Wydawanie zaświadczeń o stanie cywilnym 2015-04-13 1337 Art. czytany: 5529 razy Gdzie możesz załatwić sprawę? Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie cywilnym można złożyć do wybranego kierownika urzędu stanu cywilnego. Wniosek możesz złożyć w Urzędzie Stanu Cywilnego w Olecku, Plac Wolności 1, pokój numer 4, telefon 87 520 26 58. Jakie dokumenty powinieneś przygotować? 1. Wniosek o wydanie zaświadczenia - druk wniosku 2. Do wglądu – dokument tożsamości. Informacje dodatkowe Zaświadczenie o stanie cywilnym wydawane jest wyłącznie osobie, której dotyczy. Zaświadczenie jest ważne przez 6 miesięcy od daty jego sporządzenia. Opłaty Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia wynosi 38,00 zł. Opłatę skarbową można uiścić bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Olecku, Plac Wolności 1 lub Plac Wolności 3 albo przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Olecku numer 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117. Termin załatwienia Niezwłocznie. Sprawę możesz także załatwić przez internet korzystając ze strony: obywatel.gov.pl Podstawa prawna 1. Ustawa z dnia 28 listopada 2014 roku Prawo o aktach stanu cywilnego. 2. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej. |