Katarzyna Judycka 2019-09-25 1224 Art. czytany: 2301 razy Katarzyna Judycka – 1 etat Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie spraw związanych ze współpracą i współdziałaniem z organizacjami pozarządowymi, w tym m.in.: a) realizacja zadań własnych gminy w związku z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie rocznego programu współpracy gminy Olecko z organizacjami pozarządowymi, w tym m.in. dotyczących kultury, sportu i turystyki, b) przygotowanie konkursów na wsparcie realizacji zadań publicznych oraz innych form współpracy wymienionych w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, c) udział w pracach komisji weryfikującej oferty złożone przez organizacje pozarządowe, prowadzenie stosownej dokumentacji, d) rozliczanie dotacji udzielonych organizacjom pozarządowym, w tym kontrole, e) utrzymywanie bieżących kontaktów pomiędzy samorządem i sektorem pozarządowym, opiniowanie wniosków pochodzących od organizacji pozarządowych oraz podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego, doradztwo, dostarczanie informacji organizacjom o innych niż samorządowe źródła finansowania. 2. Prowadzenie spraw związanych z procedurą budżetu obywatelskiego gminy, w tym koordynacja i monitoring realizacji zadań wybranych przez mieszkańców. 3. Prowadzenie spraw związanych z inicjatywą lokalną. 4. Koordynacja sporządzania i aktualizacji programów rozwoju oraz innych dokumentów strategicznych gminy; 5. Monitorowanie i ewaluacja dokumentów strategicznych, sporządzanie raportu z ich realizacji; 6. Organizowanie i prowadzenie konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy w zakresie zadań wydziału 7. Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku. 8. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia i wnioski komisji Rady w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku. 9. Opiniowanie wniosków dotyczących realizacji Funduszu Sołeckiego pod kątem zgodności zadań przewidzianych we wniosku sołectwa z założeniami Strategii Rozwoju Gminy Olecko. 10. Przygotowywanie materiałów, informacji dla Komisji Rady Miejskiej oraz informacji międzysesyjnej w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku. 11. Prowadzenie bieżącej analizy budżetu w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku pracy, w tym: monitoring wydatków, przygotowywanie opisu faktur, przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian rocznego planu finansowego, przygotowywanie częściowych sprawozdań finansowych i ich opisu. Kontakt: Urząd Miejski 19-400 Olecko Plac Wolności 3 pok. 01 tel. 87 523 30 25 |