Zarządzenie Nr 365/05 z 15 grudnia 2005r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji 2006-01-26 0933 Art. czytany: 3607 razy ZARZĄDZENIE Nr 365/05 BURMISTRZA OLECKA z dnia 15 grudnia 2005 roku w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji Stosownie do art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 roku o rachunkowości (Dz.U. Nr 121, poz.591 z późn.zm.) w celu przeprowadzenia inwentaryzacji zarządzam co następuje: 1. Polecam przeprowadzenie inwentaryzacji metodą spisu z natury zapasów materiałów i towarów, paliwa do pojazdów i motopomp będących na stanie Urzędu Miejskiego, OSP w Gąskach, Plewkach, Szczecinkach, Borawskich i Lenartach wg stanu na dzień 31 grudnia 2005 roku. Termin przeprowadzenia spisu z natury ustala się w dniach 29 grudnia 2005 roku do 10 stycznia 2006 roku. 2. Na Przewodniczącego Komisji Inwentaryzacyjnej powołuję Elżbietę Rękawek – Kierownika Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu. 3. Do przeprowadzenia inwentaryzacji paliwa autobusu szkolnego typu GIMBUS powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie: 1/ Anna Mitin - członek komisji, 2/ Grażyna Dragunajtys - „ „ 4. Do przeprowadzenia pozostałej inwentaryzacji powołuję Komisję Inwentaryzacyjną w składzie: 1/ Wacław Sapieha - członek komisji, 2/ Jolanta Klaus - „ „ 3/ Tomasz Bellon - „ „ 5. Polecam przeprowadzenie inwentaryzacji kasy, druków ścisłego zarachowania, papierów wartościowych oraz znaków skarbowych w dniu 31 grudnia 2005 roku. 6. Polecam przeprowadzenie inwentaryzacji należności i zobowiązań poprzez weryfikacje i uzgodnienie sald. 7. Do dokonania inwentaryzacji dot. pkt 5 i 6 powołuję Komisję w składzie: 1/ Celina Lotkowska - członek komisji, 2/ Małgorzata Kowalewska - „ „ 3/ Iwona Domel - „ „ 8. Zarządzenie wykona Sekretarz Gminy. 9. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia. BURMISTRZ Wacław Olszewski |