Ogłoszenie o zamówieniu. 'Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku'

2021-06-21 1233
Art. czytany: 1838 razy

Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3
1.5.2.) Miejscowość: Olecko
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ef44e2a-d260-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088576/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21 10:27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004462/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa ulicy na odcinku od 11-go Listopada do ul.Produkcyjnej w Olecku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umolecko.logintrade.net/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a
Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji. 7. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
– Internet Explorer 10 i nowsze,
– Edge
– Google Chrome
– Mozilla Firefox
– Opera
Pozostałe wymagania techniczne:
– dostęp do sieci Internet
– obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
– włączona obsługa JavaScript
– zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
– zainstalowany Acrobat Reader
– zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub
nowszy
W przypadku wymagania podpisu elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
– Microsoft Edge
– Google Chrome
– Mozilla Firefox
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
– Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
– Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
– Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
– Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy zakupowej nie powinien
przekraczać 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu
zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz
projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul.
Produkcyjnej w Olecku w zakresie: ulic o długości 2371,34 m o nawierzchni
asfaltowej/betonowej, ronda wraz z trzema dojazdami o długości 240,20 m o nawierzchni
asfaltowej, łącznie 2611,54 m o parametrach:
– klasa techniczna drogi - L i D,
– prędkość projektowa Vp=50km/h,
– szerokość jezdni 5,0 - 6,0 m,
– szerokość poboczy 0,5 - 1,5 m,
– szerokość chodników 1,5m - 2,0m z płytki betonowej,
– ciągi pieszo-rowerowe o szer. 3,5 m o nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bezfazowej
(ścieżka rowerowa) i płytek betonowych (chodnik),
– włączenie do drogi wojewódzkiej poprzez skrzyżowanie o ruchu okrężnym trzywlotowym o
średnicy zewnętrznej ronda 33,0 m,
– oznakowanie zgodnie z opracowanym projektem stałej organizacji ruchu,
w skład której wchodzą w szczególności:
roboty drogowe:
– T1 km rob. 0+000 - 1+125,8 (DW) - 1 084,00 m (z wyłączeniem dojazdu do ronda)
– DW - T9 km rob. 0+075,6 / T10 km rob. 0 + 080,6 - 240,20 m (z dojazdem do ronda z odcinka
T1)
– T2 km rob. 0+000 (T1) - 0+417,0 (T1) – 417,04 m
– T3 km rob. 0+000 (T1) - 0+282,0- 279,00 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi)
– T4 km rob. 0+000(T1) - 0+319.4 (T1) -319,40 m
– T5 km rob. 0+014,6 -0+216,2 - 198,6 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi)
– T6 km rob. 0+000 -0+126,90 -123,90 m (z wyłączeniem odcinka od osi T3 do krawędzi)
– T7 km rob. 0+000 -0+130,3 - 127,30 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi)
– T8 km rob. 0+00 -0+111,0 - 141,50 m (z wyłączeniem odcinka od osi T5 do krawędzi +
odnoga)
roboty telekomunikacyjne:
– usunięcie kolizji
roboty elektryczne:
– oświetlenie – 3576 m
– usunięcie kolizji
roboty sanitarne:
– kanalizacja deszczowa
– odcinek T1 (RONDO-105,50 m; T1- 1087,90 m) - 1 193,40 m
– odcinek T2 - 321,30 m
– odcinek T3 - 236,50 m
– odcinek T5 - 209,40 m
– odcinek T6 - 112,30 m
– odcinek T7 - 95,60 m
– odcinek T8 - 93,20 m
– przebudowa rowu - 41,00 m
– przebudowa kanalizacji sanitarnej – 68,10 m,
– przebudowa sieci wodociągowej – 75,70 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych
obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-11 do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
postepowania na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat wstecz
od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia w zakresie przebudowy lub budowy dróg o
wartości nie mniejszej niż 1 800 000 zł brutto na każdym obiekcie.
UWAGA ! Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych. W przypadku, gdy wykonane
roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom
wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość robót wskazana w inne walucie niż PLN
należy przeliczyć na złote według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o
zamówienia w niniejszym postępowaniu.
b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk: kierownika budowy w
specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót elektroenergetycznych, kierownika
robót sanitarnych. Osoby, o których mowa powyżej winny posiadać uprawnienia określone w
ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i
Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Warunek powyższy spełni również osoba
będąca obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje
zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu
samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej –
zgodnie z właściwymi przepisami, szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.
U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
3. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których
zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 p.z.p., w celu
wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 64
000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
i 3 oraz ust. 2.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 12 projektu umowy (załącznik nr 7 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art.
95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na
Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego
pod adresem platformy zakupowej Gminy Olecko: https://umolecko.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-11