A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Statut Gminy Olecko
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
RODO - klauzule informacyjne
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Planowanie przestrzenne
Dokumenty strategiczne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
ŁAWNICY
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory samorządowe - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Ostatnie 5 wiadomości:
» Informacja o godzinach rozpoczęcia prac OKW
» Informacja o dyżurach w Urzędzie Miejskim w Olecku w dniu 13 października 2019 r
» Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu ciągnika komunalnego
» Sprawa wniesiona do Rady Miejskiej nr ORN.0043.28.2019
» Sprawa wniesiona do Rady Miejskiej nr ORN.0004.49.2019
  • Jednostki organizacyjne
  • Szkoła Podstawowa w Judzikach
  • Organy szkoły
  • Samorząd Uczniowski
  • Samorząd Uczniowski

    W skład Rady Uczniowskiej przy Szkole Podstawowej w Judzikach wchodzą: 1. Piotr Augustynowicz - przewodniczący 2. Aleksandra Sienkiewicz - zastępca 3. Kamila Łęgowska - sekretarz 4. Sandra Romanowska - skarbnik REGULAMIN DZIAŁANIA Samorządu Uczniowskiego Szkoły Podstawowej w Judzikach Na podstawie ustawy o systemie oświaty z 7 września 1991r. z późniejszymi zmianami (jednolity tekst Dz.U. 1996, nr 67, poz.329) art.55 oraz Ustawy - Karta Nauczyciela z 26 stycznia 1982r. z późniejszymi zmianami (jednolity tekst Dz. U. 1997r. nr 56, poz.357) art.6 a, ust.5 oraz statutu szkoły podstawowej i gimnazjum wprowadza się niniejszy regulamin uchwalony przez ogół uczniów w dn. 19.09.2000r. Rozdział I Ustanawia się Radę Uczniowską jako organ kierujący bieżącą działalnością Samorządu Uczniowskiego. Rada Uczniowska podlega bezpośrednio zgromadzeniu wszystkich uczniów szkoły jako Samorządu Uczniowskiego. Zgromadzenie zwoływane jest raz w roku szkolnym. Kadencja Rady trwa dwa lata. W skład Rady wchodzi 3 członków. Rozdział II 1. Zasady zgłaszania kandydatów Rada Uczniowska jest wybierana przez uczniów szkoły podstawowej (od klasy IV) i klasy gimnazjalne (w okresie przejściowym). Każda klasa ma prawo zgłosić dwóch kandydatów do Rady Uczniowskiej. Kandydat powinien mieć ukończone 10 lat w dniu wyborów i miał na świadectwie z poprzedniej klasy zachowanie co najmniej dobre. Datę wyborów wyznacza opiekun Samorządu Uczniowskiego. 2. Zasady wyborcze Rada Uczniowska jest wybierana w głosowaniu tajnym. Głos uznany jest za nieważny w przypadku zaznaczenia kilku kandydatów lub nie wskazania żadnego. W jej skład wchodzi trzech uczniów, którzy otrzymali największą liczbę głosów. W przypadku otrzymania tej samej liczby głosów Samorządy Klasowe przeprowadzają ponowne głosowanie, które jest jawne. 3. Samorządy Na początku roku szkolnego Samorządy Klasowe w głosowaniu jawnym spośród wszystkich nauczycieli wybierają opiekuna Samorządu Uczniowskiego. Kadencja opiekuna trwa dwa lata. Rozdział III Przewodniczącym zostaje uczeń, który otrzymał największą liczbę głosów. Kolejna liczba głosów decyduje o stanowisku zastępcy i sekretarza. Rozdział IV Na początku każdego semestru Samorząd Uczniowski zobowiązany jest do opracowania planu pracy. Termin zebrania wyznacza przewodniczący Rady Uczniowskiej. Rada Uczniowska nadzoruje pracę nad planem i dba o jego wykonanie. Kolejne spotkania Samorządu Uczniowskiego wyznacza się w zależności od potrzeb. Rozdział V Obrady Samorządu Uczniowskiego są protokołowane w księdze protokołów przez sekretarza. Samorząd Uczniowski uczestniczy w redagowaniu gazetki szkolnej. Rozdział VI Uprawnienia Samorządu: 1. Prawo do organizacji życia szkolnego zgodnie z potrzebami i możliwościami w porozumieniu z dyrektorem. 2. Prawo wyboru nauczyciela pełniącego funkcję opiekuna samorządu. 3. Wydawanie gazetek szkolnych, prowadzenie kroniki, apeli szkolnych w celu informowania ogółu uczniów o swojej działalności. 4. Udział w posiedzeniach Rady Pedagogicznej dotyczących spraw wychowawczych. Rozdział VII Zadania Samorządu: 1. Przedstawianie władzom szkoły opinii i potrzeb koleżanek i kolegów. 2. Współudział w rozwijaniu zainteresowań naukowych, kulturalnych, sportowych, turystyczno-krajoznawczych, organizowanie wypoczynku i rozrywki. 3. Dbanie o sprzęt i urządzenia szkolne, organizowanie uczniów do wykonywania niezbędnych prac na rzecz klasy, szkoły i środowiska. 4. Rozstrzyganie sporów między uczniami, zapobieganie konfliktom między uczniami i nauczycielami, a w przypadku konfliktu zgłaszanie go poprzez opiekuna samorządu dyrektorowi szkoły lub Radzie Pedagogicznej. Rozdział VIII 1. Wszyscy uczniowie należą do Samorządu Szkolnego, a uczniowie poszczególnych klas do Samorządu Klasowego. 2. Najwyższą władzą Samorządu Klasowego i Szkolnego jest ogólne zebranie członków. 3. Władzą wykonawczą samorządu jest Rada Uczniowska. Opr.Rada Uczniowska przy Szkole Podstawowej w Judzikach

    Data wprowadzenia: 2004-11-26 1141
    Data upublicznienia: 2004-11-26
    Art. czytany: 3021 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Beata Prześniak
    Rejestr zmian:
    2018-01-05
    1. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Beata Prześniak

    2008-10-31
    2. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Beata Prześniak

    2007-10-15
    3. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Beata Prześniak
    4. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Beata Prześniak

    2007-01-23
    5. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Beata Prześniak
    6. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Beata Prześniak

    2005-12-07
    7. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Beata Prześniak

    2004-11-26
    8. Typ zdarzenia: edycja wiadomości - Zmienił: Beata Prześniak
    9. Typ zdarzenia: nowa wiadomość - Zmienił: Beata Prześniak
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: orn1@olecko.eu



































    Admin
    System BIP Inet