ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Jednostki organizacyjne
  • Szkoła Podstawowa w Judzikach
  • Deklaracja dostępności
  • Deklaracja Dostępności

    Deklaracja dostępności

    Zarządzenie Nr 10/2020/2021
    Dyrektora Szkoły Podstawowej w Judzikach z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie powołania Koordynatora ds. dostępności w Szkole Podstawowej w Judzikach




    Na podstawie ar.14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) zarządza się co następuje:

    § 1

    wyznacza się pana Andrzeja Malinowskiego do pełnienia funkcji Koordynatora ds. dostępności w Szkole Podstawowej w Judzikach

    § 2

    Koordynator ds. dostępności realizuje w szczególności zadania związane z:
    1. Wsparciem osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Szkołę Podstawową w Judzikach,
    2. Przygotowanie i koordynację wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.),
    3. Monitorowanie działalności Szkoły Podstawowej w Judzikach w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
    4. Przedstawianie Ministrowi Sprawiedliwości bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
    5. Sporządzanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

    § 3

    Zobowiązuje się pracowników Szkoły podstawowej w Judzikach do współpracy i realizacji zadań o których mowa w § 2


    § 4

    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania






    Zarządzenie Nr 11/2020/2021
    Dyrektora Szkoły Podstawowej w Judzikach z dnia 30 listopada 2020 r. w sprawie powołania Koordynatora ds. dostępności w Szkole Podstawowej w Judzikach




    Na podstawie ar.14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) zarządza się co następuje:

    § 1

    wyznacza się panią Dorotę Miszczak do pełnienia funkcji Koordynatora ds. dostępności w Szkole Podstawowej w Judzikach

    § 2

    Koordynator ds. dostępności realizuje w szczególności zadania związane z:
    6. Wsparciem osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Szkołę Podstawową w Judzikach,
    7. Przygotowanie i koordynację wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.),
    8. Monitorowanie działalności Szkoły Podstawowej w Judzikach w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
    9. Przedstawianie Ministrowi Sprawiedliwości bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
    10. Sporządzanie raportów o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

    § 3

    Zobowiązuje się pracowników Szkoły podstawowej w Judzikach do współpracy i realizacji zadań o których mowa w § 2


    § 4

    Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania






    Data wprowadzenia: 2021-10-19 1207
    Data upublicznienia: 2021-10-19
    Art. czytany: 811 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Beata Prześniak
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet