| 
| Ogłoszenie o zamówieniu. 'Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku' 
 Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku
 
 SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 1.1.) Rola zamawiającego
 Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO
 1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko
 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277
 1.5) Adres zamawiającego
 1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3
 1.5.2.) Miejscowość: Olecko
 1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
 1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
 1.5.5.) Kraj: Polska
 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
 jednostka samorządu terytorialnego
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
 SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
 Zamówienia publicznego
 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
 Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku
 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ef44e2a-d260-11eb-911f-9ad5f74c2a25
 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088576/01
 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21 10:27
 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004462/03/P
 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
 1.1.2 Budowa ulicy na odcinku od 11-go Listopada do ul.Produkcyjnej w Olecku
 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
 94 ustawy: Nie
 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
 SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://umolecko.logintrade.net/
 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie
 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
 postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
 komunikacji elektronicznej: Tak
 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
 komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/
 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu,
 wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a
 Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji. 7. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
 – Internet Explorer 10 i nowsze,
 – Edge
 – Google Chrome
 – Mozilla Firefox
 – Opera
 Pozostałe wymagania techniczne:
 – dostęp do sieci Internet
 – obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
 – włączona obsługa JavaScript
 – zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
 – zainstalowany Acrobat Reader
 – zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub
 nowszy
 W przypadku wymagania podpisu elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
 – Microsoft Edge
 – Google Chrome
 – Mozilla Firefox
 Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
 – Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
 – Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
 – Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
 – Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy zakupowej nie powinien
 przekraczać 150 MB
 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
 elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
 są ogólnie dostępne: Nie
 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
 polski
 SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.2.2021
 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
 odrębnego postępowania: Nie
 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
 przedmiotu zamówienia: Tak
 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu
 zamówienia:
 Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz
 projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 Przedmiotem zamówienia jest Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul.
 Produkcyjnej w Olecku w zakresie: ulic o długości 2371,34 m o nawierzchni
 asfaltowej/betonowej, ronda wraz z trzema dojazdami o długości 240,20 m o nawierzchni
 asfaltowej, łącznie 2611,54 m o parametrach:
 – klasa techniczna drogi - L i D,
 – prędkość projektowa Vp=50km/h,
 – szerokość jezdni 5,0 - 6,0 m,
 – szerokość poboczy 0,5 - 1,5 m,
 – szerokość chodników 1,5m - 2,0m z płytki betonowej,
 – ciągi pieszo-rowerowe o szer. 3,5 m o nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bezfazowej
 (ścieżka rowerowa) i płytek betonowych (chodnik),
 – włączenie do drogi wojewódzkiej poprzez skrzyżowanie o ruchu okrężnym trzywlotowym o
 średnicy zewnętrznej ronda 33,0 m,
 – oznakowanie zgodnie z opracowanym projektem stałej organizacji ruchu,
 w skład której wchodzą w szczególności:
 roboty drogowe:
 – T1 km rob. 0+000 - 1+125,8 (DW) - 1 084,00 m (z wyłączeniem dojazdu do ronda)
 – DW - T9 km rob. 0+075,6 / T10 km rob. 0 + 080,6 - 240,20 m (z dojazdem do ronda z odcinka
 T1)
 – T2 km rob. 0+000 (T1) - 0+417,0 (T1) – 417,04 m
 – T3 km rob. 0+000 (T1) - 0+282,0- 279,00 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi)
 – T4 km rob. 0+000(T1) - 0+319.4 (T1) -319,40 m
 – T5 km rob. 0+014,6 -0+216,2 - 198,6 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi)
 – T6 km rob. 0+000 -0+126,90 -123,90 m (z wyłączeniem odcinka od osi T3 do krawędzi)
 – T7 km rob. 0+000 -0+130,3 - 127,30 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi)
 – T8 km rob. 0+00 -0+111,0 - 141,50 m (z wyłączeniem odcinka od osi T5 do krawędzi +
 odnoga)
 roboty telekomunikacyjne:
 – usunięcie kolizji
 roboty elektryczne:
 – oświetlenie – 3576 m
 – usunięcie kolizji
 roboty sanitarne:
 – kanalizacja deszczowa
 – odcinek T1 (RONDO-105,50 m; T1- 1087,90 m) - 1 193,40 m
 – odcinek T2 - 321,30 m
 – odcinek T3 - 236,50 m
 – odcinek T5 - 209,40 m
 – odcinek T6 - 112,30 m
 – odcinek T7 - 95,60 m
 – odcinek T8 - 93,20 m
 – przebudowa rowu - 41,00 m
 – przebudowa kanalizacji sanitarnej – 68,10 m,
 – przebudowa sieci wodociągowej – 75,70 m.
 4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych
 obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-11 do 2024-10-31
 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
 podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 4.3.) Kryteria oceny ofert
 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
 Kryterium 1
 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 4.3.6.) Waga: 60
 Kryterium 2
 4.3.4.) Rodzaj kryterium:
 inne.
 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
 4.3.6.) Waga: 40
 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
 lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak
 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
 Art. 109 ust. 1 pkt 4
 Art. 109 ust. 1 pkt 5
 Art. 109 ust. 1 pkt 6
 Art. 109 ust. 1 pkt 7
 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
 postepowania na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez
 Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
 2. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
 z odrębnych przepisów:
 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności
 cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
 gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Zdolności technicznej lub zawodowej:
 a) Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat wstecz
 od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
 krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia w zakresie przebudowy lub budowy dróg o
 wartości nie mniejszej niż 1 800 000 zł brutto na każdym obiekcie.
 UWAGA ! Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych. W przypadku, gdy wykonane
 roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom
 wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość robót wskazana w inne walucie niż PLN
 należy przeliczyć na złote według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o
 zamówienia w niniejszym postępowaniu.
 b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do
 wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk: kierownika budowy w
 specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót elektroenergetycznych, kierownika
 robót sanitarnych. Osoby, o których mowa powyżej winny posiadać uprawnienia określone w
 ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i
 Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
 samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane
 na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Warunek powyższy spełni również osoba
 będąca obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje
 zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu
 samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej –
 zgodnie z właściwymi przepisami, szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
 uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.
 U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
 architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
 3. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których
 zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 p.z.p., w celu
 wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak
 SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
 6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 64
 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące 00/100);
 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
 upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
 i 3 oraz ust. 2.
 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
 zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
 Nie
 SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
 Zgodnie z § 12 projektu umowy (załącznik nr 7 do SWZ)
 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
 związane z realizacją zamówienia: Tak
 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
 w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art.
 95 ustawy
 SEKCJA VIII – PROCEDURA
 8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 10:00
 8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na
 Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego
 pod adresem platformy zakupowej Gminy Olecko: https://umolecko.logintrade.net/
 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 10:30
 8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-11
 
 Data wprowadzenia: 2021-06-21 1233
 Data upublicznienia: 2021-06-21
 Art. czytany: 2284 razy
 
 
 |  |