ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Spółki gminne
  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. (archiwum)
  • Przetargi (archiwum)
  • Przetarg nieobraniczony na dostwę fabrycznie nowych: ciągnika, pługu do odśnieżania i posypywarki ciągnikowej w formie leasingu operacyjnego

    Dostawa fabrycznie nowych: ciągnika, pługu do odśnieżania i posypywarki ciągnikowej w formie leasingu operacyjnego.
    Numer ogłoszenia: 133533 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

    Ogłoszenie dotyczy:
    V zamówienia publicznego
    zawarcia umowy ramowej
    ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , Plac Wolności 2, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 520 22 68, faks 87 520 26 73.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych: ciągnika, pługu do odśnieżania i posypywarki ciągnikowej w formie leasingu operacyjnego..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych: ciągnika, pługu i posypywarki ciągnikowej w formie leasingu operacyjnego. I. Wymagane minimalne parametry techniczne oferowanego ciągnika: Lp. WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO 1. ciągnik fabrycznie nowy kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2014 lub 2015 roku, gotowy do użytku. 2. Zamawiający dopuszcza wszelkie kolory sprzętu występujące fabrycznie. Zamawiający nie dopuszcza oferowania pojazdu oklejonego folią 3 Moc silnika 84 KM 4 Max. moment obrotowy Nm/min 1 698/400 5 Pojemność skokowa 4750 cm3 6 Zużycie oleju napędowego 224 g/kWh 7 Skrzynia biegów zsynchronizowana z boczną dźwignią zmiany biegów 8 Liczba biegów przód/ tył 14/4 9 WOM załączony elektrohydraulicznie, ilość wpustów 6/8 obroty 540/1000 10 Most przedni napędowy krzyżakowy z reduktorami planetarnymi, wzmocnienie ramy, osłony silnika. 11 Długość 4060 mm 12 Wysokość: 2850 mm 13 Sprężarka powietrza, układ pneumatyczny 14 Układ elektryczny: napięcie 12V z przełącznikiem na rozruch 12/24 V 15 Zbiornika paliwa 130l. 16 Ciśnienie nominalne w układzie 18.5-20 Mpa, wydajność pompy 45L/min 17 Ogumienie przód/ tył 360/70R24, 18.4R34 18 Trzypunktowy układ zawieszenia narzędzi, 2 silniki C 90, MONOBLOK 19 Zaczep górny transportowy typu widełkowego z możliwością regulacji wysokości 20 Zaczep dolny rolniczy listwowy wychylny 21 Masa własna 4500 kg 22 Kpl. zaczepów transportowy i rolniczy 23 Układ pneumatyczny do przyczep 24 Gwarancja mechaniczna - nie mniej niż 12 m-cy lata liczone od dnia podpisania protokołu odbioru pojazdu. Odległość autoryzowanego serwisu od zamawiającego- do 150 km. II. Wymagane minimalne parametry techniczne oferowanego pługu do odśnieżania: Lp. WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO 1. pług fabrycznie nowy kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2014 lub 2015 roku, gotowy do użytku. 2. Sposób mocowania - zawieszenie wahliwe, tuz kategorii II 3 Szerokość robocza w zależności od pozycji roboczych nie mniej niż 2320/2360 mm 4 Ilość pozycji roboczych - 4 ustalone 5 LISTWY ZGARNIAJĄCE - GUMOWE 6 Amortyzacja listwy zgarniającej - sprężynowa 7 Sterowanie - elektrohydrauliczne z nośnika 8 Zasilanie hydrauliczne - nie mniej niż 16-20 MPa 9 Zasilanie elektryczne - 12 V 10 Oświetlenie obrysowe - standard 11 Prędkość robocza - 10 km/h 12 Zapotrzebowanie mocy min 80/150 KM 13 Ślizgi- standard 14. Masa nie miej 565/650 kg III. Wymagane minimalne parametry techniczne oferowanej posypywarki ciągnionej: Lp. WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO 1. posypywarka fabrycznie nowa kompletna, wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2014 lub 2015 roku, gotowy do użytku. 2. Dopuszczalna masa całkowita min 5160 kg 3 Ładowność min 3800 kg 4 Masa własna min 1360 kg 5 Pojemność ładunkowa min 3 m3 6 Powierzchnia zasypowa min 4,4 m2 7 Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz min 3300 mm 8 Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz min 1386 mm 9 Wysokość skrzyni ładunkowej min 815 mm 10 Wysokość powierzchni zasypowej min 1950 mm 11 Zawieszenie: sztywne 12 Obciążenie oka dyszla: 1000 kg 13 Rozmiar ogumienia: 11.5/80-15.3 14. Prędkość konstrukcyjna: 40 km/h 15. Szerokość taśmy mechanizmu podającego: 800 mm 16. Ilość tarcz adaptera rozsypującego: 2 szt 17. Maksymalne obroty tarcz adaptera rozsypującego: 150 obr/min 18. Szerokość rozsypywania: 1800-2800 mm 19. Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika: 44/60 kW/KM 20. Ciśnienie instalacji hydraulicznej: 16 MPa 21. Minimalna wydajność instalacji hydraulicznej ciągnika: 32 l/min 22. Rodzaj ramy podwozia- prostokątna z profili zamkniętych 23. Rodzaj dyszla- dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika 24. Rodzaj zaczepu dyszla- obrotowy z okiem fi-50mm 25. Rodzaj podpory dyszla: prosta ze składanym kółkiem stalowym 26. Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa 27. Napęd taśmowy mechanizmu podającego -silnik hydrauliczny 28. Napęd tarcz adaptera rozsypującego - silniki hydrauliczne 29. Sterowanie prędkością posuwu taśmy podającej - płynne zaworem hydraulicznym 30. Postojowy hamulec ręczny z korbą 31. Błotniki kół 32. Sito skrzyni ładunkowej z podporą 33. Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe 34. Kolorystyka malowania podwozia czarny RAL9005 35. Kolorystyka malowania nadwozia pomarańczowy RAL2008 36. Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach 37. Plandeka sznurowana IV. Wymagania dotyczące leasingu: Leasing w walucie: Złoty polski Rodzaj rat leasingowych Równe, z wyjątkiem pierwszej raty Okres leasingu 60 miesięcy Opłata wstępna 10 % wartości Wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończonej umowie leasingu 1 % lub 5% wartości przedmiotu leasingu.

    II.1.5)
    przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00-2, 16.70.00.00-2, 43.31.31.00-1, 34.14.30.00-1.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 uPzp, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Wykaz wykonanych głównych dostaw/usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania, opisanego w pkt. V.2 siwz warunku posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. wg wzoru Zamawiającego, Dowód/y potwierdzający/e, że dostawa/y wymieniona/e w wykazie została/y wykonana/e należycie, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie nowego sprzętu o wartości 150000,00 zł netto , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust 2b Pzp) - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b art. 26 uPzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    Oświadczenie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    1 - Cena - 80
    2 - Gwarancja jakości - 20

    IV.2.2)
    przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umolecko.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=37226
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Plac Wolności 2 19-400 pokój nr 5.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. Plac Wolności 2 19-400 pokój nr 5.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


    Data wprowadzenia: 2015-09-09 1424
    Data upublicznienia: 2015-09-09
    Art. czytany: 2518 razy

    » Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - rozmiar: 94720 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załacznik nr 2 - oświadczenie - rozmiar: 26112 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załacznik nr 6- FORMULARZ OFERTY - rozmiar: 22764 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 1- szczegółowy opis zamówienia - rozmiar: 74752 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 3- Oświadczenie - rozmiar: 30720 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 4- lista podmiotów - rozmiar: 34816 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » załącznik nr 5- wzór umowy - rozmiar: 65536 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Andrzej Falęcki
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet