ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Roboty budowlane
  • Wyjaśnienie SIWZ - BZP nr 555298-N-2019 z dnia 2019-05-31 - Przebudowa drogi gminnej nr 141048N Dzięgiele Oleckie – Świdry, gm. Olecko – II etap

    Olecko 14 czerwca 2019r

    BI.271.5.1.2019


    Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

    Dotyczy: BI.271.5.2019. Przebudowa drogi gminnej nr 141048N Dzięgiele Oleckie – Świdry, gm. Olecko – II etap ogłoszonego w BZP nr 555298-N-2019 z dnia 2019-05-31 r

    Wobec zapytania Wykonawców z dnia 10.06.2019 r stosownie do art. 38 ust. 1, 2, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z Dz.U. z 2018, poz. 1986 ze zmianami) informuję i odpowiadam:

    Pytanie nr 1
    Zwracamy się do Zamawiającego z prośbą o potwierdzenie, że posiada niezbędne decyzje i zezwolenia ważne na czas trwania inwestycji.
    Odpowiedź nr 1
    Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia.
    Pytanie nr 2
    W związku z tym, że cena oferty jest ceną ryczałtową, zwracamy się do Zamawiającego z prośbą o potwierdzenie, że w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót przewidzianych do wykonania, zgodnie z załączoną dokumentacją przetargową, wynagrodzenie wykonawcy nie ulegnie zmianie.
    Odpowiedź nr 2
    Umowa z Wykonawcą ma charakter ryczałtowy. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót przewidzianych do wykonania, wynagrodzenie wykonawcy nie ulegnie zmianie. Zamawiający nie przewiduje zmniejszenia lub zwiększenia zakresu robót.
    Pytanie nr 3
    Zwracamy się z pytaniem do Zamawiającego, czy w pozycji 3.2 przedmiaru: „Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 20 cm” należy przyjąć kruszywo łamane C50/30, czy inne ? Prosimy o sprecyzowanie.
    Odpowiedź nr 3
    Podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego i łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm z zawartością 50% ziaren łamanych.
    Pytanie nr 4
    W dokumentacji projektowej brak jest wymagań do kruszywa z jakiego ma zostać wykonana nawierzchnia żwirowa (punkt 13d.5.2 przedmiaru: „Nawierzchnia żwirowa - górna warstwa jezdni rozścielana mechanicznie – grubość po zagęszczeniu 8 cm”). Prosimy o sprecyzowanie rodzaju kruszywa.


    Odpowiedź nr 4
    Nawierzchnia z mieszanki kruszywa naturalnego i łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm z zawartością 50% ziaren łamanych.
    Pytanie nr 5
    Prosimy o załączenie Dokumentacji technicznej, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych oraz aktualnych pozwoleń na realizację Inwestycji.
    Odpowiedź nr 5
    Zamawiający nie posiada aktualnego projektu budowlanego oraz aktualnych Szczegółowych Specyfikacji Technicznych. Inwestycja będzie realizowana na podstawie aktualnego zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę.
    Pytanie nr 6
    Z uwagi na brak dokumentacji technicznej oraz ryczałtowy charakter wynagrodzenia prosimy o potwierdzenie, że wskazane w przedmiarze roboty oraz ich ilości do wykonania są prawidłowe i kompletne do zrealizowania całości zamówienia.
    Odpowiedź nr 6
    Zgodnie z SIWZ ( Rozdział XIII) zamawiający informuje, że cena oferty jest ryczałtowa ma być skalkulowana w oparciu o wizję w terenie (zalecane), przedmiar robót, projekt zagospodarowania terenu oraz na podstawie wyceny własnej wykonanej przez Wykonawcę.
    Pytanie nr 7
    Prosimy o potwierdzenie, że w zakresie przedmiotu zamówienia Zamawiający nie przewiduje wykonania robót ziemnych (zdjęcie humusu, wykopy, nasypy, dostarczenie materiału na nasypy).
    Odpowiedź nr 7
    Zgodnie z przedmiarem robót.
    Pytanie nr 8
    Prosimy o sprawdzenie poprawności jednostki obmiarowej pozycji 3 załączonego przedmiaru. Prosimy o potwierdzenie, ze w ramach tej pozycji do wykonania jest profilowanie i zagęszczenie nawierzchni istniejącej na całym odcinku drogi.
    Odpowiedź nr 8
    W pozycji 3 przedmiaru robót powinno być 484,0 m³. W ramach tej pozycji do wykonania jest profilowanie i zagęszczenie nawierzchni istniejącej na całym odcinku drogi.
    Pytanie nr 9
    Prosimy o wskazanie miejsca do wbudowania warstwy odcinającej (pozycja 2) oraz materiału, z jakiego ma zostać wykonana (rodzaj kruszywa, uziarnienie, domieszki).
    Odpowiedź nr 9
    Warstwę odcinającą wykonać z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0-31,5 i wbudować w uzgodnieniu z Zamawiającym.
    Pytanie nr 10
    Prosimy o określenie konstrukcji nawierzchni jezdni i zjazdów oraz materiałów z jakich mają zostać wykonane warstwy nawierzchni:
    a. W przypadku kruszyw – rodzaj kruszywa bądź mieszanki, uziarnienie, domieszki
    b. W przypadku mas bitumicznych – uziarnienie, rodzaj asfaltu, kategoria obciążenia ruchem




    Odpowiedź nr 10
    Konstrukcja nawierzchni:
    a) Nawierzchnia zjazdów, pobocza i podbudowa z mieszanki kruszywa naturalnego i łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm z zawartością 50% ziaren łamanych
    b) Rodzaj asfaltu – warstwa ścieralna z AC 11S 50/70. Kategoria ruchu KR 1.
    Pytanie nr 11
    Prosimy o wskazanie szerokości poboczy, grubości nawierzchni poboczy oraz materiału, z jakiego mają zostać wykonane (rodzaj kruszywa, uziarnienie, domieszki).
    Odpowiedź nr 11
    Pobocza z mieszanki kruszywa naturalnego i łamanego o uziarnieniu 0-31,5 mm z zawartością 50% ziaren łamanych o szerokości 1,25m i grubości średnio 8 cm (dostosować do nawierzchni bitumicznej)



    Data wprowadzenia: 2019-06-14 0842
    Data upublicznienia: 2019-06-14
    Art. czytany: 1341 razy

    » Wyjaśnienie SIWZ - rozmiar: 1086000 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Tomasz Kowalczyk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet