A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Statut Gminy Olecko
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
RODO - klauzule informacyjne
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Planowanie przestrzenne
Dokumenty strategiczne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory samorządowe - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Ostatnie 5 wiadomości:
» Sołtys
» Statut Sołectwa Olecko-Kolonia
» Protokół z konsultacji społecznych Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2019 - 2025 z organizacjami pozarządowymi...
» Protokół z konsultacji społecznych Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie oraz Ochrony Ofiar Przemocy w Rodzinie na lata 2019 - 2025 z mieszkańcami Gminy Olecko.
» Informacja z dokonania rozeznania rynku i wyboru usługodawcy -Nadzór inwestorski Zagospodarowanie nabrzeża rzeki Lega w mieście
  • Jednostki organizacyjne
  • Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku
  • Zamówienia publiczne
  • Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i innego wyposażenia na potrzeby uczestników projektu 'Z głową w cyfrowy świat' do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku

    Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i innego wyposażeniana potrzeby uczestników projektu 'Z głową w cyfrowy świat' do Szkoły Podstawowej nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku

    Ogłoszenie nr 1 z dnia  10 października 2018 r. 

    Znak sprawy: SP3.26.1.2018


    Gmina Olecko - Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz innego wyposażenia na potrzeby uczestników projektu „Z głową w cyfrowy świat” do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku

    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Dostawy

    Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

    Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    Tak
    Nazwa projektu lub programu

    Projekt „Z głową w cyfrowy świat” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa RPWM.02.02.00: Kadry dla gospodarki. Działanie RPWM.02.02.00 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów

    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

    Nie
    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

    Nie
    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

    Nie
    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

    Nie
    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

    Nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:

    I.         1) NAZWA I ADRES:

    Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku,

    krajowy numer identyfikacyjny,

    ul. Kolejowa 33, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska,

    tel. /fax. 87 520 20 85, e-mail sp3@um.olecko.pl

    Adres strony internetowej (URL):

    http://www.umolecko.bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=38816
    Adres profilu nabywcy:

    Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

    I.         2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

    I.         3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):


    I.  4)  KOMUNIKACJA:

    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

    Tak
    bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=38816
    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
    Tak
    bip.doc.pl/index.php?dz=4&id=38816
    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

    Nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie
    Nie
    adres

    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

    Nie
    Inny sposób:

    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:

    Tak
    Inny sposób:

    Oferty należy złożyć w formie pisemnej.

    Adres:
    Adres: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku, ul. Kolejowa 33, 19-400 Olecko
    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

    Nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz innego wyposażenia na potrzeby uczestników projektu „Z głową w cyfrowy świat” do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku
    Numer referencyjny:

    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
    Nie
    II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

    Zamówienie podzielone jest na części:

    Tak
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
    wszystkich części

    Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

    Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz innego wyposażenia na potrzeby uczestników projektu „Z głową w cyfrowy świat” do Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Olecku. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę, instalację, konfigurację i uruchomienie sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz innego wyposażenia; 2) świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego dla Zamawiającego w okresie gwarancyjnym zakupionego sprzętu i wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ

    II.5) Główny kod CPV: 30213100-6

    Dodatkowe kody CPV: 30232100-5, 30234500-3, 30231320-6

    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:

    Waluta:
    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

    Nie
    Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
    dniach: 21

    II.9) Informacje dodatkowe: Wykonawca składając ofertę zobowiązany będzie wskazać okres gwarancji Część I: na 2 lub 2,5 lub 3 lata na każdą dostarczoną w ramach przedmiotu zamówienia pozycję sprzętu i wyposażenia ; Część II: na 5 lub5,5 lub 6 lat. Okres gwarancji wyrażony w latach od dnia podpisania protokołu odbioru, stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIII SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

    Określenie warunków:

    Informacje dodatkowe

    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

    Określenie warunków:

    Informacje dodatkowe

    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

    Określenie warunków: a) dla I części: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie przenośnych komputerów z oprogramowaniem o wartości nie niższej niż 100 tys. brutto. b) dla II części: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie monitorów interaktywnych z oprogramowaniem o wartości nie niższej niż 20 tys. brutto.

     

     

    Przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
    Informacje dodatkowe:

    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp

    Tak

    Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

    Tak

    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    Tak
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

    Nie
    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

    odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa zdaniu poprzednim Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

    Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (o ile Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, na żądanie Zamawiającego przedstawi w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w części III.4 ogłoszenia. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w zakresie o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) OPIS

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

    Nie
    Informacja na temat wadium

    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

    Nie
    Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

    Nie
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

    Nie
    Informacje dodatkowe:

    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

    Nie
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
    Liczba wykonawców

    Przewidywana minimalna liczba wykonawców

    Maksymalna liczba wykonawców

    Kryteria selekcji wykonawców:

    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

    Umowa ramowa będzie zawarta: nie

    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

    Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

    Informacje dodatkowe:

    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

    Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

    Informacje dodatkowe:

    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

    IV.1.8) Aukcja elektroniczna

    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie

    Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:

    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

    Czas trwania:

    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

    IV.2.2) Kryteria

    Cena – 60%,

    Okres gwarancji - 40%

    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
    Tak

    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie

    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

    Informacje dodatkowe

    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

    Wstępny harmonogram postępowania:

    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

    Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

    Informacje dodatkowe:

    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

    Informacje dodatkowe:

    IV.4) Licytacja elektroniczna

    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
    Czas trwania:

    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
    Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

    Data: godzina:

    Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

    Informacje dodatkowe:

    IV.5) ZMIANA UMOWY

    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

    1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 2. W trakcie obowiązywania Umowy Strony dopuszczają następujące zmiany: 1)zmiany cen, w przypadku zmian przepisów dotyczących stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena (wynagrodzenie) brutto, a zaoferowana cena (wynagrodzenie) netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za świadczenie Wykonawcy po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT, 2)w przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu przedmiotu Umowy wskazanego w ofercie, który Wykonawca zaoferował i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą Przedmiotu Umowy pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji, gdy model będący następcą ma gorsze parametry, nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego lub gdy nie ma następcy wycofanego modelu przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach, zgodnie z postanowieniami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowany model i typ posiada wymagane parametry minimalne, w tym spełnia wszystkie wymagane normy oraz wymagania przepisów prawa, w tym dyrektyw Unii Europejskiej, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące proponowany model i typ zamiast oferowanego pierwotnie modelu wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego.

    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    V.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

    Data: 2018-10-19, godzina: 10:00,

    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

    Nie
    Wskazać powody:

    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

    > język polski

    IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie

    IV.6.6) Informacje dodatkowe:



    Data wprowadzenia: 2018-10-10 0839
    Data upublicznienia: 2018-10-10
    Art. czytany: 546 razy

    » SIWZ - rozmiar: 7052508 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Załącznik 1 - rozmiar: 118272 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik 2 - rozmiar: 211968 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik 3 - rozmiar: 72192 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik 4 - rozmiar: 97280 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik 5 - rozmiar: 80384 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik 6 - rozmiar: 97792 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik 7 - rozmiar: 98816 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Załącznik 8 - rozmiar: 146944 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Lucyna Sadowska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: orn1@olecko.eu



































    Admin
    System BIP Inet