Katarzyna Judycka

2019-09-25 1224
Art. czytany: 2301 razy

Katarzyna Judycka – 1 etat

Zakres obowiązków:

1. Prowadzenie spraw związanych ze współpracą i współdziałaniem z organizacjami pozarządowymi, w tym m.in.:
a) realizacja zadań własnych gminy w związku z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie rocznego programu współpracy gminy Olecko z organizacjami pozarządowymi, w tym m.in. dotyczących kultury, sportu i turystyki,
b) przygotowanie konkursów na wsparcie realizacji zadań publicznych oraz innych form współpracy wymienionych w ustawie o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
c) udział w pracach komisji weryfikującej oferty złożone przez organizacje pozarządowe, prowadzenie stosownej dokumentacji,
d) rozliczanie dotacji udzielonych organizacjom pozarządowym, w tym kontrole,
e) utrzymywanie bieżących kontaktów pomiędzy samorządem i sektorem pozarządowym, opiniowanie wniosków pochodzących od organizacji pozarządowych oraz podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego, doradztwo, dostarczanie informacji organizacjom o innych niż samorządowe źródła finansowania.
2. Prowadzenie spraw związanych z procedurą budżetu obywatelskiego gminy, w tym koordynacja i monitoring realizacji zadań wybranych przez mieszkańców.
3. Prowadzenie spraw związanych z inicjatywą lokalną.
4. Koordynacja sporządzania i aktualizacji programów rozwoju oraz innych dokumentów strategicznych gminy;
5. Monitorowanie i ewaluacja dokumentów strategicznych, sporządzanie raportu z ich realizacji;
6. Organizowanie i prowadzenie konsultacji społecznych z mieszkańcami gminy w zakresie zadań wydziału
7. Przygotowywanie i prowadzenie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej
w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku.
8. Przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych oraz wystąpienia i wnioski komisji Rady w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku.
9. Opiniowanie wniosków dotyczących realizacji Funduszu Sołeckiego pod kątem zgodności zadań przewidzianych we wniosku sołectwa z założeniami Strategii Rozwoju Gminy Olecko.
10. Przygotowywanie materiałów, informacji dla Komisji Rady Miejskiej oraz informacji międzysesyjnej w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku.
11. Prowadzenie bieżącej analizy budżetu w zakresie zadań przewidzianych na stanowisku pracy, w tym: monitoring wydatków, przygotowywanie opisu faktur, przygotowywanie wniosków o wprowadzenie zmian rocznego planu finansowego, przygotowywanie częściowych sprawozdań finansowych i ich opisu.

Kontakt:
Urząd Miejski
19-400 Olecko
Plac Wolności 3
pok. 01
tel. 87 523 30 25