Ogłoszenie o zamówieniu. 'Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku' 2021-06-21 1233 Art. czytany: 1838 razy Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO 1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3 1.5.2.) Miejscowość: Olecko 1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400 1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected] 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ef44e2a-d260-11eb-911f-9ad5f74c2a25 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088576/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21 10:27 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004462/03/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.2 Budowa ulicy na odcinku od 11-go Listopada do ul.Produkcyjnej w Olecku 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://umolecko.logintrade.net/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji. 7. Dopuszczalne przeglądarki internetowe: – Internet Explorer 10 i nowsze, – Edge – Google Chrome – Mozilla Firefox – Opera Pozostałe wymagania techniczne: – dostęp do sieci Internet – obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax – włączona obsługa JavaScript – zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s – zainstalowany Acrobat Reader – zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy W przypadku wymagania podpisu elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe: – Microsoft Edge – Google Chrome – Mozilla Firefox Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy: – Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A. – Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. – Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A. – Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy zakupowej nie powinien przekraczać 150 MB 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.2.2021 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku w zakresie: ulic o długości 2371,34 m o nawierzchni asfaltowej/betonowej, ronda wraz z trzema dojazdami o długości 240,20 m o nawierzchni asfaltowej, łącznie 2611,54 m o parametrach: – klasa techniczna drogi - L i D, – prędkość projektowa Vp=50km/h, – szerokość jezdni 5,0 - 6,0 m, – szerokość poboczy 0,5 - 1,5 m, – szerokość chodników 1,5m - 2,0m z płytki betonowej, – ciągi pieszo-rowerowe o szer. 3,5 m o nawierzchnia z kostki brukowej betonowej bezfazowej (ścieżka rowerowa) i płytek betonowych (chodnik), – włączenie do drogi wojewódzkiej poprzez skrzyżowanie o ruchu okrężnym trzywlotowym o średnicy zewnętrznej ronda 33,0 m, – oznakowanie zgodnie z opracowanym projektem stałej organizacji ruchu, w skład której wchodzą w szczególności: roboty drogowe: – T1 km rob. 0+000 - 1+125,8 (DW) - 1 084,00 m (z wyłączeniem dojazdu do ronda) – DW - T9 km rob. 0+075,6 / T10 km rob. 0 + 080,6 - 240,20 m (z dojazdem do ronda z odcinka T1) – T2 km rob. 0+000 (T1) - 0+417,0 (T1) – 417,04 m – T3 km rob. 0+000 (T1) - 0+282,0- 279,00 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi) – T4 km rob. 0+000(T1) - 0+319.4 (T1) -319,40 m – T5 km rob. 0+014,6 -0+216,2 - 198,6 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi) – T6 km rob. 0+000 -0+126,90 -123,90 m (z wyłączeniem odcinka od osi T3 do krawędzi) – T7 km rob. 0+000 -0+130,3 - 127,30 m (z wyłączeniem odcinka od osi T1 do krawędzi) – T8 km rob. 0+00 -0+111,0 - 141,50 m (z wyłączeniem odcinka od osi T5 do krawędzi + odnoga) roboty telekomunikacyjne: – usunięcie kolizji roboty elektryczne: – oświetlenie – 3576 m – usunięcie kolizji roboty sanitarne: – kanalizacja deszczowa – odcinek T1 (RONDO-105,50 m; T1- 1087,90 m) - 1 193,40 m – odcinek T2 - 321,30 m – odcinek T3 - 236,50 m – odcinek T5 - 209,40 m – odcinek T6 - 112,30 m – odcinek T7 - 95,60 m – odcinek T8 - 93,20 m – przebudowa rowu - 41,00 m – przebudowa kanalizacji sanitarnej – 68,10 m, – przebudowa sieci wodociągowej – 75,70 m. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-08-11 do 2024-10-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 6 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia w zakresie przebudowy lub budowy dróg o wartości nie mniejszej niż 1 800 000 zł brutto na każdym obiekcie. UWAGA ! Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych. W przypadku, gdy wykonane roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość robót wskazana w inne walucie niż PLN należy przeliczyć na złote według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o zamówienia w niniejszym postępowaniu. b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, kierownika robót elektroenergetycznych, kierownika robót sanitarnych. Osoby, o których mowa powyżej winny posiadać uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Warunek powyższy spełni również osoba będąca obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). 3. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 p.z.p., w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 64 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z § 12 projektu umowy (załącznik nr 7 do SWZ) 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 10:00 8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem platformy zakupowej Gminy Olecko: https://umolecko.logintrade.net/ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 10:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-11 |