ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Jednostki organizacyjne
  • Szkoła Podstawowa w Kijewie (archiwum)
  • Organizacja szkoły (archiwum)
  • Pracownicy administracji i obsługi (archiwum)
  • ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze głównego księgowego

    ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze głównego księgowego

    Ogłoszenie
    o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
    głównego księgowego

    Dyrektor Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi w Kijewie,
    zgodnie z art. 3a ust.1 ustawy z dnia 22.03.1990r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)
    ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze głównego księgowego
    w Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi w Kijewie
    w wymiarze zatrudnienia (1/2 etatu)
    1. Wymagania niezbędne:
    Kandydat:
    1) posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA);
    2) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
    3) nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe;
    4) spełnia jeden z poniższych warunków:
    - ukończył ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 letnią praktykę w księgowości,
    - ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada
    co najmniej 6 letnią praktykę w księgowości,
    - jest wpisany do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
    - posiada świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowy, wydany na podstawie odrębnych przepisów.
    5) posiada umiejętność obsługi komputera (pakiet Office);
    6) umiejętność korzystania z przepisów prawnych i wykorzystywania ich w praktyce
    7) nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku głównego księgowego;
    2. Wymagania dodatkowe:
    1) zdolność analitycznego i syntetycznego myślenia;
    2) odpowiedzialność;
    3) obowiązkowość;
    4) rzetelność;
    5) komunikatywność;
    6) dobra organizacja pracy własnej;
    7) umiejętność pracy w zespole.
    3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
    Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym:
    - sporządzanie, przyjmowanie, wprowadzanie do obiegu, archiwizowanie i kontrolowanie dokumentów, w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych;
    - terminowe opracowywanie projektu budżetu szkoły;
    - opracowywanie sprawozdań finansowych z wykonania budżetu oraz ich analiza;
    - opracowywanie wniosków dotyczących zmiany budżetu jednostki;
    - dokonywanie rozliczeń finansowo – księgowych;
    - prowadzenie gospodarki środkami trwałymi;
    - wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych należą do kompetencji głównego księgowego.
    4. Wymagane dokumenty:
    1) życiorys (CV),
    2) list motywacyjny,
    3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej
    z dnia 10 lipca 2009 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. z 2009 r. Nr 115, poz. 971),
    4) dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje potwierdzone za zgodność
    z oryginałem zgodnie z art. 76a ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego (t,j, Dz.U.z 2000r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.),
    5) pisemne oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
    z pełni praw publicznych,
    6) oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
    7) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
    w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą
    z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101,
    poz. 926 z późn. zm.).
    5. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
    Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z adnotacją „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze głównego księgowego” w terminie do 23 kwietnia 2012 r.
    do godz. 1000 w sekretariacie Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi w Kijewie.
    Oferty niespełniające wymogów formalnych lub złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
    Informacje o wynikach naboru będą umieszczone na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Olecku w zakładce jednostki organizacyjne/ Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi w Kijewie www.umolecko.bip.doc.pl oraz na tablicy informacyjnej w Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi w Kijewie.
    O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni.


    Kijewo, 23 marca 2012 r.

    Teresa Sulima
    dyrektor




    Data wprowadzenia: 2012-03-23 0837
    Data upublicznienia: 2012-03-23
    Art. czytany: 3306 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Teresa Sulima
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet