|
|
|
|
Jak załatwić sprawę O -
|
|
Opłata z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej
Opłata z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej
Sprawę załatwia
Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, pokój nr 21 (II piętro), tel. 87 307 03 04.
Zakres obowiązku
Obowiązek regulowania opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego ustanowiony jest w notarialnej umowie o oddaniu gruntu w użytkowanie wieczyste.
Opłaty roczne wnosi się przez cały okres trwania użytkowania wieczystego, w terminie do 31 marca każdego roku, z góry za dany rok.
Wysokość opłaty rocznej może być aktualizowana nie częściej niż raz na 3 lata, jeżeli wartość tej nieruchomości ulegnie zmianie. Wartość gruntu określa rzeczoznawca majątkowy.
Organ zamierzający zaktualizować opłatę roczną z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości gruntowej wypowiada na piśmie wysokość dotychczasowej opłaty, do dnia 31 grudnia roku poprzedzającego, przesyłając równocześnie ofertę przyjęcia jej nowej wysokości.
Data wprowadzenia: 2013-01-29 1128 Data upublicznienia: 2013-01-29 Art. czytany: 4363 razy
|
|
Wiadomość wprowadził: Agnieszka Piotrowska
|
Rejestr zmian:
|
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
Urząd Miejski w Olecku
Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
Admin
|
|
|