ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Wydziały Urzędu Miejskiego » Wieloosobowe stanowisko ds. dostępności
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
Ilość wiadomości z działu 'Wieloosobowe stanowisko ds. dostępności': 1
Wieloosobowe stanowisko ds. dostępności

Siedziba: Plac Wolności 1, Plac Wolności 3
W skład wieloosobowego stanowiska ds. dostępności wchodzą: Alicja Mieszuk, Urszula Dąbrowska, Wojciech Wiktorzak.

Wieloosobowe stanowisko ds. dostępności podlega Sekretarzowi Gminy.


Do zadań wieloosobowego stanowiska ds. dostępności należy:
• analiza stanu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w urzędzie,
• opracowanie planu i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez urząd w zakresie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej oraz cyfrowej,
• wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do informacji i usług świadczonych przez urząd,
• koordynacja wdrożenia planów działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez jednostki organizacyjne i spółki, w tym w zakresie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej oraz cyfrowej,
• monitorowanie działalności urzędu, jednostek organizacyjnych i spółek gminnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
• współpraca w zakresie przepływu informacji i dokumentów w zakresie dostępności m.in. z Rzecznikiem Praw Obywatelskich i Prezesem PFRON,
• sporządzanie ankiet, raportów i sprawozdań o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym z realizacji planów działania,
• inicjowanie i koordynowanie zadań zmierzających do ograniczenia skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w społeczeństwie.

Alicja Mieszuk
Siedziba: Plac Wolności 1,
Pok. Nr 7, I piętro, tel. 87 520 09 62, e-mail: [email protected]

Główne kompetencje:
• analiza stanu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w urzędzie,
• opracowanie planu w zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez urząd w zakresie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej oraz cyfrowej,
• wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do informacji i usług świadczonych przez urząd,
• koordynacja wdrożenia planów działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez jednostki organizacyjne i spółki, w tym w zakresie dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej oraz cyfrowej,
• monitorowanie działalności urzędu, jednostek organizacyjnych i spółek gminnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
• inicjowanie i koordynowanie zadań zmierzających do ograniczenia skutków niepełnosprawności i barier utrudniających osobom niepełnosprawnym funkcjonowanie w społeczeństwie.

Urszula Dąbrowska
Siedziba: Plac Wolności 3
Pok. Nr 11, I piętro, tel. 87 520 21 57

Główne kompetencje:
• analiza stanu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarze architektonicznym w Urzędzie Miejskim w Olecku,
• opracowanie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Olecku w obszarze dostępności architektonicznej,
• wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do informacji i usług świadczonych przez Urząd Miejski w Olecku,
• monitorowanie działalności, w tym realizacji planu działania Urzędu Miejskiego w Olecku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarze architektonicznym,
• opiniowanie projektów związanych z zapewnieniem dostępności architektonicznej w Urzędzie Miejskim w Olecku,
• nadzór nad spełnieniem minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ust. 1 ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej w Urzędzie Miejskim w Olecku.

Wojciech Wiktorzak
Siedziba: Plac Wolności 3
Pok. Nr 31, III piętro, tel. 87 520 09 69

Główne kompetencje:
• analiza stanu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności cyfrowej stron lub aplikacji mobilnych prowadzonych przez Urząd Miejski w Olecku,
• opracowanie planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Miejski w Olecku w obszarze dostępności cyfrowej,
• wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do informacji i usług świadczonych przez Urząd Miejski w Olecku,
• monitorowanie działalności, w tym realizacji planu działania Urzędu Miejskiego w Olecku w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności cyfrowej,
• opiniowanie projektów związanych z zapewnieniem dostępności cyfrowej w Urzędzie Miejskim w Olecku,
• nadzór nad spełnieniem wymagań, o których mowa w ustawie z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych, w tym:
a) zapewnienie spełnienia przez strony internetowe Urzędu Miejskiego w Olecku lub aplikacje mobile będące w posiadaniu Urzędu Miejskiego w Olecku wymagań określonych w załączniku do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych;
b) sporządzenie i publikowanie deklaracji dostępności stron internetowych Urzędu Miejskiego w Olecku lub aplikacji mobilnych będących w posiadaniu Urzędu Miejskiego w Olecku;
c) dokonywanie przeglądu i aktualizacji deklaracji dostępności stron internetowych Urzędu Miejskiego w Olecku lub aplikacji mobilnych będących w posiadaniu Urzędu Miejskiego w Olecku;
d) weryfikowanie aktualności wykazów, o których mowa w art. 14 ust.4 ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, w zakresie stron internetowych Urzędu Miejskiego w Olecku lub aplikacji mobilnych będących w posiadaniu Urzędu Miejskiego w Olecku oraz informowanie Burmistrza Olecka, w terminie 30 dni od dnia publikacji tych wykazów.


Data wprowadzenia: 2022-03-16 1107
Data upublicznienia:
Art. czytany: 1674 razy

Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Wojciech Wiktorzak
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
Wydział Organizacyjny i Nadzoru
Wydział Finansowy
Wydział Spraw Społecznych, Zdrowia i Bezpieczeństwa
Wydział Budownictwa i Inwestycji
Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska
Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami
Wydział Edukacji
Urząd Stanu Cywilnego
Pion ochrony informacji niejawnych
Audytor wewnętrzny
Wydział Dochodów i Egzekucji
Wydział Promocji, Kultury i Sportu
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Pełnomocnik ds. przeciwdziałania uzależnieniom
Wieloosobowe stanowisko ds. dostępności
Podkat. Archiwalne:
Wydział Budownictwa, Inwestycji i Planowania
Wydział Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami
Wydział Edukacji, Kultury i Sportu
Inspektor d/s kontroli
Wydział Strategii i Rozwoju
Ostat. 10 wiadomości:

» Wieloosobowe stanowisko ds. dostępności
System BIP Inet