ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Rozstrzygnięcia przetargów
  • Rok 2008
  • Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

    przetargu nieograniczonego pn.: Przebudowa budynku w parku miejskim i placu przy Placu Wolności w Olecku – etap I – przebudowa budynku po byłym przedszkolu

    Dotyczy: Przetargu prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Przebudowa budynku w parku miejskim i placu przy Placu Wolności w Olecku – etap I – przebudowa budynku po byłym przedszkolu, zamieszczonego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28 maja 2008 roku pod numerem 112665 – 2008.

    1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) zawiadamiam, że w przeprowadzonym postępowaniu przetargowym w trybie zamówienia przetarg nieograniczony wybrano Wykonawcę: INTREX Zakład Instalacyjno – Remontowo – Budowlany Stanisław Morusiewicz, ul. Lipowa 2A, 19 – 404 Wieliczki.
    Uzasadnienie wyboru: oferta zawiera najniższą cenę tj. 1 705 818,92 PLN (słownie: jeden milion siedemset pięć tysięcy osiemset osiemnaście złotych 92 grosze) – jedyne kryterium wyboru ofert.
    Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
    Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty i terminie zawarcia umowy.

    2. Zestawienie wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:Oferta nr 1 - INTREX Zakład Instalacyjno – Remontowo – Budowlany Stanisław Morusiewicz
    ul. Lipowa 2A, 19 – 404 Wieliczki - 100 pkt - kryterium cena.

    3. Działając na podstawie art. 92 ust. 3 zawiadamiam, że z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczył następujących Wykonawców:
    a) Oferta Nr 2 – Zakład Ogólnobudowlany Edward Luto, ul. Kochanowskiego 6, 19 – 400 Olecko
    Uzasadnienie faktyczne:
    - zgodnie z pkt V ppkt 4. oraz pkt VI ppkt 1. lit. h) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 250 000 PLN – Wykonawca nie dopełnił tego obowiązku przedstawił jedno zamówienie o wymaganej wartości;
    - pkt VI ppkt 1 lit. h) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – dokument potwierdzający, że roboty przedstawione w wykazie zrealizowanych robót budowlanych nie spełnia wymogu formalnego – brak podpisu podmiotu wydającego referencje.
    Wykonawca nie dostarczył dokumentów, mimo wezwania do ich uzupełnienia wysłanego przez Zamawiajacego w terminie do dnia 2 lipca 2008 roku.
    Uzasadnienie prawne: art. 24. ust. 2 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655) (Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3);
    b) Oferta Nr 4 – Zakład Ogólnbudowlany Zdzisław Sadowski ul. Targowa 16, 19 – 400 Olecko
    Uzasadnienie faktyczne:
    - zgodnie z pkt VI ppkt 1. lit. b) SIWZ – oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – oświadczenie jest wystawione na inne postępowanie (błędny tytuł oświadczenia);
    - zgodnie z pkt VI ppkt 1. lit. e) SIWZ – wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca – 1 jednostka transportu samochodowego, warunkiem określonym przez Zamawiającego było wykazanie dysponowaniem 2 jednostkami transportu;
    - zgodnie z pkt VI ppkt 1. lit. g) SIWZ – brak w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniających warunki udziału w postępowaniu – kierownik robót sanitarnych (niedostateczne kwalifikacje);
    - zgodnie z pkt VI ppkt 1. lit. i) SIWZ – brak poprawnych dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – osoba wskazana jako kierownik robót sanitarnych nie posiada wymaganych uprawnień;
    - zgodnie z pkt VI ppkt 1. lit. h) SIWZ – brak dokumentów potwierdzających, że roboty przedstawione w wykazie zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat, zostały wykonane należycie.
    Wykonawca nie dostarczył dokumentów, mimo wezwania do ich uzupełnienia wysłanego przez Zamawiajacego w terminie do dnia 2 lipca 2008 roku.
    Uzasadnienie prawne: art. 24. ust. 2 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(Dz. U. z 2007 Nr 223 poz. 1655) - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3.

    4. Działając na podstawie art. 92 ust. 2 zawiadamiam, że z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający odrzucił następujących Wykonawców:
    a) Oferta Nr 2 – Zakład Ogólnobudowlany Edward Luto, ul. Kochanowskiego 6, 19 – 400 Olecko
    Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca został wykluczony z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3) - Wykonawca nie złożył oświadczenia o o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy.
    Uzasadnienie prawne: art. 89. ust.1 pkt 5) - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.

    b) Oferta Nr 3 – Zakład Ogólnobudowlany Zdzisław Zawistowski, ul. Wodna 3 m. 23, 19 – 400 Olecko
    Uzasadnienie faktyczne: zgodnie z pkt VI ppkt 1. lit. l) SIWZ Wykonawca powinien dołaczyć do oferty skrócony kosztorys ofertowy wg załączonego do SIWZ wzoru. Wykonawca dokonał zmian przedmiaru robót wprowadzając nowe pozycje do kosztorysu tj. poz 3, 14, 96 i 97 w kosztorysie – branża elektryczna lub usuwając pozycje występujące w przedmiarze przekazanym przez Zamawiającego – brak poz. 500 – 504.
    Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 2) - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    c) Oferta Nr 4 – Zakład Ogólnobudowlany Zdzisław Sadowski, ul. Targowa 16, 19 – 400 Olecko
    Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca został wykluczony z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3) - Wykonawca nie złożył oświadczenia o o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy.
    Uzasadnienie prawne: art. 89. ust.1 pkt 5) - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert.

    5. Środki ochrony prawnej
    Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) – Dział VI - Środki ochrony prawnej- wobec czynności podjętych przez zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez zamawiającego czynności, od której jest obowiązany na podstawie ustawy, można wnieść protest do Zamawiającego. Protest wnosi się w terminie 7 dni od dnia, w którym powzięto lub można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.



    Data wprowadzenia: 2008-07-09 0836
    Data upublicznienia: 2008-07-09
    Art. czytany: 3744 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Hubert Dąbrowski
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet