ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Roboty budowlane
  • Wyjaśnienie treści SIWZ - Przebudowa boisk i bieżni przy Szkole Podstawowej nr 3 w Olecku.

    Olecko 2 marca 2018r
    BI.271.3.6.2018

    Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

    Dotyczy: BI.271.3.2018. Przebudowa boisk i bieżni przy Szkole Podstawowej nr 3 w Olecku ogłoszonego w BZP nr 520520-N-2018 z dnia 2018-02-20

    Wobec zapytania Wykonawców z dnia 26.02.2018 r oraz z dnia 27.02.2018 r, stosownie do art. 38 ust. 1, 2, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017, poz. 1579 ze
    zmianami) informuję i odpowiadam:
    Pytanie nr 1
    ST podaje parametry techniczne niezgodnie z aktualną normą 14877:2014 – to jedyna norma, która określa wymagane parametry techniczne dla zewnętrznych nawierzchni sportowych pu.
    Wycinek z ST: Tabela

    Informujemy, że powyższe wymagania są niezgodnie z normą PN-EN 14877 – obowiązująca w Unii Europejskiej norma określająca wymagania dotyczące sportowych nawierzchni pu otwartych obiektów sportowych.
    Poniżej przedstawiamy wymagania wg aktualnej normy PN-EN 14877:2014 dla nawierzchni pu.

    Tabela

    Powyższe dowodzi, że wymagane przez Zamawiającego parametry są niezgodne z aktualną normą PN-EN 14877:2014.
    Projekt podaje inne wartości niż określa to aktualna norma dla tego typu nawierzchni oraz podaje również inne parametry, które w niej nie występują.
    Aktualnie jedynym dokumentem dopuszczającym do stosowania nawierzchni pu na terenie UE jest potwierdzenie zgodności z normą PN-EN 14877:2014, wydane przez niezależna instytucję do tego upoważnioną.
    Określenie wymagań dotyczących zamawianych produktów musi odnosić się do obiektywnie istniejących norm, do których mogą się stosować wszyscy producenci systemów nawierzchni pu.
    Kuriozalnym jest stan rzeczy kiedy nawierzchnia pu typu zamawianego z nawierzchnią pu spełniającą wymagania normy PN-EN 14877:2014 akceptowana we wszystkich krajach Unii Europejskiej, nie mogłaby być zastosowana w m. Olecko tylko z powodu określenia wymagań przez Zamawiającego niezgodnie z obowiązującą normami.
    W związku z powyższym wnosimy o stosowną korektę i dopuszczenie nawierzchni pu zamawianego typu zamawianego (typu NATRYSK) posiadających parametry techniczne zgodne z aktualną normą PN-EN 14877:2014 pod warunkiem posiadania:
    - Certyfikat IAAF.
    - Raport z badań na zgodność z normą PN-EN 14877:2014 wykonanych przez umocowane do tego niezależne laboratorium/instytut.
    - Raport z badań na zgodność z normą DIN 18035-6:2014 (zawartość związków chemicznych) wykonanych przez umocowane do tego niezależne laboratorium/instytut.
    - Raport z badań WWA określający kategorię.
    - Atest higieniczny PZH lub równoważny.
    - Karta techniczna potwierdzona przez producenta.
    - Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
    Zaznaczamy, że nie chodzi o to aby Zamawiający obniżył jakość zamawianej nawierzchni pu tylko o to aby opisał wymagania dotyczące systemu nawierzchni w sposób zgodny z obowiązującymi normami i standardami w branży.
    Odpowiedz Zamawiającego
    Należy zastosować nawierzchnię z PU o parametrach nie gorszych od wymagań aktualnej normy PN-EN 14877:2014.
    Pytanie nr 2.
    Specyfikacja techniczna podaje grubość wierzchniej warstwy nawierzchni pu niezgodnie z technologią nawierzchni pu typu NATRYSK – Wykonanie natrysku 3mm.
    Grubość 3 mm jest niezgodna z przyjętym jedynym wzorcem technologicznym nawierzchni pu typu NATRYSK bez względu na producenta.
    Informujemy, że jedyny model nawierzchni typu NATRSYK (bez względu na producenta) przewiduje zawsze, że wierzchnia warstwa ma zawsze ok. 2 mm – tak jest przyjęte na całym świecie.
    Informujemy, że górna warstwa nie może mieć większej grubości niż ok. 2 mm ponieważ składa się mieszaniny systemu pu i granulatu EPDM fr. 0.5-1.5 mm i wg przyjętej technologii do jej wykonania zużywa się materiał w ilości max do 2 kg/m2 (dwukrotny natrysk), co daje ok. 2 mm grubości warstwy. Wykonanie natrysku o większej grubości niż ok. 2 mm spowoduje zalanie dolnej warstwy, czego następstwem będzie zanik przepuszczalności dla wody, który stanowi podstawową funkcję tej nawierzchni.
    Nie ma technologicznych możliwości zwiększania grubości warstwy natrysku przy zachowaniu przepuszczalności dla wody.
    Zamawiający wymagając od wykonawcy wykonanie natrysku o grubości do 3 mm zmusza go do wykonania robót niezgodnie z technologią.
    Zwiększenie grubości warstwy natrysku może powodować iluzoryczne wrażenie podniesienia trwałości nawierzchni lecz w przypadku tego rodzaju nawierzchni nie jest to możliwe bez negatywnych konsekwencji dla przepuszczalności dla wody.
    W ostatnim czasie w Polsce pojawiają się projekty z niewłaściwą grubością warstwy natrysku 3 mm – dowodzi to jedynie braku odpowiedniego przygotowania osób odpowiedzialnych za projekty nawierzchni pu typu NATRYSK.
    W związku z powyższym wnosimy o niezbędną stosowną korektę grubości wierzchniej (użytkowej) nawierzchni pu typu NATRYSK na zgodną z technologią tj. ok. 2 mm.
    Zaznaczamy, że nie chodzi o to aby Zamawiający obniżył jakość nawierzchni poprzez zmniejszenie grubości wierzchniej warstwy nawierzchni pu tylko o to aby opisał przedmiot zamówienia zgodnie ze standardami technologicznymi.
    Odpowiedz Zamawiającego
    Nawierzchnię poliuretanowa typu NATRYSK należy wykonać zgodnie z projektem budowlany i specyfikacją techniczną.
    Pytanie nr 3.
    Dokumentacja podaje niejasne dane dotyczące kolorystyki nawierzchni pu. Proszę o jednoznaczne określenie kolorystyki nawierzchni pu.
    Odpowiedz Zamawiającego
    Kolorystyka nawierzchni PU została określona w projekcie budowlanym ( rysunki techniczne) oraz w specyfikacji technicznej. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego z PU dwukolorowa (czerwony + niebieski). Odcienie kolorów zostaną uzgodnione przed wykonaniem nawierzchni.
    Pytanie nr 4.
    Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający udostępnił całą dokumentację projektową, techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia oraz że dokumentacja ta jest kompletna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia, zaś brak jakichkolwiek dokumentów istotnych dla oceny warunków realizacji Inwestycji nie obciąża Wykonawcy.
    Odpowiedz Zamawiającego
    Zamawiający udostępnił całą dokumentację projektową, techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości, stwierdzenie (ocena) stanu faktycznego w zakresie warunków realizacji zamówienia w odniesieniu do dokumentacji technicznej leży po stronie Wykonawcy zgodnie z warunkami SIWZ.
    Pytanie nr 5.
    Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres zgodny z wymaganym terminem realizacji, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy.
    Odpowiedz Zamawiającego
    Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia.
    Pytanie nr 6.
    Proszę o potwierdzenie, że zakres robót jest zgodny z zamieszczonym przedmiarem robót.
    Odpowiedz Zamawiającego
    Zgodnie z SIWZ ( Rozdział XIII) zamawiający informuje, że przedmiar robót dołączony do SIWZ jest przykładowy i może nie zawierać wszystkich elementów do prawidłowego wykonania robót. Elementy nie ujęte w cenie ryczałtowej Wykonawca wykona bez dodatkowego wynagrodzenia.
    Przytoczone w przedmiarze robót katalogi są poglądowe, służą do opisu czynności i nie muszą być podstawą wyceny do opracowania kosztorysu ofertowego
    Pytanie nr 7.
    W związku z nieuczciwymi praktykami stosowania do wierzchniej warstwy nawierzchni sportowej pu granulatów z recyklingu barwionych powierzchniowo, proszę o potwierdzenie, że Zamawiający wymaga wykonania wierzchniej warstwy nawierzchni sportowej pu zgodnie z technologią przy użyciu granulatu EPDM z pierwotnej produkcji i nie dopuszcza stosowania barwionych granulatów z recyklingu.
    Odpowiedz Zamawiającego
    Zamawiający zgodnie z ST nie ogranicza do zastosowania granulatu EPDM z pierwotnej produkcji.
    Pytanie nr 8.
    Projekt umowy w § 13 pkt. 3 h) podaje:
    wystąpiły złe warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z
    zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi, w szczególności długotrwałe ujemne
    temperatury zewnętrzne podczas wykonywania robót budowlanych,
    Powyższy zapis nie przewiduje zmiany umowy w zakresie zmiany terminu zakończenia realizacji w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z technologią.
    Dotyczy to szczególnie systemu nawierzchni poliuretanowej, do instalacji której wymagane są rygorystyczne warunki w tym atmosferyczne.
    Stwierdzamy, że zachodzi niebezpieczeństwo, że jeśli wystąpią warunki atmosferyczne np. opady atmosferyczne, nieodpowiednia wilgotność powietrza, nieodpowiednia temperatura powietrza, nieodpowiednia temperatura podłoża, mokre podłoże (nie wpisujące się w ograniczenia projektu umowy tzn. szczególności długotrwałe ujemne temperatury zewnętrzne) które wg technologii zamawianych robót uniemożliwiają ich wykonywanie to wykonawca nie będzie miał możliwości zmiany terminu wykonania robót – taka sytuacja jest niedopuszczalna gdyż jest wyjątkowo krzywdząca dla wykonawcy. Zamawiający w sposób niefortunny ogranicza warunki atmosferyczne określeniami m.in długotrwałe. Takie określenie jest nieprecyzyjne. Zwracamy uwagę, że nawierzchnia sportowa pu jest ostatnim elementem budowlanym na obiekcie dlatego każdy dzień występowania nieodpowiednich warunków atmosferycznych jest istotny. Zapis SIWZ jest nieuczciwy ponieważ wykonawca nie ma wpływu na warunki atmosferyczne. Należy obiektywnie stwierdzić, że warunki atmosferyczne są zmienne i niezależne do wykonawcy i wykonawca nie może ponosić odpowiedzialności za brak możliwości wykonywania robót zgodnie z technologią, co powoduje wydłużenie terminu wykonania robót. Wystarczy, że będą występować warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z technologią to Wykonawca nie będzie mógł wydłużyć terminu realizacji – taki zapis powoduje, że wykonawca ma odpowiadać za czynniki od niego obiektywnie niezależne.
    Konieczne jest takie opisanie warunków obiektywnie niezależnych od wykonawcy aby nie powodowały dla niego niekorzystnej sytuacji. Powyższe jest niezbędne dla zapewnienia wykonawcy możliwości zmiany terminu wykonania robót w przypadku ww. okoliczności, sytuacji od niego obiektywnie niezależnych. W związku z powyższym wnosimy o korektę ww. cytowanego punktu umowy na:
    wystąpiły złe warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z
    zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi.
    Odpowiedz Zamawiającego
    W § 13 pkt. 3 h) projekcie umowy, powyższy zapis nie ogranicza zmian umowy tylko do długotrwałych ujemnych temperatur zewnętrznych ale również do wystąpienia innych złych warunków atmosferycznych, które ze względów technologicznych uniemożliwiają wykonanie robót.
    Pytanie nr 9.
    Czy w Harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik do umowy możliwe jest wprowadzenie dodatkowego terminu wystawienia faktury w miesiącu maju za roboty wykonane w miesiącach kwiecień–maj 2018r. Wprowadzenie dodatkowego terminu ułatwi potencjalnemu wykonawcy finansowanie przedmiotowego zadania
    Odpowiedz Zamawiającego
    Zamawiający dopuszcza zmianę harmonogramu rzeczowo-finansowego.
    Pytanie nr 10.
    Prosimy o dopuszczenie trawy syntetycznej na boisku do piłki nożnej o poniższych parametrach technicznych
    - Skład włókna - polietylen (PE) 100%
    - Rodzaj włókna - włókno monofilowe 100%
    - Wysokość włókna – 60 mm
    - Ciężar włókna – Dtex - 13 300
    - Gęstość trawy – 132 283 włókien/m2
    - Ilość pęczków – 9449/m2
    - Grubość włókna - 360mikronów
    Zaproponowana przez nas trawa o mniejszym dtex nie będzie miała wpływu na parametry sportowe i użytkowe nawierzchni, gdyż występuje korelacja miedzy dtexem, grubością włókna i ilością włókien, im większa grubość włókna oraz większa ilość włókien tym mniejszy detex. Zaproponowana przez nas sztuczna trawa jest produktem porównywalnym w stosunku do sztucznej trawy zaproponowanej przez Zamawiającego.
    Odpowiedz Zamawiającego
    Zamawiający w SIWZ określił minimalne parametry sztucznej trawy. Ocena czy materiały zaproponowane przez Wykonawcę z wyszczególnionymi w SIWZ są porównywalne nastąpi po dostarczeniu próbki materiału wraz z odpowiednimi dokumentami dopuszczającymi zgodnie z normą PN-EN 15330-1:2014-02 przed wbudowaniem materiału.
    Pytanie nr 11.
    Zamawiający w SIWZ określił wymagane minimalne parametry trawy syntetycznej oraz w dokumentacji projektowej parametry nawierzchni poliuretanowej. Czy w celu potwierdzenia, iż wykonawcy rzeczywiście dysponują takimi produktami, Zamawiający będzie żądał na etapie postepowania przetargowego aby złożyć wraz z ofertą lub na wezwanie Zamawiającego przed podpisaniem umowy, dokumenty charakteryzujące oferowany produkt takie jak:
    Dla trawy syntetycznej:
    1.Autoryzacja dla wykonawcy wystawiona i podpisana przez producenta z określeniem przeznaczenia (nazwa inwestycji).
    2.Gwarancja na oferowaną nawierzchnię wystawiona i podpisana przez producenta z określeniem przeznaczenia (nazwa inwestycji).
    3.Próbka nawierzchni o wymiarach min. 20x15cm z etykietą określającą nazwę producenta oraz typ oferowanej nawierzchni.
    4.Atest PZH na oferowaną nawierzchnię.
    5.Kompletne raporty z badań na oferowany system nawierzchniowy (trawa, granulat, piasek) wykonane przez stosowne laboratorium posiadające akredytację FIFA (np. Labosport, ISA Sport lub Sports Labs) potwierdzające zgodność z wymaganymi parametrami
    6.Karta techniczna określająca technologię produkcji oraz gęstość nawierzchni podpisana przez producenta.
    Dla nawierzchni poliuretanowej (natrysk)
    1.Atest Higieniczny PZH
    2.Aktualne badania laboratorium posiadające akredytacje IAAF potwierdzające cechy funkcjonalne oferowanej nawierzchni.
    3.Aktualne badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2013, potwierdzające pozostałe niewyszczególnione powyżej cechy funkcjonalne
    4.Autoryzacja producenta systemu wraz z określeniem gwarancji na produkt
    5.Karta techniczna systemu
    6.Badania na bezpieczeństwo ekologicznie nawierzchni potwierdzające zawartość związków chemicznych zgodnie z norma DIN 18035-6.
    7.Kompletny raport z badań z WWA (wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne) potwierdzający spełnienie wymagań zgodnie z obowiązującymi europejskimi regulacjami (REACH).
    Podczas realizacji ustrzeże to Zamawiającego przed zastosowaniem przez wykonawców innych technologicznie rozwiązań, niż określone w projekcie, które są gorszej jakości.



    Odpowiedz Zamawiającego
    Wykonawca wykaże rozwiązania równoważne posiadają parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia przed jego wbudowaniem (wraz z próbką i odpowiednimi dokumentami jak wyżej), po akceptacji Inspektora nadzoru i Zamawiającego.

    Pytanie nr 12.
    Zwracamy uwagę, iż określone w dokumentacji projektowej wymagania w zakresie parametrów nawierzchni poliuretanowej są oparte na nieaktualnych rekomendacjach technicznych. Informujemy, iż dla nawierzchni sportowych zewnętrznych nie obowiązuje w aktualnym stanie prawnym rekomendacja techniczna. Aprobaty techniczne oraz Rekomendacje techniczne nie są już wydawane. Obecnie wydawane są krajowe oceny techniczne (KOT) przez co należy rozumieć udokumentowaną, pozytywną ocenę właściwości użytkowych zasadniczych charakterystyk wyrobu budowlanego, które zgodnie z zamierzonym zastosowaniem mają wpływ na spełnienie podstawowych wymagań, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.), przez obiekty budowlane, w których wyrób będzie stosowany. Natomiast z zapisów ROZPORZĄDZENIA MINISTRA INFRASTRUKTURY i BUDOWNICTWA z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym wynika, iż dla nawierzchni syntetycznych wykonywanych 'in situ' czyli na placu budowy wystarczy aby produkt posiadał aktualne badania na zgodność z normą EN 14877:2013.
    Wnosimy więc o zmianę wymagań dla nawierzchni syntetycznej typu natryskowego i określenie konkretnych granicznych maksymalnych wartości parametrów ( tj.: od–do) mieszczących się w obowiązujących normach oraz wymaganiach IAAF jak poniżej:
    a) Grubość całkowita nawierzchni - -Min 13 mm
    b) Wytrzymałość na rozciąganie - 0,60 – 0,65 Mpa
    c) Wydłużenie w chwili zerwania - 79 – 81 %
    d) Współczynnik tarcia - 0,54 – 0,56
    e) Odkształcenie pionowe w temp. 23ºC - 2,1 – 2,3 mm
    f) Amortyzacja – redukcja siły w temp. 23ºC - 40-41 %
    Wymaganie skonkretyzowanych wymagań w zakresie parametrów (od - do) jest zaleceniem jakie w swoich oficjalnych dokumentach przedstawia PZLA i Ministerstwo Sportu i Turystyki oraz IAAF. Pozwala to na uzyskanie wymaganej jakości i standardów obiektu. MSiT jako jednostka dofinansowująca inwestycje zwraca szczególną uwagę na odpowiednią jakość realizowanych obiektów aby zapobiec ich degradacji przy intensywnym użytkowaniu, na jakie narażone są tego typu inwestycje. W wytycznych MSiT dla zewnętrznych obiektów lekkoatletycznych wskazuje konieczność wskazania oczekiwanych przedziałów parametrów fizyko-chemicznych nawierzchni.

    Odpowiedz Zamawiającego
    Należy zastosować nawierzchnię z PU o parametrach nie gorszych od wymagań aktualnej normy PN-EN 14877:2014.







    Data wprowadzenia: 2018-03-02 1331
    Data upublicznienia: 2018-03-02
    Art. czytany: 1990 razy

    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Tomasz Kowalczyk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet