istniejących urządzeń – zdemontowane urządzenia (pompy, naczynia, liczniki ciepła, wymienniki itp.) należy protokolarnie przekazać Zamawiającemu.
    e. Uruchomienie, testy i rozruch, instrukcja obsługi, szkolenie załogi.
    4. Ponadto, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, zapewnienia obsługi geodezyjnej, powiadomienia zarządców nieruchomości o planowanym terminie prowadzenia prac, wykonania wszelkich badań i prób, inwentaryzacji powykonawczej, przywrócenia terenu i nawierzchni do stanu poprzedniego, potwierdzone protokołem podpisanym przez zarządcę lub właściciela terenu oraz przeszkolenia obsługi.
    5. Przedmiot zamówienia, z zastosowanie nazw i kodów określonych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
    Usługi i roboty:
    Główny przedmiot zamówienia:
    45251250-8 Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych
    Usługi i roboty:
    71232000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
    45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
    45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
    45111250-5 Badanie gruntu
    45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
    45223000-6 Konstrukcje
    45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
    45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
    45251250-0 Lokalne zakłady grzewcze
    45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
    45262000-1 Specjalne roboty budowlane, inne niż dachowe
    45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw oświetleniowych
    45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
    45331000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza
    45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
    45351000-2 Mechaniczne instalacje inżynieryjne
    45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
    45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej
    45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących
    45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne
    45111200-0 Roboty w zakresie
    przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

    6. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania przetargowego lub ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia.
    7. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia (oferty cenowej) zobowiązany jest także do przeprowadzenia minimum jednego przeglądu pogwarancyjnego inwestycji na 6 miesięcy przed upływem terminu rękojmi i gwarancji, z udziałem kierownika budowy robót budowlanych, uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy robót, inspektorów nadzoru inwestorskiego, przedstawiciela Zamawiającego, a w razie potrzeby, projektanta.
    8. Warunkiem rozpoczęcia prac budowlano – montażowych jest zatwierdzenie harmonogramu realizacyjnego przez Zamawiającego.
    9. Roboty budowlane mają zostać zrealizowane w oparciu o dokumentację projektową, wydane i prawomocne pozwolenie (zgłoszenie) na budowę. W przypadku zmiany proponowanych do zastosowania przez Wykonawcę urządzeń - w stosunku do rozwiązań przyjętych w opracowanej dokumentacji projektowej - obowiązkiem Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji zamiennej.

    Jeżeli proponowane przez wykonawcę zmiany skutkować będą koniecznością uzyskania wymaganych uzgodnień i decyzji, w tym zmiany pozwolenia na budowę – powyższe obowiązki obciążają wykonawcę. Powyższe okoliczności nie będą mogły stanowić podstawy do wnioskowania o wydłużenia założonego terminu zakończenia realizacji przedsięwzięcia.

    10. W przypadku użycia w SIWZ lub w załącznikach do niej nazw materiałów, producentów, znaków towarowych czy też norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie elementów przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie wymaganych minimalnych standardów technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert obejmujących rozwiązania równoważne - o parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentach zamówienia .
    11. Wbudowywane urządzenia i materiały muszą być nowe, oryginalne i zgodne z dokumentacją producentów. Zastosowane urządzenia muszą posiadać udokumentowane certyfikaty.
    12. Zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo budowlane, można zastosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi.
    13. Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt wykonać w szczególności następujące działania:
    1) przygotować teren pod budowę wraz z jego oznakowaniem,
    2) zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich,
    3) zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji,
    4) rozwiązać kwestię poboru wody i energii elektrycznej,
    5) uporządkować teren po zakończeniu budowy,
    6) ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie podanym w umowie,
    7) dokonać wywozu gruzu i innych materiałów rozbiórkowych (wyłączając złom) w miejsce składowania odpadów.
    8) Zamawiający zwraca uwagę Wykonawcom, aby w harmonogramie realizacji uwzględnić dopuszczalne, maksymalne 2-wu dniowe przerwy w dostawach energii cieplnej odbiorcom. Maksymalna liczba przerw w trakcie trwania inwestycji nie może być większa niż 5. Termin każdorazowego wyłączenia sieci będzie wymagał wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym - minimum 10 dni przed planowanym wyłączeniem. Przerwy o których mowa mogą odbywać się wyłącznie poza sezonem grzewczym.

    Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest w siedzibie spółki Olecko ul. Składowa 7 oraz jako załącznik do ogłoszenia.

    WADIUM:
    150 000,00 PLN (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)
    TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

    Rozpoczęcie realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy.
    Termin zakończenia:
    Całość przedsięwzięcia – 31.12.2022 r.
    Gotowość do podania energii cieplnej – ciągła
    Prace przełączeniowe muszą odbywać się poza sezonem grzewczym.
    W związku z tym, że zamówienie jest współfinansowane ze środków zewnętrznych, Zamawiający bezwzględnie będzie wymagał, aby całość przedsięwzięcia została zakończona w terminie podanym powyżej.


    MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
    Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Zamawiającego.
    Termin składania ofert upływa w dniu 27.07.2020 r. o godz. 10.00.
    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.07.2020 r. o godz. 10.15.


    ZAMAWIAJĄCEMU PRZYSŁUGUJE PRAWO UNIEWAŻNIENIA PRZETARGU BEZ PODANIA PRZYCZYN.


    Prezes Zarządu
    Marcin Małecki


    Data wprowadzenia: 2020-07-10 1255
    Data upublicznienia: 2020-07-10
    Art. czytany: 2836 razy

    » 3.Załącznik NR 3-OFERTA - rozmiar: 750253 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 4.1 Załącznik NR 4-1-1 FC-sieci cieplne - rozmiar: 277073 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 4.1 Załącznik NR 4-1-2 FC-sieci cieplne - rozmiar: 295335 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 4.1 Załącznik NR 4-1-3 FC-sieci cieplne - rozmiar: 292990 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 4.1 Załącznik NR 4-1-4 FC-sieci cieplne - rozmiar: 294852 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 4.1 Załącznik NR 4-1-5 FC-sieci cieplne - rozmiar: 287205 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 4.1 Załącznik NR 4-1-6 FC-sieci cieplne - rozmiar: 260812 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 4.2 Załącznik NR 4-2 FC-wezły cieplne - rozmiar: 275185 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 4.3 Załącznik NR 4-3 HRF-sieci cieplne - rozmiar: 585701 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 4.4 Załącznik NR 4-3 HRF-węzły cieplne - rozmiar: 672822 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 4.4 Załącznik NR 4-3 HRF-węzły cieplne do Wyjaśnienia I - rozmiar: 582032 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 5. Załącznik NR 5-OŚWIADCZENIE WYKONAWCY - rozmiar: 628503 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 6.Załącznik NR 6-WYKAZ ROBÓT - rozmiar: 444568 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 7.Załącznik NR 7-WYKAZ OSÓB - rozmiar: 601402 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 8. Załącznik NR 8- WZÓR UMOWY - rozmiar: 775372 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » 9. Załącznik NR 9- Wykaz RB - rozmiar: 298140 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Baza konkurencyjności - Ogłoszenie - rozmiar: 104471 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Przyłącza cieplne - rozmiar: 9204130 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Przyłącze Przedszkole - Starostwo Powiatowe - rozmiar: 1639864 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Sieci cieplne.part1 - rozmiar: 62914560 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Sieci cieplne.part2 - rozmiar: 50439480 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - rozmiar: 19813590 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wymagania techniczne - rozmiar: 35561064 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Węzły cieplne.part1 - rozmiar: 36700160 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Węzły cieplne.part2 - rozmiar: 30236151 bajtów
    Typ pliku: application/octet-stream
    » Wyjaśnienie I - rozmiar: 467546 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wyjaśnienie II - rozmiar: 710407 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wyjaśnienie III - rozmiar: 395990 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wyjaśnienie IV - rozmiar: 720603 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wyjaśnienie V - rozmiar: 748293 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Wyjaśnienie VI - rozmiar: 356220 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Agnieszka Zyskowska
    Rejestr zmian:
    2020-07-23
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska

    2020-07-20
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    3. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    4. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska

    2020-07-17
    6. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    7. Typ zdarzenia: usunięcie załącznika - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    8. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska

    2020-07-15
    9. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    10. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska

    2020-07-10
    11. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    12. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    13. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    14. Typ zdarzenia: upublicznienie wiadomości - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    15. Typ zdarzenia: zatwierdzenie wiadomości - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    16. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    17. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    18. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    19. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    20. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    21. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    22. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    23. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    24. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    25. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    26. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    27. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    28. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    29. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    30. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    31. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    32. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    33. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    34. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    35. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    36. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    37. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    38. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Agnieszka Zyskowska
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet