Zarządzenie Nr 365/05 z 15 grudnia 2005r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji

2006-01-26 0933
Art. czytany: 3508 razy

ZARZĄDZENIE Nr 365/05
BURMISTRZA OLECKA
z dnia 15 grudnia 2005 roku

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji

Stosownie do art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. Nr 121, poz.591 z późn.zm.) w celu przeprowadzenia inwentaryzacji zarządzam co następuje:

1. Polecam przeprowadzenie inwentaryzacji metodą spisu z natury zapasów materiałów i towarów, paliwa do pojazdów i motopomp będących na stanie Urzędu Miejskiego, OSP w Gąskach, Plewkach, Szczecinkach, Borawskich i Lenartach wg stanu na dzień 31 grudnia 2005 roku. Termin przeprowadzenia spisu z natury ustala się w dniach 29 grudnia 2005 roku do 10 stycznia 2006 roku.
2. Na Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej powołuję Elżbietę Rękawek – Kierownika Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu.
3. Do przeprowadzenia inwentaryzacji paliwa autobusu szkolnego typu GIMBUS powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1/ Anna Mitin - członek komisji,
2/ Grażyna Dragunajtys - „ „
4. Do przeprowadzenia pozostałej inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie:
1/ Wacław Sapieha - członek komisji,
2/ Jolanta Klaus - „ „
3/ Tomasz Bellon - „ „
5. Polecam przeprowadzenie inwentaryzacji kasy, druków ścisłego zarachowania, papierów wartościowych oraz znaków skarbowych w dniu 31 grudnia 2005 roku.
6. Polecam przeprowadzenie inwentaryzacji należności i zobowiązań poprzez weryfikacje i uzgodnienie sald.
7. Do dokonania inwentaryzacji dot. pkt 5 i 6 powołuję Komisję w składzie:
1/ Celina Lotkowska - członek komisji,
2/ Małgorzata Kowalewska - „ „
3/ Iwona Domel - „ „
8. Zarządzenie wykona Sekretarz Gminy.
9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


BURMISTRZ

Wacław Olszewski