ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Jednostki organizacyjne
  • Szkoła Podstawowa Nr 4 im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku
  • Zamówienia publiczne
  • Przetarg na wynajem ośrodka wypoczynkowego wraz z wyżywieniem na zorganizowanie obozu językowego w Szklarskiej Porębie lub jej okolicach w terminie od 09.07.2013r. do 22.07.2013r.

    Olecko: Wynajem ośrodka wypoczynkowego wraz z wyżywieniem na zorganizowanie obozu językowego w Szklarskiej Porębie lub jej okolicach w terminie od 09.07.2013r. do 22.07.2013r.
    Numer ogłoszenia: 196146 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Olecku , Osiedle Siejnik I 14, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 523 91 00, faks 87 523 91 00.
    • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.olecko.pl, www.bip.um.olecko.pl
    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem ośrodka wypoczynkowego wraz z wyżywieniem na zorganizowanie obozu językowego w Szklarskiej Porębie lub jej okolicach w terminie od 09.07.2013r. do 22.07.2013r..
    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe - 55270000-3. Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem ośrodka wypoczynkowego wraz wyżywieniem na zorganizowanie obozu językowego w Szklarskiej Porębie lub jej okolicach w terminie od 09.07.2013r. do 22.07.2013r. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zakwaterowanie w obiekcie spełniającym warunki bezpieczeństwa 75 uczestników obozu w wieku 12-16 lat i 14 osób obsługi, w tym 6 wychowawców, 6 wychowawców-lektorów, kierownika obozu i pielęgniarki w terminie od 09.07.2013r. do 22.07.2013r. Obiekt, w którym ma być zorganizowany obóz, musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. Ośrodek, w którym będzie zorganizowany obóz winien być położony na terenie Szklarskiej Poręby lub w okolicy oddalonej maksymalnie 50km od Szklarskiej Poręby na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Winien być z całodobowym dozorem oraz zagospodarowany z możliwością organizowania zajęć na świeżym powietrzu np.: boisko, miejsce na ognisko, grill itp. Uczestnicy obozu winni być zakwaterowani, w pokojach maksymalnie czteroosobowych z łazienką i standardowym wyposażeniem. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ogrzewanie ośrodka w przypadku niskich temperatur. Dopuszcza się rozmieszczenie grup maksymalnie w 3 ośrodkach o podobnym standardzie, położonych względem siebie w odległości pozwalającej na przemieszczenie się pieszo pomiędzy ośrodkami w czasie nie dłuższym niż 15 minut. W przypadku umieszczenia uczestników w dwóch ośrodkach rozmieszczenie powinno kształtować się następująco: - I ośrodek 60 miejsc - dla dwóch grup 25-osobowych, 4 wychowawców, 4 wychowawców- lektorów, kierownika obozu i pielęgniarki - II ośrodek 29 miejsc - dla jednej grupy 25-osobowej, 2 wychowawców, 2 wychowawców-lektorów, przy czym kierownik obozu i pielęgniarka mogą być umieszczeni w ośrodkach dowolnie. W przypadku umieszczenia uczestników w trzech ośrodkach rozmieszczenie powinno kształtować się następująco: - I ośrodek 31 miejsc - dla jednej grupy 25-osobowej, 2 wychowawców, 2 wychowawców-lektorów, kierownika obozu i pielęgniarki - II ośrodek 29 miejsc - dla jednej grupy 25-osobowej, 2 wychowawców, 2 wychowawców-lektorów, - III ośrodek 29 miejsc - dla jednej grupy 25-osobowej, 2 wychowawców, 2 wychowawców-lektorów przy czym kierownik obozu i pielęgniarka mogą być umieszczeni w ośrodkach dowolnie 2) całodzienne wyżywienie pełnokaloryczne (trzy posiłki główne+II śniadanie lub podwieczorek w zależności od programu dnia) 75 uczestników obozu w wieku 12-16 lat i 14 osób obsługi, w terminie od 09.07.2013r. do 22.07.2013r., z możliwością zabrania posiłku na organizowane wycieczki o czym Wykonawca będzie informowany na bieżąco przez kierownika obozu. Stołówka winna znajdować się na terenie ośrodka, posiłki muszą być, urozmaicone; w pierwszym dniu II śniadanie, obiad ,kolacja w dniu wyjazdu - śniadanie, obiad, kolacja oraz na drogę suchy prowiant i napoje. Uczestnicy obozu muszą mieć stały dostęp do napojów (woda mineralna, soki, kompoty itp.) oraz pieczywa z masłem, dżemem, pasztetem, itp. 3) korzystanie z pomieszczeń i sprzętu znajdującego się w ośrodku oraz terenów sportowo - rekreacyjnych. Wykonawca zapewni pomieszczenie na zorganizowanie izolatki, dostęp do internetu oraz bezpłatne korzystanie z bazy świetlicowo - rekreacyjnej znajdującej się na terenie ośrodka (np. świetlica z telewizorem, sala sportowa, stół do tenisa stołowego lub inne). Ośrodek winien dysponować oddzielną salą na organizację zajęć, spotkań lub dyskotek. 4) zorganizowanie dwa razy w turnusie ogniska z pieczeniem kiełbasek, 5) zorganizowanie dwóch dyskotek podczas turnusu, 6) zorganizowanie przewozu uczestników obozu w dniu 09.07.2013r. z dworca w Szklarskiej Porębie do miejsca zakwaterowania, 7) parking/podjazd dla autobusu. Jeżeli Wykonawca zgłasza więcej niż jeden ośrodek, każdy z ośrodków musi spełniać warunki opisane w przedmiocie zamówienia. Zamawiający przed rozstrzygnięciem postępowania zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w zaoferowanym obiekcie, celem oceny zgodności oferty Wykonawcy z wymaganiami treści siwz. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 2 pkt 1 lub pkt 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków jakie spełniać muszą organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r., Nr 12, poz. 67 z późn. zm)..
    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.07.2013.
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WADIUM
    Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
    III.2) ZALICZKI
    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    •oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    •aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    •wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    •nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    •lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.olecko.pl projekty EFS:Szkoła tysiaca możliwości, www.bip.um.olecko.pl jedn.org.-ZS Olecko
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Olecku, Osiedle Siejnik I 14, 19-400 Olecko.
    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół w Olecku, Osiedle Siejnik I 14, 19-400 Olecko, pokój Nr 9.
    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Szkoła tysiąca możliwości współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki nr umowy:POKL.09.01.02-28-072/11-00..
    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Dyrektor Zespołu Szkół

    Stanisław Kopycki



    Data wprowadzenia: 2013-05-20 1524
    Data upublicznienia: 2013-05-20
    Art. czytany: 4449 razy

    » Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - rozmiar: 275456 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ - rozmiar: 572185 bajtów
    Typ pliku: image/pjpeg
    » Wyjaśnienie nr 1 do „Wynajem ośrodka wypoczynkowego wraz z wyżywieniem na zorganizowanie ..." - rozmiar: 572185 bajtów
    Typ pliku: image/jpeg
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Anna Mitin
    Rejestr zmian:
    2013-05-22
    1. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Stanisław Kopycki
    2. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Mitin

    2013-05-20
    3. Typ zdarzenia: upublicznienie wiadomości - Zmienił: Anna Mitin
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Anna Mitin
    5. Typ zdarzenia: dodanie załącznika - pliku - Zmienił: Anna Mitin
    6. Typ zdarzenia: upublicznienie wiadomości - Zmienił: Anna Mitin
    7. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Anna Mitin
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet