|
|
|
|
Wydziały Urzędu Miejskiego Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
|
|
Zadania wydziału
Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Siedziba: Plac Wolności 3
Kierownik Wydziału - Alicja Szałkowska
1) promocja intensyfikacji i modernizacji struktury produkcji rolniczej;
2) współpraca ze służbą ochrony roślin i nasiennictwa w zakresie ochrony roślin;
3) prowadzenie spraw z zakresu oszacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej, w których wystąpiły szkody spowodowane niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi:
a) przeprowadzenie lustracji na miejscu oraz dokonanie szacunku zakresu i wysokości szkód,
b) sporządzenie indywidualnych protokołów oszacowania szkód,
c) sporządzenie zbiorczych zestawień z oszacowania szkód, po zakończeniu szacowania szkód,
d) złożenie Wojewodzie Warmińsko-Mazurskiemu protokołów z oszacowania szkód.
4) wydawanie zezwoleń i nadzór nad uprawą maku i konopi;
5) ochrona zwierząt gospodarskich;
6) współpraca ze służbą weterynaryjną w zakresie zwalczania chorób zakaźnych zwierząt;
7) powoływanie w drodze administracyjnej rzeczoznawców do oszacowania zwierząt oraz zniszczonych z nakazu organu Inspekcji Weterynaryjnej produktów pochodzenia zwierzęcego i sprzętu;
8) prowadzenie spraw związanych z łowiectwem, w tym:
a) podawanie do publicznej wiadomości informacji prawem przewidzianych dotyczących polowań zbiorowych i indywidualnych,
b) opiniowanie rocznych planów łowieckich,
c) opiniowanie dzierżaw obwodów łowieckich,
d) przyjmowanie sprzeciwów w sprawie polowań zbiorowych, od właścicieli lub zarządcy gruntów w przypadkach zagrożenia bezpieczeństwu lub życiu ludzi;
9) utrzymanie i konserwacja gminnych urządzeń melioracji wodnych;
10) nadzór i organizacja prac interwencyjnych i publicznych w zakresie konserwacji gminnych urządzeń melioracji wodnych;
11) zatwierdzanie ugody w sprawach zmiany stosunków wodnych na gruntach rolnych;
12) odszkodowania za wyznaczone części nieruchomości przyległych do wód publicznych objętych powszechnym korzystaniem
13) rozstrzyganie sporów o przywrócenie do stanu poprzedniego stosunków wodnych na gruntach rolnych;
14) współpraca z wydziałem PR przy organizacji dożynek gminnych;
15) przeprowadzanie spisu rolnego;
16) opracowania geodezyjne i kartograficzne gminnego zasobu nieruchomości;
17) zatwierdzanie podziałów geodezyjnych nieruchomości;
18) przygotowywanie projektów i wniosków w sprawie wymiany gruntów;
19) rozgraniczanie nieruchomości;
20) gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości;
Data wprowadzenia: 2020-03-10 1516 Data upublicznienia: 2020-03-10 Art. czytany: 2665 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Wojciech Wiktorzak
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
Urząd Miejski w Olecku
Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
Admin
|
|
|