Oddanie gruntów w użytkowanie wieczyste w trybie bezprzetargowym osobom prawnym 2003-09-26 1828 Art. czytany: 10715 razy Sprawę załatwia Wydział Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami pokój nr 21 (II piętro), tel. 87 520 26 33 Dokumenty od wnioskodawcy 1. Wniosek o oddanie gruntu w użytkowanie wieczyste. 2. Aktualna mapa terenu lub szkic terenu do podziału geodezyjnego. Dokumenty ze strony urzędu 1. Opinia Burmistrza 2. Przygotowanie dokumentacji geodezyjnej oraz wieczysto-księgowej. 3. Zlecenie wykonania operatu szacunkowego nieruchomości. 4. Zarządzenie Burmistrza w sprawie przeznaczenia nieruchomości do zbycia. 5. Opublikowanie wykazu nieruchomości na tablicy ogłoszeń oraz umieszczenie informacji o wykazie na stronie www.olecko.pl, stronie BIP i w prasie lokalnej. 6. Przygotowanie protokołu z rokowań. 7. Umowa notarialna. Termin załatwienia sprawy Sprawa załatwiana w trybie cywilnoprawnym. Czas przygotowania nieruchomości do oddania w użytkowanie wieczyste uzależniony jest od uzyskania niezbędnych opinii oraz opracowania dokumentacji geodezyjnej i wieczysto-księgowej. Opłaty Nie podlega opłacie skarbowej. Podstawa prawna 1. Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami. 2. Uchwała Nr ORN.0007.4.2018 Rady Miejskiej w Olecku z dnia 26 stycznia 2018 r. w sprawie zasad nabywania, zbywania i obciążania nieruchomości stanowiących własność Gminy Olecko oraz ich wydzierżawiania lub wynajmowania. |