ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Rozstrzygnięcia przetargów
  • Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty na wykonanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn: Budowa sieci wodociągowej w Kukowie i kanalizacji sanitarnej Olecko-Kukowo, gmina Olecko


    BI.271.6.17.2012





    W dniu 11 października 2012r. wybrano najkorzystniejszą ofertę w przetargu nieograniczonym ogłoszonym w BZP pod numerem 360066 – 2012 z dnia 21.09.2012 o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8-Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z póź. zmianami ) na wykonanie nadzoru inwestorskiego na zadaniu inwestycyjnym pn: Budowa sieci wodociągowej w Kukowie i kanalizacji sanitarnej Olecko-Kukowo, gmina Olecko.

    1) Działając na podstawie art. 92 ust.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę :
    Zakład Usług Precyzyjnych, Elektrotechnicznych, Elektronicznych I Usług Pomocniczych w Budownictwie, ul. Batorego 21/4,, 19-400 Olecko
    Uzasadnienie wyboru: oferta uzyskała 100 pkt w kryterium oceny ofert – 100% cena.
    Cena realizacji zamówienia wynosi: 29.500,00PLN

    2) W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty nie podlegające wykluczeniu i odrzuceniu:

    1. Zakład Usług Precyzyjnych, Elektrotechnicznych, Elektronicznych I Usług
    Pomocniczych w Budownictwie, ul. Batorego 21/4,, 19-400 Olecko
    Liczba uzyskanych punktów: 100

    2. Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane, „INSPEC” Sp. z o.o., ul. 1 Maja 6
    10-118 Olsztyn
    Liczba uzyskanych punktów : 49,97 pkt.

    3) Na podstawie art.92 ust.1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone następujące oferty:

    1. Usługi Projektowo-Inwestycyjne, Krzysztof Szeligowski, ul. Kazańska 12/27, 18-400 Łomża
    Uzasadnienie faktyczne:
    Wykonawca nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    Uzasadnienie prawne:
    Art. 24 ust. 4 prawo zamówień publicznych ,który brzmi:
    „Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą”.

    2. Rafał Lipa, Obsługa Inwestycji, Nadzory, Wykonawstwo, ul. E. Orzeszkowej 36/74, 19-300 Ełk
    Uzasadnienie faktyczne:
    Wykonawca nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów określonych
    Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    Uzasadnienie prawne:
    Art. 24 ust. 4 prawo zamówień publicznych ,który brzmi:
    „Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą”.



    3. WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o. ul. dr. A. Kuklińskiego 3B, 07-410 Ostrołęka
    Uzasadnienie faktyczne:
    Wykonawca nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów określonych
    Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    Uzasadnienie prawne:
    Art. 24 ust. 4 prawo zamówień publicznych ,który brzmi:
    „Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą”.

    4) Na podstawie art.92 ust.1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostali wykluczeni następujący wykonawcy:

    1. Usługi Projektowo-Inwestycyjne, Krzysztof Szeligowski, ul. Kazańska 12/27, 18-400 Łomża
    Uzasadnienie faktyczne:
    Wykonawca na wezwanie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj.:
    - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;( Rozdział V pkt 2.3 SIWZ).
    - dokument o dysponowaniu kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych wraz kopią uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem o członkostwie we właściwej izbie inżynierów budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (Rozdział VI pkt 3.2 SIWZ oraz Rozdział V pkt 3.2 SIWZ).
    - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia określony w Rozdziale IV punkt 3 podpunkt 3.1, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Ze złożonej oferty wynika, że Wykonawca nie posiada doświadczenia zawodowego, wyrażającego się nadzorem nad obiektami odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, określonym jako: nadzór nad 2 obiektami w zakresie sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych, o wartość kontraktu na nadzór nie mniejsza niż 50 000 PLN na jednym obiekcie. (Rozdział VI pkt 3.1 SIWZ oraz Rozdział V pkt 3.1 SIWZ).
    - Zaakceptowany i wypełniony projekt umowy.
    Uzasadnienie prawne:
    Art. 24 ust. 2 pkt.4 prawo zamówień publicznych ,który brzmi:
    „Z postepowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
    nie wykazali spełniania warunków udziału w postepowaniu”.

    2. Rafał Lipa, Obsługa Inwestycji, Nadzory, Wykonawstwo, ul. E. Orzeszkowej 36/74, 19-300 Ełk

    Uzasadnienie faktyczne:
    Wykonawca na wezwanie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj.:
    - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia określony w Rozdziale IV punkt 3 podpunkt 3.1, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
    Wykonawca nie posiada doświadczenia zawodowego, wyrażającego się nadzorem nad obiektami odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, określonym jako: nadzór nad 2 obiektami w zakresie sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych, o wartość kontraktu na nadzór nie mniejsza niż 50 000 PLN na jednym obiekcie. (Rozdział VI pkt 3.1 SIWZ oraz Rozdział V pkt 3.1 SIWZ).
    Uzasadnienie prawne:
    Art. 24 ust. 2 pkt.4 prawo zamówień publicznych ,który brzmi:
    „Z postepowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
    nie wykazali spełniania warunków udziału w postepowaniu”.

    4. WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o. ul. dr. A. Kuklińskiego 3B, 07-410 Ostrołęka
    Uzasadnienie faktyczne:
    Wykonawca na wezwanie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj.:
    - dokument o dysponowaniu kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych wraz kopią uprawnień budowlanych i aktualnym zaświadczeniem o członkostwie we właściwej izbie inżynierów budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (Rozdział VI pkt 3.2 SIWZ oraz Rozdział V pkt 3.2 SIWZ).
    - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiących przedmiot zamówienia określony w Rozdziale IV punkt 3 podpunkt 3.1, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.
    Ze złożonej oferty nie wynika, że Wykonawca posiada doświadczenia zawodowego, wyrażającego się nadzorem nad obiektami odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, określonym jako: nadzór nad 2 obiektami w zakresie sieci wodociągowych i/lub kanalizacyjnych, o wartość kontraktu na nadzór nie mniejsza niż 50 000 PLN na jednym obiekcie. (Rozdział VI pkt 3.1 SIWZ oraz Rozdział V pkt 3.1 SIWZ).
    - Zaakceptowany i wypełniony projekt umowy

    5) Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2010 Nr 113, poz. 759 z póź. zmianami))-Dział VI „Środki ochrony prawnej”.



    Data wprowadzenia: 2012-10-15 1218
    Data upublicznienia: 2012-10-15
    Art. czytany: 3192 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Tomasz Kowalczyk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet