Ewa Brodowska

2019-09-25 1231
Art. czytany: 2083 razy

Ewa Brodowska – 1 etat


Stanowisko utworzone zgodnie z warunkami umowy realizowanej w ramach projektu
pt. ,,Rozbudowa z przebudową amfiteatru w Olecku” na podstawie umowy o dofinansowanie
Nr RPWM.06.01.02 – 28 – 0029/17 – 00 z dnia 27 kwietnia 2018 r.

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw w zakresie organizacji Active Festival Olecko z uwzględnieniem założeń umowy o dofinansowanie Nr RPWM.06.01.02 – 28 – 0029/17 – 00 z dnia 27 kwietnia 2018.
2. Współpraca w planowaniu i realizacji usług kulturalnych świadczonych przez jednostki kultury.
3. Obsługa kancelaryjna Społecznej Rady Kultury w zakresie przechowywania dokumentacji Rady oraz udostępniania pomieszczeń do przeprowadzenia jej posiedzeń.
4. Podejmowanie działań zapewniających rozwój twórczości artystycznej.
5. Prowadzenie spraw wynikających z ustawy o ochronie dóbr kultury i muzeach.
6. Prowadzenie działań związanych z funkcjonowaniem bibliotek.
7. Prowadzenie rejestru gminnych instytucji kultury.
8. Prowadzenie księgi rejestrowej instytucji kultury i bieżące dokonywanie w niej wpisów.
9. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem Patronatu Honorowego Burmistrza.
10. Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych o gminie.
11. Projektowanie materiałów i prowadzenie działań w mediach społecznościowych.
12. Projektowanie i prowadzenie kampanii społecznych.
13. Prowadzenie spraw związanych z Inicjatywą Lokalną i Budżetem Obywatelskim w zakresie zadań wydziału.
14. Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej
w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku.
15. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia i wnioski komisji Rady w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku.
16. Przygotowywanie materiałów, informacji dla Komisji Rady Miejskiej oraz informacji międzysesyjnej w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku.
17. Przygotowywanie materiałów informacyjnych z zakresu zadań przewidzianych na stanowisku
do umieszczenia na stronie internetowej Urzędu lub w prasie.
18. Podejmowanie działań zapewniających rozwój twórczości artystycznej.
19. Prowadzenie bieżącej analizy budżetu w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku pracy,
w tym: monitoring wydatków, przygotowywanie opisu faktur, przygotowywanie wniosków
o wprowadzenie zmian rocznego planu finansowego, przygotowywanie częściowych sprawozdań finansowych i ich opisu.


Kontakt :
Urząd Miejski
19-400 Olecko
Plac Wolności 3
pok. 08
tel. 87 520 19 50