ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Spółki gminne
  • Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
  • PRZETARGI
  • ZAPYTANIA OFERTOWE
  • Zaproszenie do złożenia oferty na wykonanie uslugi - opracowanie dokumentacji budowlanej oraz wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie.

    Znak: PEC/ 803/2017 Olecko dnia 08.11.2017 r.

    Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Olecku Sp. z o.o.
    19-400 Olecko
    ul. Składowa 7
    tel/fax: (087) 520 26 61
    email: [email protected], [email protected]
    www.umolecko.bip.doc.pl

    zaprasza do złożenia oferty
    w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na usługę

    1. Przedmiot zamówienia:
    Wykonanie kompleksowej usługi – opracowanie dokumentacji budowlanej oraz wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie - dla przedsięwzięcia:
    „Modernizacja istniejących sieci cieplnych w celu ograniczenia strat ciepła oraz likwidacji niskiej emisji w systemie ciepłowniczym PEC Olecko”.

    2. Opis przedmiotu zamówienia.

    PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC REALIZACYJNYCH
    1. Budowa sieci cieplnej, preizolowanej (105/65C) do istniejących kotłowni przy ul. Kolejowej oraz przedszkola. Likwidacja kotłowni oraz budowa węzłów cieplnych. Moc cieplna istniejących kotłowni 0,7 MW i 0,1 MW. Długość sieci ok. 970 mb ; Dn=125 mm
    2. Budowa sieci cieplnej, preizolowanej (105/65C) do istniejących kotłowni przy Pl. Wolności (kamienice). Likwidacja kotłowni oraz budowa węzłów cieplnych. Moc cieplna istniejących kotłowni 0,7 MW. Długość sieci ok. 580 mb ; Dn=80 mm.
    3. Budowa nowej sieci w technologii preizolowanej (105/65C), DN250/400, która połączy projektowaną kotłownię na biomasę na działce nr 1621/2 z istniejącą siecią cieplną Dn150, przebudowę istniejącej sieci cieplnej z Dn125 na Dn250, jak również budowę sieci do podłączenia nowych odbiorców – Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. Armii Krajowej 30, Środowiskowego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Armii Krajowej 26 i budynku Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Głuchych przy ul. Słowiańskiej 2.
    Łączna długość wybudowanej w ramach projektu nowej sieci wyniesie 854,0 mb, a zmodernizowanej – 89,3 mb, co razem stanowi 943,30 mb.
    4. Podłączenie 3 nowych odbiorców energii cieplnej, a co za tym idzie budowa 3 nowych węzłów cieplnych.
    5. Budowa 33 szt. węzłów cieplnych, u istniejących odbiorców, zasilanych aktualnie z likwidowanej kotłowni przy ul. Składowej 3A.
    6. Budowa węzła cieplnego w budynku Plac Wolności 11a.
    Uwaga!
    Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu zamówienia poprzez rezygnację wykonywania prac wyszczególnionych w pkt.2.
    Zakres zamówienia:
    A. Opracowanie projektu budowlanego (dotyczy ppkt.1,2,6 pkt.2) , w zakresie:
    • projekt budowlany w zakresie wszystkich niezbędnych branż – sieci i węzły cieplne,
    • projekt zagospodarowania terenu,
    • przedmiary prac oraz kosztorysy inwestorskie,
    • specyfikacje techniczne wykonania robót,
    • uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz decyzji,
    • przygotowanie wystąpienia o pozwolenie na budowę,
    • przygotowanie pozostałej dokumentacji, która jest związana z przedmiotem niniejszej umowy, a wymaganej przez właściwe przepisy prawne oraz procedury.
    B. Aktualizacja projektu budowlanego (dotyczy ppkt.4,5 pkt.2) , w zakresie kosztorysów inwestorskich
    C. Opracowanie wniosku aplikacyjnego do POIiŚ (NFOŚiGW Warszawa) – termin składania wniosków – 29.12.2017 r, - w zakresie:
    Wykonanie wniosku aplikacyjnego oraz Studium Wykonalności. Pomoc w pozyskaniu zewnętrznych źródeł finansowania (POIiŚ) w tym:
    a) skompletowanie i złożenie pełnej dokumentacji konkursowej i wniosków o finansowanie,
    b) pomoc przy zawieraniu umów z instytucjami finansującymi i przyznającymi dotacje, w tym przy kompletowaniu i sporządzaniu załączników do umów oraz prowadzenie procedury wprowadzania zmian,

    Dostarczona dokumentacja ma spełniać następujące wymagania:
    1. Opracowana dokumentacja projektowa będzie zapewniać Zamawiającemu (bez konieczności zlecania dodatkowych opracowań):
    - Przeprowadzenie postępowania na udzielenie zamówienia na roboty budowlane związane z dostawą urządzeń oraz wykonaniem kompletnych robót budowlanych i instalacyjnych,
    2. W dokumentacji projektowej zostaną uwzględnione wszelkie niezbędne przełożenia kolidującej infrastruktury podziemnej.
    3. Dokumentacja projektowa zapewni opisanie przedmiotu zamówienia na dostawę urządzeń i realizację inwestycji zgodnie z art. 29-31 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r – Prawo zamówień publicznych.
    4. Dokumentacja projektowa będzie sporządzona zgodnie z aktualnie obowiązującymi warunkami technicznymi, przepisami prawa budowlanego, przepisami szczegółowymi, normami polskimi i europejskimi i posiadać uzgodnienia określone przepisami szczególnymi zapewniającymi uzyskanie pozwolenia na budowę i późniejszą eksploatację.
    3. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

    4. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
    Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

    5. Termin wykonania zamówienia:
     Część A - 31.03.2018 r.
     Część B - 15.12.2017 r.
     Część C - 15.12.2017 r.
    6. W ofercie należy podać cenę w następującym rozbiciu:
    a) za wykonanie zamówienia dotyczącego Części A i B,
    b) za wykonanie zamówienia dotyczącego Części C.

    7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, potwierdzone Oświadczeniem:
    1) dotyczącym posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) dotyczącym posiadania wiedzy i doświadczenia tożsamego z przedmiotem zamówienia;
    3) dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej.

    Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów, metodą „spełnia – nie spełnia”. Z treści załączonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki.
    2. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami Zapytania ofertowego.

    8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

    1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków , których mowa w pkt. 6, Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów:
    1) wykazu wykonanych usług – tożsamych z przedmiotem zamówienia - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców – Zamawiający żąda minimum jednej referencji w zakresie wykonania projektu budowlanego sieci i węzłów cieplnych wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę,
    2) wykazu wykonanych usług – tożsamych z przedmiotem zamówienia - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców – Zamawiający żąda minimum dwóch referencji wykonania wniosków aplikacyjnych, na podstawie, których pozyskano środki finansowe (pożyczki preferencyjne, dotacje).
    3) opłaconej polisy a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę min. 1.000.000,00 PLN;
    2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym Rozdziale lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w niniejszym Rozdziale zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
    3. Brak uzupełnienia w/w oświadczeń lub dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
    Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

    8. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
    1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (w formularzu ofertowym);
    2) oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków (w formularzu ofertowym);
    3) oświadczenia Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne (w formularzu ofertowym);.
    Dokumenty Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, na każdej stronie zawierającej treść przez osobę upoważnioną.

    9. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
    1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje i zapytania Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje i zapytania przekazane za pomocą faksu muszą być niezwłocznie potwierdzone pisemnie.
    2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego.
    3. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień.
    4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść Zapytania ofertowego.
    5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
    6. Zamawiający poprawia w tekście oferty:
    a) oczywiste pomyłki pisarskie,
    b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
    c) inne pomyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, nie powodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

    10. Wskazanie osób do kontaktu z Wykonawcami.
    Imię i nazwisko - Grzegorz Makarewicz - tel. 87 520 26 61
    e-mail: [email protected], [email protected]


    11. Termin związania ofertą.
    1. Termin związania ofertą wynosi 14 dni.
    2. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

    12. Opis sposobu przygotowania oferty.

    1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
    2. Wszystkie zapisane strony oferty winny być kolejno ponumerowane i parafowane przez osobę/osoby upoważnione. Brak numeracji lub parafowania (stron) będzie podstawą do odrzucenia oferty.
    3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
    4. Ofertę podpisuje osoba/ osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, albo osoby upoważnione, przy czym upoważnienie musi być załączone do oferty.
    5. Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy:
    a) jej treść nie odpowiada treści Zapytania Ofertowego,
    b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
    d) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
    e) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
    f) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie pomyłki,
    g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

    13. Oferta musi zawierać.

    1. Wypełniony „Druk oferty”.
    2. Dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 7 i 8 niniejszego zapytania ofertowego.
    3. Informację dotyczącą programu do jakiego zostaną złożone wnioski o dotację oraz informację na temat przewidywanej procentowej wysokości dotacji możliwej do pozyskania.

    14. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

    1. Termin składania ofert w formie pisemnej upływa dnia 15.11.2017 r. o godz. 10.00 w sekretariacie firmy - Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w Olecku Sp. z o.o. ; 19-400 Olecko ; ul. Składowa 7.
    2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej i opisanej kopercie: z nazwą i adresem Wykonawcy oraz nazwą przedmiotu zamówienia.
    3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.11.2017 r. o godz. 10.15 w sali konferencyjnej w siedzibie Zamawiającego.
    4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w formie elektronicznej (e-mailem).

    15. Kryteria oceny ofert z określeniem ich procentowego znaczenia.

    Cena - 100%
    Za cenę oferty przyjmuje się łączną wartość brutto (z podatkiem VAT)

    16. Istotne postanowienie po zakończeniu postępowania.

    1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najniższą cenę i podpisze niezwłocznie umowę.
    2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania o udzielenie zamówienia bez rozstrzygnięcia i podania przyczyny, jak również dalszych negocjacji z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę lub unieważnienia postępowania, bez prawa roszczeń Wykonawców do zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu (przygotowania oferty).
    3. Zamawiający w terminie do 7 dni od dnia wyboru oferty , podpisze umowę z wybranym Wykonawcą .

    Załączniki:

    Zał. Nr 1 – Formularz ofertowy
    ZATWIERDZAM:
    Grzegorz Makarewicz-Prezes Zarządu


    Data wprowadzenia: 2017-11-08 1350
    Data upublicznienia: 2017-11-08
    Art. czytany: 2893 razy

    » FORMUARZ OFERTOWY - rozmiar: 20330 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Ewa Żukowska
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet