Trwały zarząd - oddanie nieruchomości 2003-09-26 1843 Art. czytany: 18426 razy Sprawę załatwia Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami, pokój nr 21 (II piętro), tel. 87 520 26 33 Dokumenty od wnioskodawcy 1. Wniosek jednostki organizacyjnej o ustanowienie trwałego zarządu. 2.Mapa ze wskazaniem terenu. Dokumenty ze strony urzędu 1. Odpis z Księgi Wieczystej. 2. Stanowisko merytorycznych wydziałów. 3. Wypis i wyrys z mapy ewidencyjnej gruntów. Forma załatwienia sprawy 1.Wydanie decyzji administracyjnej. 2. Protokół zdawczo-odbiorczy po uprawomocnieniu decyzji. 3.Wniosek do Ksiąg Wieczystych. Termin załatwienia sprawy Ok. 2 miesięcy. Opłaty Nie podlega opłacie skarbowej. Podstawa prawna 1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. 2. Uchwała Nr ORN.0007.4.2018 Rady Miejskiej w Olecku z dnia 26 stycznia 2018 r. w sprawie zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości stanowiących własność Gminy Olecko oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania. |