ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Jednostki organizacyjne
  • Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Olecku
  • Deklaracja dostępności
  • Deklaracja dostępności

    Deklaracja Dostępności wykonana została na podstawie art. 12 pkt 7 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. poz. 848), dalej zwanej „ustawą o dostępności cyfrowej” w związku z wdrożeniem WCAG 2.1. Celem publikacji Deklaracji Dostępności jest umożliwienie zapoznania się z informacjami dotyczącymi dostępności Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Olecku. Deklaracja Dostępności spełnia wymagania zawarte w art. 5 ustawy o dostępności cyfrowej i jest w pełni dostępna cyfrowo.

    Wstęp

    Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Olecku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Olecku o nazwie http://www.sp1olecko.edupage.org

    Daty publikacji i aktualizacji

    Data publikacji strony internetowej: 2006.09.01.

    Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020.09.01.

    Status pod względem zgodności z ustawą

    Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawa z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

    Wiele zdjęć, obrazów, grafik i innych informacji nietekstowych nie posiada alternatywnej wersji tekstowej.
    Wiele materiałów tekstowych nie posiada odpowiedniej hierarchii nagłówków.
    Publikowane nagrania wideo nie posiadają audiodeskrypcji lub treści alternatywnej.
    Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

    Oświadczenie sporządzono dnia: 2020.09.25.

    przez pracownika Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Olecku. Oświadczenie sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej

    Skróty klawiaturowe

    Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

    Informacje zwrotne i dane kontaktowe

    W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Adres poczty elektronicznej: [email protected] . Kontaktować można się także telefonicznie pod numerem telefonu: 87 523 04 97. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

    Koordynator: Emilia Kulinkowska

    Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Olecku powinna realizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Olecku zaproponuje alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Olecku odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniania dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich na stronie http://www.rpo.gov.pl/.

    Dostępność architektoniczna

    Budynek Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Olecku (ul. Kościuszki 20):

    1) Opis dostępności wejścia do budynku.

    Budynek główny szkoły jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Do budynku prowadzą 4 wejścia: główne wejście ze schodami (do sekretariatu), wejście boczne do części z oddziałami przedszkolnymi ze schodami, wejście obok sali gimnastycznej z podjazdem dla wózków oraz wejście służbowe z tyłu budynku. Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze (sekretariat szkoły, toaleta, sale lekcyjne). W budynku nie ma windy.

    2) Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

    3) W budynku nie ma pętli indukcyjnych. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabo widzących.

    4) Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy sekretariatu oraz obsługi.

    5) Na terenie szkoły nie ma wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych.

    6) W szkole jest możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego (PJM).



    Oświadczenie sporządzono: 2020.09.22.

    Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.



    Data wprowadzenia: 2021-04-01 1254
    Data upublicznienia: 2021-04-01
    Art. czytany: 1357 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Łapszys
    Rejestr zmian:
    2022-06-02
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Łapszys
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Łapszys
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Łapszys

    2021-04-01
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Łapszys
    5. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Łapszys
    6. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Ewa Łapszys
    7. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Ewa Łapszys
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet