|
|
|
|
Zamówienia publiczne Dostawy
|
|
Dostawa 5 lamp solarnych ogrodowych
Nr sprawy: GKO.7021.5.55.2017 Olecko, dnia 20 października 2017 r.
Zaproszenie
do złożenia oferty na zadanie pn.
Dostawa 5 lamp solarnych ogrodowych
na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
( t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579).
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
- dostawa 5 lamp solarnych ogrodowych.
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (zlecenia) do dnia 30.11.2017 r.
3. Termin związania z ofertą określa się na 7 dni od dnia złożenia oferty. W przypadku niepodpisania zostanie wybrana kolejna najkorzystniejsza oferta.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
4.1 ofertę należy złożyć na załączonym formularzu,
4.2 podana cena ma być wyrażone cyfrowo i słownie,
4.3 oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
4.4 do oferty należy dołączyć kartę katalogową lampy solarnej
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
5.1 Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy w terminie do dnia 27 października 2017 r. do godziny 900 w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12 opatrzonej napisem: „Dostawa 5 lamp solarnych ogrodowych”.
5.2 Ocena złożonych ofert nastąpi w dniu 27 października 2017r. o godz. 915 w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 04.
6. Osobą uprawnioną do udzielania informacji w niniejszej sprawie jest
Marcin Drażba - pok. nr 4 tel. 87 5202383
7. Kryterium oceny ofert – cena 100%.
7.1. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
7.2 . Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną) otrzyma 100 pkt., każda
następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium;
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny
9. W załączeniu:
9.1 druk „propozycji cenowej”,
Data wprowadzenia: 2017-10-23 0753 Data upublicznienia: 2017-10-23 Art. czytany: 1247 razy
|
|
» Druk propozycji cenowej - rozmiar: 23441 bajtów Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
|
Wiadomość wprowadził: Marta Witkowska
|
» Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
|
|
|
|
|
Urząd Miejski w Olecku
19-400 OLECKO
Plac Wolności 1
Plac Wolności 3
tel.+87 520 21 68
FAX +87 520 25 58
POI - Punkt Obsługi Interesanta
tel.+87 520 20 67
Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP
Godziny urzędowania:
poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30
Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117
Urząd Miejski w Olecku
Starostwo Powiatowe w Olecku
Administrator BIP:
Wojciech Wiktorzak
Urząd Miejski w Olecku
Plac Wolności 3
tel:87-520 09 69
fax:87-520 25 58
e-mail: [email protected]
Admin
|
|
|