Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach 2013-01-18 1412 Art. czytany: 5691 razy Sprawę załatwia: Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, pokój nr 5, tel. 87 520 16 03. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wymagane dla planowanych przedsięwzięć mogących zawsze lub potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko. Wykaz przedsięwzięć określony jest w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Dokumenty od wnioskodawcy m.in: 1.Przedsięwzięcie mogące zawsze znacząco oddziaływać na środowisko: - raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko wraz z zapisem w formie elektronicznej na informatycznym nośniku danych; - poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej; - wypis z rejestru gruntów. 2.Przedsięwzięcie mogące potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko: - karta informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z art. 62a ustawy ooś wraz z zapisem w formie elektronicznej na informatycznym nośniku danych; - poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej; - wypis z rejestru gruntów. Pełen wykaz załączników do wniosku znajduje się w art. 74 ustawy ooś. Wniosek można pobrać ze strony internetowej- druki do pobrania- ochrona środowiska. Forma załatwienia sprawy: Decyzja Burmistrza Olecka. Opłaty: Opłata skarbowa w wysokości 205 zł. Podstawa prawna: Ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (ustawa ooś). |