| 
| Przystosowanie budynku Poradni Terapii Uzależnień do użytku dla osób niepełnosprawnych ruchowo w Olecku przy ul. Nocznickiego 15 dz. Nr 757/13 
 Olecko 15.06.2018 r.
 
 Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
 „Przystosowanie budynku Poradni Terapii Uzależnień do użytku dla osób niepełnosprawnych ruchowo w Olecku przy ul. Nocznickiego 15 dz. Nr 757/13”
 
 zgodnie z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity          Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.) ustawy nie stosuje się
 
 1)  Opis sposobu przygotowania propozycji cenowej:
 a) ofertę należy złożyć w formie pisemnej, osobiście lub pocztą, na adres:
 Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko
 b) ofertę należy złożyć w zamkniętej, opisanej kopercie (dane firmy oraz nazwa zadania)
 c) ostateczny termin wpływu oferty 21.06.2018r. do godz. 09:00.
 
 2)  Oferta powinna zawierać:
 a) Cenę netto, podatek VAT i cenę brutto całości zamówienia;
 b) Termin zakończenia prac – nie później niż do 31.08.2018 r.
 c) Okres gwarancji – nie mniej niż 36 m-cy;
 d) Warunki płatności – nie mniej niż 21 dni od dnia złożenia faktury wraz z bezusterkowym
 protokołem  odbioru.
 
 3)  Zakres prac przedmiotu zamówienia:
 Wykonanie remontu pomieszczeń z dostosowaniem pomieszczeń biurowych oraz WC dla potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - poruszających się na wózku inwalidzkim:
 - przebudowa ścianki działowej korytarza, co pozwoli na uzyskanie minimalnej  dopuszczalnej szerokości wynoszącej 120 cm,
 -  poszerzenie istniejących otworów drzwiowych z wymianą nadproży do pomieszczeń przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych,
 -   wykonanie robót wykończeniowych, związanych z przebudową pomieszczeń,
 - wyposażenie WC w niezbędne wyposażenie i akcesoria dedykowane osobom niepełnosprawnym tj. sedes z deską sedesową, bateria, lustro z regulacją nachylenia, uchwyty poręczowe,
 -  rozebranie posadzek oraz podłoża betonowego w budynku, przygotowanie podłoża   pod ułożenie nowych warstw posadzkowych oraz izolacji;
 -   posadzka z płytek GRES antypoślizgowy,
 -   pomalowanie ścian klatki schodowej.
 
 Ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – część ogólnobudowlana  oraz kosztorys ofertowy w  załączeniu.
 Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia oględzin i wykonania niezbędnych pomiarów we własnym zakresie na własny koszt. Specyfikacja planowanych   robót  (zakres) ma wynikać z rzetelnej oceny, opartej na wiedzy i doświadczeniu oferenta, sposób wykonania musi być zgodny z prawem budowlanym oraz technologią producentów.
 
 4)  Wymagania niezbędne do rozpatrzenia i przyjęcia oferty:
 - terminowe złożenie kompletnej oferty.
 
 
 5)  Osobami uprawnionymi do kontaktów z Oferentami są:
 a) z ramienia Urzędu Miejskiego – Sławomir Hatalski, tel. 87 307 03 63
 b) z ramienia Zarządcy – Helena Klimasara, tel. 87 523 42 57, 87 523 43 78
 
 6)  Cena będzie głównym, choć nie jedynym kryterium wyboru ofert.
 
 7) Wybór Wykonawcy nastąpi do dnia 25.05.2018 r. O wyborze Zarządca poinformuje
 na  stronie internetowej (BIP).
 
 8)   Otwarcie ofert i wybór wykonawcy:
 - otwarcie ofert jest jawne i nastąpi 21.06.2018r. o godzinie 09.10 w pok. nr 04 Urzędu Miejskiego w Olecku,
 - wybór wykonawcy nastąpi do dnia 22.06.2018 r.
 
 9)   Zastrzega się możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
 
 
 Data wprowadzenia: 2018-06-15 1756
 Data upublicznienia: 2018-06-15
 Art. czytany: 1802 razy
 
 
 |  |