|  | 
|  |  |  |  |  |  | Zamówienia publiczne Roboty budowlane
 |  |  |  | 
| Ogłoszenie o zamówieniu 
 Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Olecko w formule zaprojektuj i wybuduj” z podziałem na części
 
 SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 1.1.) Rola zamawiającego
 Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO
 1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko
 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277
 1.5) Adres zamawiającego
 1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3
 1.5.2.) Miejscowość: Olecko
 1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
 1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
 1.5.5.) Kraj: Polska
 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
 jednostka samorządu terytorialnego
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
 SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
 Zamówienia publicznego
 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
 „Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Olecko w formule zaprojektuj i wybuduj” z
 podziałem na części
 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dee62f37-db17-11eb-b885-f28f91688073
 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104827/01
 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06 08:52
 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
 94 ustawy: Nie
 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
 SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://umolecko.logintrade.net/
 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie
 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
 postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
 komunikacji elektronicznej: Tak
 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
 komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/
 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
 Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert w postępowaniu,
 wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a
 Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy
 zakupowej Gminy Olecko (https://umolecko.logintrade.net/). Przez środki komunikacji elektronicznej
 rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o
 świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
 Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
 dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy
 Olecko:
 Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
 – Internet Explorer 10 i nowsze,
 – Edge,
 – Google Chrome,
 – Mozilla Firefox,
 – Opera.
 Pozostałe wymagania techniczne:
 – dostęp do sieci Internet,
 – obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
 – włączona obsługa JavaScript,
 – zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
 – zainstalowany Acrobat Reader,
 – zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub
 nowszy.
 W przypadku wymagania podpisu elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
 – Microsoft Edge,
 – Google Chrome,
 – Mozilla Firefox,
 Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
 – Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
 – Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
 – Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.,
 – Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy zakupowej nie powinien
 przekraczać 150 MB.
 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
 elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
 są ogólnie dostępne: Nie
 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
 polski
 SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.4.2021
 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
 odrębnego postępowania: Nie
 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
 4.1.9.) Liczba części: 5
 4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
 4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu
 wykonawcy: Nie
 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
 przedmiotu zamówienia: Tak
 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu
 zamówienia:
 Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz
 projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 Część 1
 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 Budowa odcinka drogi gminnej Nr 141016N w Gąskach dł. 0,755 km z wyjazdem na drogę
 krajową Nr 65 nowym przebiegiem przez działkę Nr 47;
 4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii
 komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
 podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 4.3.) Kryteria oceny ofert:
 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
 Kryterium 1
 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 4.3.6.) Waga: 60
 Kryterium 2
 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
 4.3.6.) Waga: 40
 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
 lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 Część 2
 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 Przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 141043N od drogi woj. 655 - do drogi gminnej 141006N
 oraz budowa drogi gminnej 141006N (droga wewnętrzna) – Gordejki,
 4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii
 komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
 podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 4.3.) Kryteria oceny ofert:
 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
 Kryterium 1
 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 4.3.6.) Waga: 60
 Kryterium 2
 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
 4.3.6.) Waga: 40
 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
 lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 Część 3
 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 3. Przebudowa drogi gminnej Nr 141013N dł. 1,191 km od drogi powiatowej 1992N (ul. Ełcka) do
 drogi powiatowej 1826N (Kukowo),
 4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii
 komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
 podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 4.3.) Kryteria oceny ofert:
 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
 Kryterium 1
 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 4.3.6.) Waga: 60
 Kryterium 2
 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
 4.3.6.) Waga: 40
 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
 lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 Część 4
 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 Budowa dróg gminnych w miejscowości Olecko - Kolonia,
 4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii
 komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
 podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 4.3.) Kryteria oceny ofert:
 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
 Kryterium 1
 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 4.3.6.) Waga: 60
 Kryterium 2
 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
 4.3.6.) Waga: 40
 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
 lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 Część 5
 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 Przebudowa drogi gminnej Nr 141010N (Rosochackie - Jaśki) od drogi powiatowej 1816N
 (Dunajek - Świętajno - Olecko) do drogi powiatowej 1814N (Jaśki - Dobki);
 4.2.6.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii
 komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
 podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 4.3.) Kryteria oceny ofert:
 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
 Kryterium 1
 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 4.3.6.) Waga: 60
 Kryterium 2
 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
 4.3.6.) Waga: 40
 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
 lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak
 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
 Art. 109 ust. 1 pkt 4
 Art. 109 ust. 1 pkt 5
 Art. 109 ust. 1 pkt 6
 Art. 109 ust. 1 pkt 7
 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
 postępowania na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez
 Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
 2. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
 Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
 z odrębnych przepisów:
 Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
 Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
 Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności
 cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
 gwarancyjną na poszczególne części :
 Część I - nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł
 Część II, III, IV – nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł
 Część V – nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł
 W przypadku składania oferty na kilka części wystarczające jest posiadanie ubezpieczenia na
 sumę gwarancyjną wymaganą dla części zamówienia o najwyższej wartości, na którą składana
 jest oferta.
 Zdolności technicznej lub zawodowej:
 a) Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat wstecz
 od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
 krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia w zakresie przebudowy lub budowy dróg lub
 ulic i wartości nie mniejszej niż:
 Część I - 1 000 000 zł brutto
 Część II, III i IV - 2 000 000,00 zł brutto
 Część V -2 500 000,00 zł brutto
 na każdym obiekcie oraz wykonał co najmniej 2 projekty budowlane budowy lub przebudowy
 drogi lub ulicy i wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto na każdym projekcie w okresie
 ostatnich trzech lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres
 prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie.
 Za drogę lub ulicę Zamawiający uzna drogę lub ulicę w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985
 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. , poz. 470 z późn. zm.), zaś za budowę lub
 przebudowę - budowę lub przebudowę w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
 budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.).
 Zamawiający zastrzega, że przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną
 w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
 Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych. W przypadku, gdy wykonane roboty
 stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom
 wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość robót wskazaną w inne walucie niż PLN
 należy przeliczyć na PLN według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o
 zamówienia w niniejszym postępowaniu.
 W przypadku składania oferty na kilka części wystarczające jest wykazanie się doświadczeniem
 przy robotach budowlanych o wartości wymaganej dla części zamówienia o najwyższej wartości,
 na którą składana jest oferta.
 b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do
 wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk: projektanta w specjalności
 drogowej i kierownika budowy w specjalności drogowej oraz dla części IV: projektanta w
 specjalności sanitarnej i kierownika robót w specjalności sanitarnej, a dla części I i IV:
 projektanta w specjalności elektroenergetycznej i kierowników robót w specjalności
 elektroenergetycznej. Osoby, o których mowa powyżej winny posiadać uprawnienia określone w
 ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i
 Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
 samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane
 na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Warunek powyższy spełni również osoba
 będąca obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje
 zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu
 samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej –
 zgodnie z właściwymi przepisami, szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
 uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.
 U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych
 architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). Funkcje powyższe
 mogą być łączone.
 3. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których
 zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 p.z.p., w celu
 wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak
 SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
 6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
 Część I -13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy zł 00/100);
 Część II, III i IV – po 24 000,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery tysiące zł 00/100);
 Część V - 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100).
 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia
 upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2
 i 3 oraz ust. 2.
 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
 zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
 SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
 Zgodnie z § 12 projektu umowy (załącznik nr 7 do SWZ)
 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
 związane z realizacją zamówienia: Tak
 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
 w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art.
 95 ustawy
 SEKCJA VIII – PROCEDURA
 8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-23 10:00
 8.2.) Miejsce składania ofert: W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na
 Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego
 pod adresem platformy zakupowej Gminy Olecko: https://umolecko.logintrade.net/
 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-23 10:30
 8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-21
 
 
 Data wprowadzenia: 2021-07-06 0958
 Data upublicznienia: 2021-07-06
 Art. czytany: 1522 razy
 
 
 |  |  |  Wiadomość wprowadził: Edyta Arciszewska |  | » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Miejski w Olecku
 19-400 OLECKO
 Plac Wolności 1
 Plac Wolności 3
 tel.+87 520 21 68
 FAX +87 520 25 58
 
 POI - Punkt Obsługi Interesanta
 tel.+87 520 20 67
 
 Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
 
 Godziny urzędowania:
 poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
 
 Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
 
 
 
  Urząd Miejski w Olecku
 
 
  Starostwo Powiatowe
 w Olecku
 
 
 
 
 Administrator BIP:
 Wojciech Wiktorzak
 Urząd Miejski w Olecku
 Plac Wolności 3
 tel:87-520 09 69
 fax:87-520 25 58
 e-mail: [email protected]
 
 
 
 
  
 
  
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Admin
 
 |  |  |  |