ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Organizacje pozarządowe
  • Aktualności
  • Towrzenie bazy reprezentantów NGO w komisjach konkursowych na 2012r.

    Do 15 listopada oczekujemy na zgłoszenia

    Tworzenie bazy reprezentantów NGO w komisjach konkursowych.

    Jedną z wielu istotnych ostatnich zmian w ustawie z dnia 23 kwietnia 2003 r. o pożytku publicznym i o wolontariacie jest dyspozycja z art. 15 ust 2d która stanowi, że w skład komisji konkursowej wchodzą osoby reprezentujące, szeroko rozumiane organizacje pozarządowe z wyłączeniem osób reprezentujących organizacje biorące udział w konkursie.
    Zamierzamy utworzyć „bazę” osób reprezentujących organizacje, której przygotowanie może być przydatne na etapie rozstrzygania konkursów.

    Zwracamy się z wnioskiem do organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3. ust. 3 ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie o wskazanie osób, które mogłyby reprezentować organizacje w składach komisji konkursowych powoływanych przez Burmistrza Olecka.. Osoby przez Państwa wskazane muszą zostać upełnomocnione do reprezentowania organizacji w procedurach konkursowych. W skład konkretnej komisji konkursowej nie będą mogli wchodzić reprezentanci podmiotów, które będą ubiegać się w danym postępowaniu konkursowym o środki z budżetu Gminy Olecko .

    I. Informacje ogólne:

    1. Na podstawie art. 15 ust. 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zapraszamy do zgłaszania osób reprezentujących organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust.3 ustawy z dnia 23 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zwane dalej kandydatami, do bazy kandydatów na członków komisji konkursowych w otwartych konkursów realizowanych w trybie w/w ustawy w 2012r.
    2. Celem jest utworzenie bazy kandydatów na członków komisji konkursowych reprezentujących organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust.3 ustawy, którzy są zainteresowani udziałem w pracach komisji konkursowych w 2012r..

    3. Udział w pracach komisji konkursowej jest nieodpłatny i za udział w posiedzeniu komisji jej członkom nie będzie przysługiwać zwrot kosztów podróży ani diety.

    4. Komisje konkursowe co do zasady pracować będą w godzinach pracy Urzędu Miejskiego. W wyjątkowych sytuacjach komisje mogą działać po godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Olecku..

    5. Zgłoszenia będą honorowane na czas udzielonego pełnomocnictwa do reprezentacji, nie dłużej jednak niż do dnia 31 grudnia 2012 roku (istnieje możliwość cofnięcia rekomendacji przez wołdze stowazryszenia). Baza prowadzona będzie przez pracownika Urzędu Miejskiego odpowiedzialnego za współpracę z organizacjami pozarządowymi.

    II. Wymagania stawiane kandydatom:

    W skład komisji konkursowych mogą wchodzić reprezentanci organizacji pozarządowych lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, którzy spełniają łącznie następujące kryteria:

    1) nie reprezentują organizacji/podmiotów biorących udział w konkursie;

    2) nie pozostają wobec wnioskodawców biorących udział w konkursie w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który mógłby budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności;
    3) przed upływem trzech lat od daty wszczęcia procedury konkursowej nie pozostawały
    w stosunku pracy lub zlecenia z wnioskodawcą oraz nie były członkami władz któregokolwiek wnioskodawcy;
    3) mają doświadczenie w zakresie przygotowania wniosków o dotacje i/lub realizacji projektów;

    4) reprezentują organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 zgodnie z zapisami statutu lub z innymi dokumentami;


    III. Zadania komisji konkursowej:

    1. Z uwzględnieniem kryteriów określonych w treści ogłoszenia konkursowego komisje oceniać będą zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy, w tym m.in.:

    a) możliwość realizacji zadania publicznego;
    b) przedstawioną kalkulację kosztów realizacji zadania publicznego, w tym w odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania;
    c) proponowaną jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale których organizacja pozarządowa lub podmioty określone w art. 3 ust. 3 będą realizować zadanie publiczne;
    d) w przypadku wsparcia – planowany przez organizację pozarządową lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 udział środków finansowych własnych lub środków pochodzących z innych źródeł na realizację zadania publicznego;
    e) planowany przez organizację pozarządową lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, wkład rzeczowy, osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków;
    f) analizę i ocenę realizacji zleconych zadań publicznych w przypadku organizacji pozarządowej lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3, które w latach poprzednich realizowały zlecone zadania publiczne, biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na ten cel środków.

    2. Wypełnienie karty oceny merytorycznej, wraz z wpisaniem liczby punktów będących średnią z ocen przyznanych przez poszczególnych członków komisji.

    3. Przedstawienie Burmistrzowi Olecka ofert, którym rekomenduje się udzielenie dotacji.

    IV. Wybór kandydatów z bazy do prac w komisji konkursowej:

    1. Z tak utworzonej bazy wydziałom merytorycznym będą przedstawiani kandydaci na członków komisji biorąc pod uwagę wybraną przez kandydata tematykę zadeklarowaną w formularzu zgłoszenia i w ogłoszeniu konkursowym zgodną ze sferą zadań publicznych z art. 4 ust. 1 ustawy.

    2. Komórka organizacyjna (wydział merytoryczny lub jednostka organizacyjna) wybierze osoby z bazy do udziału w pracach komisji konkursowej po uzgodnieniu z nimi możliwości ich uczestnictwa w posiedzeniach komisji konkursowej w konkretnych terminach.

    3. Burmistrz Olecka powoła komisję konkursową nie później niż do dnia dokonania oceny formalnej złożonych ofert.

    V. Miejsce złożenia dokumentów:

    Zgłoszenia, na dołączonym formularzu, (podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu organizacji zgłaszającej wraz ze zgodą kandydata na uczestnictwo w pracach przyszłych komisji) proszę o składanie w sekretariacie Urzędu Miejskiego, 19-400 Olecko , ul. Plac Wolności 3, pok. 12.

    Komplet dokumentów proszę składać w kopercie, oznaczonej:

    „Zgłoszenie do bazy kandydatów na członków komisji konkursowych w otwartych konkursach ofert organizowanych przez Gminę Olecko w roku 2012”.

    VI. Terminy składania dokumentów:
    nabór sukcesywny począwszy od 13 października 2011r. do 15 listopada 2011r.

    VII. Uwagi końcowe:

    1. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany terminu składania zgłoszeń.
    2. Zgłoszenia, które nie będą zawierały wymaganych podpisów nie będą brane pod uwagę.
    3. Formularz zgłoszenia do pobrania


    Data wprowadzenia: 2011-10-14 1222
    Data upublicznienia: 2011-10-14
    Art. czytany: 2504 razy

    » Formularz zgłoszenia - rozmiar: 45056 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Alicja Mieszuk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet