ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Urząd Miejski
  • Zarządzenia
  • IV kadencja 2002-2006
  • Zarządzenia 2005
  • Zarządzenia od 291 do 300
  • Zarządzenie Nr 293/05 z 1 czerwca 2005r.

    Zarządzenie Nr 293/05
    Burmistrza Olecka
    z dnia 1 czerwca 2005r.



    w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej.

    Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001r. Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z póz. zm.) i § 3 punkt 1 uchwały Nr XXXI/241/05 Rady Miejskiej w Olecku z dnia 24 marca 2005r. w sprawie zasad korzystania z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej Burmistrz Olecka zarządza co następuje:

    § 1. 1. Ustala się, że opłata ( netto) za najem ( dzierżawę), nie może być niższa niż poniesione koszty w okresie korzystania z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej, a w szczególności zużycie energii ( cieplna, elektryczna, gaz, woda), usługi pozostałe (np. wywóz nieczystości, opłata za ścieki, dostęp do sieci Internet, bieżąca naprawa), zakup materiałów ( np. paliwo, opał, środki czystości i inne).
    2. Minimalne stawki opłat przedstawione, w ciągu 7 dni od otrzymania niniejszego zarządzenia, przez poszczególne jednostki budżetowe, zatwierdza Burmistrz.
    3. Do opłat, o których mowa w ust. 1 dla podmiotów będących osobami prawnymi i fizycznymi, prowadzącymi działalność gospodarczą, dolicza się amortyzację.

    § 2. Minimalne stawki opłat, o których mowa w § 1 ust.2 wzrastają od 1 kwietnia każdego roku o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem za rok poprzedni publikowany w Monitorze Polskim jako Komunikat Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.

    § 3. Zwolnienie, o którym mowa w § 2 punkt 4 uchwały Nr XXXI/241/05 Rady Miejskiej w Olecku z dnia 24 marca 2005r. w sprawie zasad korzystania z obiektów i urządzeń użyteczności publicznej dotyczy również jednostek gminy Olecko nie wyodrębnionych finansowo a działających przy Urzędzie Miejskim takich jak: Warsztat Terapii Zajęciowej, Ochotnicze Straże Pożarne, Rady Sołeckie i Rady Osiedla oraz przy gminnych jednostkach oświatowych – UKS (Uczniowski Klub Sportowy).

    § 4.1. Uzyskane środki z opłat stanowią dochód własny jednostki, gromadzony na wyodrębnionym rachunku dochodów własnych, za wyjątkiem ust. 2.
    2. Środki pieniężne uzyskane w roku budżetowym z opłat za korzystanie z obiektów i urządzeń Środowiskowego Domu Samopomocy, realizującego zadania zlecone z zakresu administracji rządowej, należy przyjąć na zmniejszenie wydatków.

    § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.


    Burmistrz Olecka

    Wacław Olszewski



    Data wprowadzenia: 2005-06-27 0854
    Data upublicznienia: 2005-06-27
    Art. czytany: 3277 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Tomasz Bellon
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet