Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Utrzymanie porządku i zapewnienie bezpieczeństwa na tzw. „wiewiórczej ścieżce” wokół Jeziora Oleckie Wielkie 2019-12-17 0830 Art. czytany: 1389 razy Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Utrzymanie porządku i zapewnienie bezpieczeństwa na tzw. „wiewiórczej ścieżce” wokół Jeziora Oleckie Wielkie Nr sprawy: GKO.7021.2.70.2019 Olecko, dnia 17 grudnia 2019 r. Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Utrzymanie porządku i zapewnienie bezpieczeństwa na tzw. „wiewiórczej ścieżce” wokół Jeziora Oleckie Wielkie zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zmianami). 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania porządku i zapewnienia bezpieczeństwa na tzw. „Wiewiórczej ścieżce” wokół Jeziora Oleckie Wielkie, na tarasach widokowych i terenach do nich przyległych oraz na plażach („dzika plaża”, „na szyjce” i plaża „Możne”) na odcinku około 12 km. 2. Realizując §1 pkt. 1 niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi polegającej na: 1) usuwaniu zanieczyszczeń, obłamanych, suchych gałęzi oraz odrostów utrudniających widoczność i poruszanie się pieszych i rowerzystów w miarę potrzeb jednak nie rzadziej niż – 2 razy w tygodniu, 2) ciągłej, pielęgnacyjnej przycinki drzew polegającej na usuwaniu gałęzi zapobiegającej uszkodzeniu mienia i osób fizycznych. 3) opróżnianiu śmietniczek usytuowanych wzdłuż ścieżki i tarasów widokowych w zależności od potrzeb, w sezonie letnim minimum 3 razy w tygodniu oraz poprawianie ich stabilności (ustawianie, mocowanie przewróconych), zwożenie zniszczonych oraz zgłaszanie Zamawiającemu konieczności wymiany lub wykonania napraw, 4) utrzymaniu czystości i porządku na plażach („dzika plaża”, „na szyjce” i plaża „Możne”) oraz na tarasach widokowych, altanach i terenach do nich przyległych, 5) informowaniu Zamawiającego o zniszczeniach i potrzebach naprawy lub wymiany elementów małej architektury i mostów, 6) w okresie zimowym odśnieżaniu ścieżki- w zależności od potrzeb, 7) w okresie letnim dwukrotnym wykoszeniu chwastów i trawy przy tarasach widokowych i wokół jeziora między ścieżką, a linią brzegową jeziora (pierwsze do 15 czerwca, drugie do 31 lipca) oraz w razie potrzeb na każde zgłoszenie zamawiającego, 8) do końca kwietnia usunięciu liści niezebranych jesienią z nieutwardzonego odcinka ścieżki, 9) sprzątaniu odcinka ścieżki - od mostu drewnianego do wysokości parkingu przy „szyjce” łącznie z terenem „plaż” – dodatkowo w zależności potrzeb (w okresie letnim zakłada się codzienne sprzątanie), 10) bieżącym utrzymaniu utwardzonego odcinka ścieżki (od mostu kamiennego do „dzikiej plaży”) łącznie z mostem drewnianym polegającym na: a) usuwaniu z chodnika piasku, błota, wszelkich innych zanieczyszczeń oraz liści jesienią, b) usuwaniu odrostów przy drzewach rosnących wzdłuż ciągu pieszego, c) cięciu i formowaniu żywopłotów, d) w okresie zimowym odśnieżaniu i likwidacji śliskości chodnika w stopniu umożliwiającym bezpieczne korzystanie przez użytkowników, e) usuwaniu błota pośniegowego, f) trzykrotnym w ciągu tygodnia opróżnianiu śmietniczek (poniedziałek, środa, sobota), a w czasie trwania imprez miejskich oraz w okresie letnim w zależności od potrzeb. 11) prowadzeniu ewidencji istniejącego drzewostanu (w tym pozyskanego z wycinki drewna), zbieranie wniosków od osób fizycznych i innych organów o potrzebie wycięcia bądź przycięcia drzew, przygotowywanie wniosków wraz z opisem i wskazaniem miejsca drzewa do wycięcia, a następnie po uzyskaniu zgody od odpowiednich organów dokonanie wycinki drzew zgodnie ze wskazanym w decyzji terminie oraz odsadzenie, jeżeli decyzja tego wymaga, a także własna analiza potrzeb w tym zakresie (protokół z takiego przeglądu Wykonawca przedstawi dla Zamawiającego w terminie do 30.04.2020 r. oraz do 30.09.2020 r.). Wykonawca, pozyskane drewno zagospodaruje we własnym zakresie, co zostało uwzględnione w ofercie cenowej. Odpady pochodzące ze sprzątania oraz odpady roślinne powstałe podczas prac Wykonawca powinien zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami we własnym zakresie. 2.Termin realizacji zamówienia: 01.01.2020r. - 31.12.2020r. 3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium: Cena – 100 % Zasady obliczania punktacji: Oferta z najniższą ceną – waga 100 pkt., każda następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium; 4. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) ofertę należy złożyć na załączonym formularzu, 2) podane ceny mają być wyrażone cyfrowo i słownie, 3) oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń, 4) cena oferty ma obejmować całość zamówienia, 5) wynagrodzenie za wykonanie usług będzie płacone w 12 równych ratach po upływie każdego miesiąca. 6) Zamawiający zastrzega prawo do zmian umowy w przypadku stwierdzenia nienależytego wykonywania zobowiązań wynikających z realizacji umowy. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości szkody. Zamawiający zastrzega prawo rozwiązania umowy w przypadku nie realizowania przez Wykonawcę warunków umowy, a także w przypadku gdy Wykonawca nie naprawi wskazanych przez Zamawiającego nieprawidłowości w określonym przez Zamawiającego czasie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z niewłaściwej realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym. Obowiązek posiadania ubezpieczenia OC. 5. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 23 grudnia 2019 r. w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12 do godz. 11:00. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 11:15 w pok. nr 4. 6. Miejsce i termin oceny złożonych ofert: Ocena złożonych ofert nastąpi w ciągu 7 dni od dnia otwarcia ofert. 7.Osobami uprawnionymi do udzielania informacji w niniejszej sprawie są: Anna Wojczulewicz, Beata Zabokrzycka - pok. Nr 4 tel. 87 520 33 01. 8.Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia): W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty, wybrany wykonawcą zobowiązany jest do podpisania umowy w Urzędzie Miejskim w Olecku. W załączeniu: druk „propozycji cenowej”. |