Przetarg nieograniczony na wynajem ośrodka wypoczynkowego wraz z wyżywieniem na zorganizowanie obozu językowego w Trójmieście lub okolicach
Wynajem ośrodka wypoczynkowego wraz z wyżywieniem na zorganizowanie obozu językowego w Trójmieście lub okolicach w terminie od 30.06.2014r. do 13.07.2014r.
Numer ogłoszenia: 95616 - 2014; data zamieszczenia: 21.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Olecku , Osiedle Siejnik I 14, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 523 91 00, faks 87 523 91 00.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.olecko.pl, www.bip.um.olecko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem ośrodka wypoczynkowego wraz z wyżywieniem na zorganizowanie obozu językowego w Trójmieście lub okolicach w terminie od 30.06.2014r. do 13.07.2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe - 55270000-3. Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem ośrodka wypoczynkowego wraz wyżywieniem na zorganizowanie obozu językowego w Trójmieście lub okolicach w terminie od 30.06.2014r. do 13.07.2014r. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zakwaterowanie w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa 75 uczestników obozu w wieku 12-17 lat i 14 osób obsługi w terminie od 30.06.2014r. do 13.07.2014r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby uczestników obozu - zmniejszenie od 1 do 7 osób ( m.in. w przypadku choroby uczestników, nie zebrania wymaganej liczby uczestników obozu przez Zamawiającego). O dokładnej liczbie uczestników obozu Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 7 dni przed planowanym rozpoczęciem obozu. Zmiana liczby uczestników obozu nie powoduje zmiany ceny jednostkowej za 14-dniowy pobyt jednego uczestnika obozu. Obiekt, w którym ma być zorganizowany obóz, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Ośrodek, w którym będzie zorganizowany obóz winien być położony na terenie Trójmiasta lub w okolicy - w pasie obejmującym linię brzegową od miejscowości Kąty Rybackie do miejscowości Jastrzębia Góra oraz Półwysep Helski, nie dalej niż 20 km od morza w kierunku południowym. Winien być z całodobowym dozorem oraz zagospodarowany z możliwością organizowania zajęć na świeżym powietrzu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ogrzewanie ośrodka w przypadku niskich temperatur. 2) całodzienne wyżywienie pełnokaloryczne (trzy posiłki główne+II śniadanie lub podwieczorek w zależności od programu dnia) 75 uczestników obozu w wieku 12-17 lat i 14 osób obsługi, w terminie od 30.06.2014r. do 13.07.2014r., z możliwością zabrania posiłku na organizowane wycieczki o czym Wykonawca będzie informowany na bieżąco przez kierownika obozu. Stołówka winna znajdować się na terenie ośrodka, posiłki muszą być, urozmaicone; w pierwszym dniu obiad ,kolacja w dniu wyjazdu - śniadanie oraz na drogę suchy prowiant i napoje. Uczestnicy obozu muszą mieć stały dostęp do napojów (woda mineralna, soki, kompoty itp.) oraz pieczywa z masłem, dżemem, pasztetem, itp. 3) korzystanie z pomieszczeń i sprzętu znajdującego się w ośrodku oraz terenów sportowo - rekreacyjnych. Wykonawca zapewni świetlicę, oddzielną salę na organizację zajęć, pomieszczenie na zorganizowanie izolatki, dostęp do internetu oraz bezpłatne korzystanie z bazy sportowo - rekreacyjnej znajdującej się na terenie ośrodka. 4) zorganizowanie dwa razy w turnusie ogniska z pieczeniem kiełbasek, 5) zorganizowanie dwóch dyskotek podczas turnusu, 6) parking/podjazd dla autobusu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ocena według formuły spełnia - nie spełnia.
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ocena według formuły spełnia - nie spełnia.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ocena według formuły spełnia - nie spełnia.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ocena według formuły spełnia - nie spełnia.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ocena według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
• próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kopia dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 1 lub pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie spełniać muszą organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm). ważny w czasie realizacji zamówienia, tj. 30.06-2014-13.07.2014,tj. 1) w przypadku organizowania wypoczynku w obiekcie hotelarskim lub innym obiekcie, w którym są świadczone usługi hotelarskie, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169) - kopię wydanej właścicielowi, zarządcy lub użytkownikowi obiektu opinii właściwej miejscowo komendy powiatowej (miejskiej) Państwowej Straży Pożarnej lub protokołu okresowej kontroli Państwowej Straży Pożarnej, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 2 tego rozporządzenia, 2) w przypadku organizowania wypoczynku w obiekcie używanym okazjonalnie do wypoczynku: a) szkic poszczególnych pomieszczeń obiektu, z określeniem ich funkcji, zawierający szkic pomieszczenia do spania, stołówki i pomieszczeń do zajęć wychowawczo-rekreacyjnych, b) kopię wydanej właścicielowi, zarządcy lub użytkownikowi obiektu opinii właściwej miejscowo komendy powiatowej (miejskiej) Państwowej Straży Pożarnej lub protokołu okresowej kontroli Państwowej Straży Pożarnej, w zakresie spełnienia przez obiekt wymagań przeciwpożarowych,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 50
• 2 - Warunki sanitarne - 20
• 3 - Baza rekreacyjno-sportowa - 10
• 4 - Dostęp do plaży (morza) - 10
• 5 - Doświadczenie Wykonawcy w podobnych realizacjach - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy dotyczącej zmiany terminu realizacji lub wskazanego w § 1 pkt 1 lit b umowy obiektu w przypadku działania siły wyższej lub okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy (np. klęski żywiołowe) mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usługi. W opisanych okolicznościach obiekt może zostać zastąpiony innym, spełniającym warunki SIWZ, po uprzednim porozumieniu z Zamawiającym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.olecko.pl(projekty EFS:Szkoła tysiaca mozliwości), www.bip.um.olecko.pl jedn.org. ZS Olecko
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Olecku, Osiedle Siejnik I 14, 19-400 Olecko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół w Olecku, Osiedle Siejnik I 14, 19-400 Olecko, pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Szkoła tysiąca możliwości współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki nr umowy:POKL.09.01.02-28-072/11-00...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Stanisław Kopycki
Dyrektor Zespołu Szkół w Olecku
Data wprowadzenia: 2014-03-21 0823 Data upublicznienia: 2014-03-21 Art. czytany: 4134 razy
|
|