Koordynatorzy do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Olecku. 2020-10-09 0906 Art. czytany: 2003 razy Burmistrz Olecka zarządzeniem Nr ORN.0050.134.2020 z dnia 25 września 2020 r. wyznaczył koordynatorów do spraw dostępności w Urzędzie Miejskim w Olecku. Koordynator do spraw dostępności architektonicznej: Urszula Dąbrowska - inspektor w Wydziale Planowania Przestrzennego i Gospodarki Nieruchomościami Telefon: 87 520 21 57 Koordynator do spraw dostępności cyfrowej: Wojciech Wiktorzak - starszy inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Nadzoru Telefon: 87 520 09 69 Koordynator do spraw dostępności informacyjno-komunikacyjnej: Alicja Mieszuk - starszy inspektor, koordynator ds. dostępności Telefon: 87 520 09 62 e-mail: [email protected] |