|  | 
|  |  |  |  |  |  | Zamówienia publiczne Roboty budowlane
 |  |  |  | 
| Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku 
 Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku
 
 Ogłoszenie o zamówieniu
 Roboty budowlane
 Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku
 SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 1.1.) Rola zamawiającego
 Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLECKO
 1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Olecko
 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671277
 1.5) Adres zamawiającego
 1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3
 1.5.2.) Miejscowość: Olecko
 1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400
 1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
 1.5.5.) Kraj: Polska
 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
 1.5.7.) Numer telefonu: (087) 520 09 64
 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.olecko.pl
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -
 jednostka samorządu terytorialnego
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
 SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
 Zamówienia publicznego
 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
 Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku
 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b844dfe8-71db-11eb-86b1-a64936a8669f
 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004462/03/P
 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
 Ogłoszenie nr z dnia
 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
 1.1.6 Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Olecku
 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
 94 ustawy: Nie
 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
 SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://umolecko.logintrade.net/
 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie
 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
 postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
 komunikacji elektronicznej: Tak
 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
 komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umolecko.logintrade.net/
 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
 Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii
 dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy
 Olecko: Dopuszczalne przeglądarki internetowe:• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet
 Explorer 10, Internet Explorer 11,• Google Chrome 31• Mozilla Firefox 26• Opera 18Pozostałe
 wymagania techniczne:• dostęp do sieci Internet• obsługa przez przeglądarkę protokołu
 XMLHttpRequest - ajax• włączona obsługa JavaScript• zalecana szybkość łącza internetowego
 powyżej 500 KB/s• zainstalowany Acrobat Reader• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java -
 Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy W przypadku wymagania podpisu
 elektronicznego dopuszczalne są przeglądarki internetowe:• dla Windows Vista: Internet Explorer 8,
 Internet Explorer 9• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11• dla Windows 8: Internet
 Explorer 11• dla Windows 10: Internet Explorer 11 Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:•
 Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.•
 Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.• Powszechne
 Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.• Kwalifikowane Centrum certyfikacji
 Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.
 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
 elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
 są ogólnie dostępne: Nie
 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
 polski
 SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 4.1.2.) Numer referencyjny: BI.271.1.2021
 Ogłoszenie nr z dnia
 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
 odrębnego postępowania: Nie
 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
 przedmiotu zamówienia: Nie
 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej
 Nr 2 w Olecku realizowanego w ramach Programu Sportowej Polski – dofinansowanie na
 podstawie wniosku pn: „Przebudowa boiska oraz przebudowa budynku związanego z obsługą
 płyty boiska z zagospodarowaniem terenu” o powierzchni całkowitej płyty boiska 1490,10 m²;
 ciągów pieszych oraz placów utwardzonych o powierzchni 427,40 m², oraz przebudowy
 budynku zaplecza o kubaturze 513,00 m³, w skład którego wchodzą w szczególności:1) Boisko -
 roboty przygotowawcze2) Boisko wielofunkcyjne3) Boisko- wykonanie ciągów
 komunikacyjnych4) Boisko - zagospodarowanie terenów zielonych5) Zaplecze boiska - roboty
 rozbiórkowe6) Zaplecze boiska - roboty dekarskie7) Zaplecze boiska -murowe8) Zaplecze
 boiska podłoża i posadzki9) Zaplecze boiska roboty wykończeniowe10) Zaplecze boiska
 stolarka11) Zaplecze boiska elewacja12) Oświetlenie i nagłośnienie boiska13) Instalacje
 elektryczne w budynku zaplecza14) Rozdzielnica RE15) Instalacje sanitarne wod-kan i co w
 budynku do obsługi boiska16) Przebudowa kanalizacji sanitarnej17) Odwodnienie boiska –
 drenaż18) Kanalizacja deszczowa19) Przyłącze kanalizacji deszczowej20) Remont dachu części
 nie objętej projektem - niekwalifikowaneSzczegółowy zakres robót określa projekt budowlany,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) i przedmiar robót/ślepy kosztorys,
 które stanowią integralną cześć umowy. Przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy.
 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót wynikających z projektu
 budowlanego i STWiOR.
 4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych
 obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
 45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
 45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych
 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na
 podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 4.3.) Kryteria oceny ofert
 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:Procentowo
 Ogłoszenie nr z dnia
 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
 Kryterium 1
 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 4.3.6.) Waga: 60,00
 Kryterium 2
 4.3.4.) Rodzaj kryterium:
 inne.
 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
 4.3.6.) Waga: 40,00
 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
 lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia:Tak
 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
 Art. 109 ust. 1 pkt 4
 Art. 109 ust. 1 pkt 5
 Art. 109 ust. 1 pkt 7
 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z
 postepowania na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ oraz spełniają określone przez
 Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
 Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Zdolności do występowania w obrocie
 gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Uprawnień do
 prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
 przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Sytuacji ekonomicznej lub
 finansowej:Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę ubezpieczenia od
 odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
 zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Zdolności technicznej lub
 zawodowej:a) Wykonawca powinien wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5
 (pięciu) lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
 działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 zamówienia w zakresie przebudowy lub
 budowy boisk i wartości nie mniejszej niż 1 200 000 zł brutto na każdym obiekcie. UWAGA !
 Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych. W przypadku, gdy wykonane roboty
 stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom
 wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wartość robót wskazana w inne walucie niż PLN
 należy przeliczyć na złote według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o
 zamówienia w niniejszym postępowaniu.b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub
 będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych
 stanowisk: kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlane, kierownik robót
 elektroenergetycznych, kierownika robót sanitarnych..Osoby, o których mowa powyżej winny
 posiadać uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz
 Ogłoszenie nr z dnia
 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
 rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie
 przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
 budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej
 obowiązujących przepisów. Warunek powyższy spełni również osoba będąca obywatelem
 państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania
 działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej w
 budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami,
 szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
 nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220) oraz ustawą
 z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa
 (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117). Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę nazw (firm)
 podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.
 118 ust. 3 Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak
 SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
 udzielenie zamówienia:
 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
 reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno
 być załączone do oferty.
 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
 zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
 Nie
 SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
 Zgodnie z § 12 projektu umowy (załącznik nr 7 do SWZ)
 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
 związane z realizacją zamówienia: Nie
 SEKCJA VIII – PROCEDURA
 8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-10 10:00
 8.2.) Miejsce składania ofert: https://umolecko.logintrade.net/
 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 10:30
 8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-07
 Ogłoszenie nr z dnia
 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
 
 Data wprowadzenia: 2021-02-18 1319
 Data upublicznienia: 2021-02-18
 Art. czytany: 2301 razy
 
 
 |  |  |  Wiadomość wprowadził: Edyta Arciszewska |  | Rejestr zmian: |  |  |  |  |  | 
|   |  |  |  | Urząd Miejski w Olecku
 19-400 OLECKO
 Plac Wolności 1
 Plac Wolności 3
 tel.+87 520 21 68
 FAX +87 520 25 58
 
 POI - Punkt Obsługi Interesanta
 tel.+87 520 20 67
 
 Adres e-puap:  /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
 
 
 Godziny urzędowania:
 poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
 
 Konto bankowe (podatki, odpady komunalne):  PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
 
 
 
  Urząd Miejski w Olecku
 
 
  Starostwo Powiatowe
 w Olecku
 
 
 
 
 Administrator BIP:
 Wojciech Wiktorzak
 Urząd Miejski w Olecku
 Plac Wolności 3
 tel:87-520 09 69
 fax:87-520 25 58
 e-mail: [email protected]
 
 
 
 
  
 
  
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Admin
 
 |  |  |  |