ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Rozstrzygnięcia przetargów
  • Rok 2019
  • Informacja z otwarcia ofert: Przetarg ogłoszony w BZP nr 661165-N-2018 z dn. 12 grudnia 2018 r. pn. Ubezpieczenie majątku i innych interesów gminy Olecko wraz z jednostkami organizacyjnymi.

    Burmistrz Olecka
    Plac Wolności 3
    19-400 Olecko

    Olecko, dnia 09 stycznia 2019 r.

    Wykonawcy (wszyscy)

    FN.271.1.2018

    Informacja w trybie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych

    Dotyczy: postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w BZP Nr 661165-N-2018 z 12.12.2018, pn. Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Olecko wraz z jednostkami organizacyjnymi.

    Działając zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2018 poz. 1986 z późn. zm.) informuję, że:

    1) Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia następujące kwoty:
    1) na część I zamówienia: 183 200 zł,
    2) na część II zamówienia: 88 000 zł,
    3) na część III zamówienia: 6 400 zł,
    4) na część IV zamówienia: 6 400 zł.

    2) W terminie zgodnym ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oferty złożyli następujący Wykonawcy:
    1) oferta nr 1, złożona przez: Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Region Sprzedaży Korporacyjnej Północ, Oddział Sprzedaży Korporacyjnej Olsztyn, 10-457 Olsztyn,
    ul. Wyszyńskiego 1;
    2) oferta nr 2, złożona przez: Uniqa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Przedstawicielstwo Generalne w Koninie, 62-500 Konin, ul. Żwirki i Wigury 23;
    3) oferta nr 3, złożona przez: RESO Europa Service Sp. z o.o. z siedzibą w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Innowacyjna 1 na rzecz Balcia Insurance SE Spółka Europejska Oddział w Polsce, 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 136;
    4) oferta nr 4, złożona przez: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Viena Insurance Group Oddział w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 85C;
    5) oferta nr 5, złożona przez: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Oddział w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Moniuszki 3;
    6) oferta nr 6, złożona przez: Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Oddział Białystok, 15-111 Białystok, ul. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4 lok. 215.

    3) Wymienieni Wykonawcy złożyli następujące oferty:
    1) Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Region Sprzedaży Korporacyjnej Północ, Oddział Sprzedaży Korporacyjnej Olsztyn, 10-457 Olsztyn, ul. Wyszyńskiego 1 z ceną:
    na część II zamówienia: 87 706,00 zł (słownie: osiemdziesiąt siedem tysięcy siedemset sześć złotych 00/100).

    Termin wykonania zamówienia – od 01.02.2019 r. do 31.01.2021 r.
    Okres gwarancji – nie dotyczy.
    Warunki płatności – zgodnie z SIWZ.

    2) Uniqa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Przedstawicielstwo Generalne w Koninie, 62-500 Konin, ul. Żwirki i Wigury 23 z ceną:
    na część I zamówienia: 132 948,00 zł (słownie: sto trzydzieści dwa tysiące dziewięćset czterdzieści osiem złotych 00/100),
    na część IV zamówienia: 25 152,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy sto pięćdziesiąt dwa złote 00/100).

    Termin wykonania zamówienia – od 01.02.2019 r. do 31.01.2021 r.
    Okres gwarancji – nie dotyczy.
    Warunki płatności – zgodnie z SIWZ.

    3) RESO Europa Service Sp. z o.o. z siedzibą w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Innowacyjna 1 na rzecz Balcia Insurance SE Spółka Europejska Oddział w Polsce z ceną:
    na część II zamówienia: 84 068,00 zł (słownie: osiemdziesiąt cztery tysiące sześćdziesiąt osiem złotych 00/100),

    Termin wykonania zamówienia – od 01.02.2019 r. do 31.01.2021 r
    Okres gwarancji – nie dotyczy.
    Warunki płatności – zgodnie z SIWZ.


    4) Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Viena Insurance Group Oddział w Suwałkach
    z ceną:
    Na część I zamówienia: 123 178,00 zł (słownie: sto dwadzieścia trzy tysiące sto siedemdziesiąt osiem złotych 00/100),
    na część II zamówienia: 61 553,00 zł (słownie: sześćdziesiąt jeden tysięcy pięćset pięćdziesiąt trzy złote 00/100),
    na część IV zamówienia: 5 430,00 zł (słownie: pięć tysięcy czterysta trzydzieści złotych 00/100).

    Termin wykonania zamówienia – od 01.02.2019 r. do 31.01.2021 r.
    Okres gwarancji – nie dotyczy.
    Warunki płatności – zgodnie z SIWZ.

    5) Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Oddział w Ełku z ceną:
    na część I zamówienia: 148 496,00 zł (słownie: sto czterdzieści osiem tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt sześć złotych 00/100),
    na część II zamówienia: 62 814,00 zł (słownie: sześćdziesiąt dwa tysiące osiemset czternaście złotych 00/100),
    na część IV zamówienia: 9 016,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy szesnaście złotych 00/100).

    Termin wykonania zamówienia – od 01.02.2019 r. do 31.01.2021 r.
    Okres gwarancji – nie dotyczy.
    Warunki płatności – zgodnie z SIWZ.

    6) Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych Oddział Białystok, 15-111 Białystok, ul. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4 lok. 215 z ceną:
    na część II zamówienia: 79 994,00 zł (słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt cztery złote 00/100),
    na część IV zamówienia: 6 812,00 zł (słownie: sześć tysięcy osiemset dwanaście złotych 00/100).

    Termin wykonania zamówienia – od 01.02.2019 r. do 31.01.2021 r.
    Okres gwarancji – nie dotyczy.
    Warunki płatności – zgodnie z SIWZ.


    W związku z powyższym, Wykonawcy winni w terminie trzech dni przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp - załącznik nr 10 do SIWZ.

    Burmistrz Olecka


    Data wprowadzenia: 2019-01-09 0938
    Data upublicznienia: 2019-01-09
    Art. czytany: 1639 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Wojciech Wiktorzak
    Rejestr zmian:
    2019-01-09
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Wojciech Wiktorzak
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Wojciech Wiktorzak
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Wojciech Wiktorzak
    4. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Wojciech Wiktorzak
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet