ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Jak załatwić sprawę
  • J - N
  • Licencja-promesy na wykonywanie transportu drogowego taksówką

    Sprawę załatwia

    Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 4, tel. 87 520 23 83.

    Dokumenty od wnioskodawcy

    1. Druk wniosku (pokój nr 4) lub pod adresem www.bip.um.olecko.pl w zakładce ,,druki do pobrania”.
    Do wniosku należy dołączyć:
    1. zaświadczenie lub oświadczenie o niekaralności osób, o których mowa w art. 5 ust. 3 pkt 1 ustawy o transporcie drogowym,
    2. oświadczenie o zamiarze zatrudnienia kierowców spełniających warunki, o których mowa w art. 5 ust. 3 pkt 4 lub w art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy o transporcie drogowym,
    3. wykaz pojazdów samochodowych wraz z urzędowo potwierdzonymi kopiami dowodów rejestracyjnych,
    4. w przypadku, gdy przedsiębiorca nie jest właścicielem tych pojazdów – dokument stwierdzający prawo do dysponowania nimi.
    5. potwierdzenie ukończenia szkolenia w zakresie transportu drogowego taksówką oraz zdania egzaminu,
    lub potwierdzenie 5 letniej praktyki w zakresie wykonywania tego transportu, przerwa w wykonywaniu transportu drogowego nie może być dłuższa niż kolejnych 6 miesięcy z przyczyn zależnych od wnioskodawcy.

    Forma załatwienia sprawy

    Decyzja Burmistrza Olecka.

    Termin załatwienia sprawy

    W ciągu miesiąca od dnia złożenia wniosku.

    Uwagi
    Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia.” Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.

    Opłaty

    Opłata skarbowa
    98,00zł od wniosku o promesę

    - 200zł - opłata za licencję ważną 15 lat
    - 250 zł -opłata za licencje ważną 30 lat
    - 300zł - opłata za licencję ważną 50 lat

    Przy zmianie decyzji
    - 20,00zł - opłata dla licencji ważnej 15 lat
    - 25,00zł - opłata dla licencji ważnej 30 lat
    - 30,00zł - opłata dla licencji ważnej 50 lat


    Podstawa prawna

    Ustawa z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym.


    Data wprowadzenia: 2014-03-27 1005
    Data upublicznienia: 2014-03-27
    Art. czytany: 4850 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Mateusz Łowczyński
    Rejestr zmian:
    2017-09-13
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Karolina Kuskowska

    2014-04-03
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Mateusz Łowczyński
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Mateusz Łowczyński

    2014-03-27
    4. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Mateusz Łowczyński
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet