ARCHIWUM z lat 2002 – 2022
    A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
RODO
AKTUALNOŚCI
Zamówienia publiczne
Statut Gminy Olecko
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Menu podmiotowe
Rada Miejska
Urząd Miejski
Wydziały Urzędu Miejskiego
Spółki gminne
Jednostki organizacyjne
Jednostki pomocnicze
Organizacje pozarządowe
Zarządca zasobów komunalnych
Olecka Rada Seniorów
Olecka Rada Młodzieżowa
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Nabór pracowników na wolne stanowiska pracy
Dostępność
Prawo lokalne
BAZA AKTÓW WŁASNYCH
Budżet i finanse (podatki)
Dokumenty strategiczne
Planowanie przestrzenne
Postępowanie środowiskowe
Menu przedmiotowe
Oświadczenia majątkowe
Raporty o stanie gminy
EKOPORTAL-Informacje o środowisku i jego ochronie
Sprzedaż nieruchomości
Druki do pobrania
Petycje
Lobbing
Rejestry i ewidencje
Jak załatwić sprawę
Informacja publiczna
WYBORY SAMORZĄDOWE 2018
ŁAWNICY
Menu ogólne
Kontakt
Instrukcja obsługi
Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Moja sprawa w internecie
Prawo miejscowe
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
  
Skargi i Wnioski
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Zbiórki publiczne
Wybory samorządowe - 2006
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2019 r.
WYBORY DO SEJMU I SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ 2019
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 21.10.2007r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego-2009r.
Wybory Prezydenta RP - 2010
Wybory samorządowe-2010
Wybory do Sejmu RP i Senatu RP - 2011
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2014
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2015
Wybory samorządowe - 2014
Wybory ławników na kadencję 2016 - 2019
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory do Sejmu i Senatu Rzeczypospolitej Polskiej 2015
Wybory uzupełniające do Rady Miejskiej w Olecku - 2016
Wybory przedterminowe burmistrza Olecka - 21.05.2017r.
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 2020
Powszechny Spis Rolny w 2020 roku
Ostatnie 5 wiadomości:
» Oferta cenowa i zaproszenie do złożenia oferty
» Protokół nr BRM.0002.14.202.2022 61. sesji Rady Miejskiej w Olecku odbytej w dniu 29 grudnia 2022 roku w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Olecku
» Protokół Nr BRM.0012.1.14.2022 posiedzenia Komisji Oświaty, Kultury, Promocji Gminy, Sportu i Rekreacji Rady Miejskiej w Olecku odbytego w dniu 20 grudnia 2022 roku
» Projekt uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Olecko w 2023 roku
» Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie Programu Wspierania Rodziny na lata 2023-2025
  • Zamówienia publiczne
  • Roboty budowlane
  • Budowa drogi gminnej Nr 141024N od drogi powiatowej Nr 1893N – Sedranki – do drogi wojewódzkiej nr 653od km 0+000 do km 2+495,7.

    Olecko: Budowa drogi gminnej Nr 141024N od drogi powiatowej Nr 1893N – Sedranki – do drogi wojewódzkiej nr 653od km 0+000 do km 2+495,7.
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
    nie

    Nazwa projektu lub programu
    Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019
    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
    nie

    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
    tak
    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
    nie
    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Nie dotyczy
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
    nie

    Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
    nie
    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Nie dotyczy
    Informacje dodatkowe:Nie dotyczy
    I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olecko, krajowy numer identyfikacyjny 79067127700000, ul. Plac Wolności 3, 19400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 520 21 68, e-mail [email protected], faks 87 520 25 58.
    Adres strony internetowej (URL): www.um.olecko.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
    Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
    Nie dotyczy
    I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
    tak
    umolecko.bip.doc.pl

    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
    tak
    umolecko.bip.doc.pl

    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
    nie
    nie dotyczy

    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie
    nie
    adres

    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    nie
    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    tak
    Inny sposób:
    Operator pocztowy, osobiście
    Adres:
    Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko

    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
    nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
    Nie dotyczy
    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej Nr 141024N od drogi powiatowej Nr 1893N – Sedranki – do drogi wojewódzkiej nr 653od km 0+000 do km 2+495,7.
    Numer referencyjny: BI.271.2.2017
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
    nie

    II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części:
    Nie


    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres robót: - Przepust łukowo-kołowy z rur spiralnie karbowanych 3,49/2,27 - 15,0m - Jezdnia z betonu asfaltowego 13 629,0m2 - Bariery stalowe ochronne 72,0m - Chodniki z kostki betonowej gr. 8cm 2 330,0m2 - Wjazdy z kostki betonowej gr 8cm 375,0m2 - Linia oświetleniowa kablowa YAKXs 4x25mm2 - 81,0(111)m - Linia oświetleniowa napowietrzna AsXsn 4x25mm2 – 1047,5(1097)m - Słupy oświetleniowe - 22 szt - Oprawy oświetleniowe LED 38W – 28szt Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót/ślepy kosztorys który stanowi załącznik do SIWZ

    II.5) Główny kod CPV: 45230000-8

    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:

    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
    data zakończenia: 20/11/2017

    II.9) Informacje dodatkowe:
    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
    Informacje dodatkowe nie dotyczy
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
    Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 2 000 000 zł
    Informacje dodatkowe
    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
    Określenie warunków: 1.Doświadczenie zawodowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, którzy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat dla robót budowlanych, przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, co najmniej 2 zamówień w podobnym zakresie dotyczącym budowy, przebudowy dróg i wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł na każdym zadaniu, 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, którzy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i obsadzenia niżej podanych stanowisk: -kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; -kierownik robót b. elektryczna posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych.
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
    Informacje dodatkowe:
    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
    Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
    tak
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
    tak
    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
    1.odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4.informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24, ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3 SIWZ składa odpowiednio do podpunkt 3. a) 3. b) 3. c) i 3.d)SIWZ – składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)nie zalega w uiszczaniu podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilka podmiotów każdy z wykonawców składających ofertę wspólną zobowiązany jest złożyć: a)Komplet dotyczących go dokumentów wymienionych w pkt. 3 lit. „a” do „d”SIWZ b)Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 24. 7. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy Pzp
    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; potwierdzających spełnienie warunku opisanego w Rozdz. V pkt 2.2.1 SIWZ. 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; potwierdzających spełnienie warunku opisanego w Rozdz. V pkt 2.2.2 SIWZ. 3. opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. (Rozdz. V pkt 2.1. SIWZ)
    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
    W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego zamawiający będzie żądać, po wyborze oferty, przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy wraz z tabelą wartości elementów scalonych (wg wzoru dołączonego do SIWZ) zawierającego cenę ryczałtową, sporządzonego zgodnie z założeniami określonymi w Rozdziale XII ust. 2 SIWZ
    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
    Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zaakceptowany projekt umowy z wypełnionym zestawieniem rzeczowo-finansowym– załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Oświadczenia składane przez wykonawcę i inne podmioty, polegające na zdolnościach lub sytuacji na których polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz przez podwykonawców, składane są w oryginale.
    SEKCJA IV: PROCEDURA
    IV.1) OPIS
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
    tak,
    Informacja na temat wadium
    1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 50 000,00 PLN. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a.pieniądzu (kwota wadium powinna znajdować się na koncie Zamawiającego przed terminem otwarcia ofert) b.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c.gwarancjach bankowych, d.gwarancjach ubezpieczeniowych, e.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2016r. poz. 359 z późn. zm.). 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto PKO BP S.A. O/Ełk 86 1020 4724 0000 3202 0007 6422 z dopiskiem jakiego postępowania dotyczy, a kopię dowodu wpłaty dołączyć do oferty. 5.Wykonawca składający wadium w formie innej niż w pieniądzu dołącza do oferty dokument w oryginale. 6.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą. 8.Za termin wniesienia wadium uważa się datę wpłynięcia środków na konto zamawiającego. 9.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie, zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 10.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP

    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
    nie

    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
    nie
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
    nie
    Informacje dodatkowe:

    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
    nie
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
    nie
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
    nie

    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
    Liczba wykonawców
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców
    Maksymalna liczba wykonawców
    Kryteria selekcji wykonawców:
    nie dotyczy

    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
    Umowa ramowa będzie zawarta:

    Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
    nie
    Informacje dodatkowe:
    nie dotyczy
    Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
    nie
    Informacje dodatkowe:

    W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
    nie
    Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
    nie

    IV.1.8) Aukcja elektroniczna
    Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
    Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: nie dotyczy
    Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
    nie
    Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
    Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
    Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
    Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
    Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
    Aukcja wieloetapowa
    etap nr czas trwania etapu


    Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
    Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    IV.2.2) Kryteria
    Kryteria Znaczenie
    Cena 60
    Okres gwarancji 20
    Termin realizacji 20

    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
    tak
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
    Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
    nie dotyczy
    Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
    Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
    Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
    Nie dotyczy
    Informacje dodatkowe


    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
    Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
    Nie dotyczy
    Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
    Nie dotyczy
    Wstępny harmonogram postępowania:

    Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
    Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


    Informacje dodatkowe:

    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
    Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

    Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
    nie
    Informacje dodatkowe:

    IV.4) Licytacja elektroniczna
    Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
    Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
    Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
    Nie doyczy
    Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
    Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
    Licytacja wieloetapowa
    etap nr czas trwania etapu


    Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
    Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
    Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
    Nie dotyczy

    Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

    Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

    Informacje dodatkowe:
    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
    1.Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w Art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2.Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w niżej wymienionych przypadkach: 1)zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: a)zmiany stawki podatku VAT, b)wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych powodujących zmianę wynagrodzenia umownego w przypadku, gdy o zmianę wnioskuje Wykonawca lub Zamawiający; 2) w zakresie zmiany danych wynikających z przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących zastępstwem prawnym pod tytułem ogólnym, a także zmiany adresu, nazwy, osób reprezentujących Wykonawcy ; 3) w zakresie zmiany terminów wynikających z umowy, pod warunkiem że: a) zaszła konieczność wykonania zamiennych lub dodatkowych prac wykraczających poza przedmiot zamówienia określony w SIWZ, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności; b) nastapiła zmiana przepisów powodujacych konieczność wprowadzenia innych rozwiazań niż zakładano w SIWZ; c)nastąpiła zmiana przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności;; d)prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe, zrealizowanie przedmiotu zamówienia, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności; e)wystąpienia przerw w realizacji robót budowlanych, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu zakończenia realizacji robót budowlanych, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności; g)wystąpiły nieprzewidziane kolizje z urządzeniami znajdującymi się w obszarze prowadzonej inwestycji; h)wystąpiły złe warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej lub normami technicznymi, w szczególności długotrwałe ujemne temperatury zewnętrzne podczas wykonywania robót budowlanych, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności; i)z powodu działa osób trzecich uniemożliwiających wykonanie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności; j) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie mo na było przewidzie z pewnością (powód , trzę sienie ziemi, pożar, itp.), w szczególności zagrażajcego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grżącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności; 4) w zakresie zmiany matriałów, urzadzeń rozwiazań technicznych, itp. W stosunku do przewidzianych w SIWZ, że zmiany te nie pogorszą właściwości funkcjonalno użytkowych obiektu i będą korzystne dla Zamawiającego. Zmiany te mogą dotyczyć okoliczności: a)powodujących poprawienie parametrów technicznych przedmiotu zamówienia; b)wynikających z aktalizacji rozwiazań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów; c)powodujących obniżenie kosztu ponoszonego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu zamówienia; 5.Zmiany o których mowa w ust. 1 nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6.W przypadku zmian o których mowa w ust. 2 pkt 1), 3) i 4) podstawę zmiany umowy stanowić będzie protokół konieczności sporządzony przez Strony. 7.Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada wniosek Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany, z wyjątkiem przypadków należycie uzasadnionych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 8.Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowi podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 9.Jakiekolwiek zmiany i uzupełnienia w niniejszej umowie wymagają pisemnej zgody obu stron pod rygorem nieważności. 10.Zmiany takowe mogą być dokonywane jedynie w formie aneksów do niniejszej umowy. 11.W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego i ustawy o zamówieniach publicznych.
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
    W przypadku, gdy oferta zawiera dokumenty i informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa, Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzega, informując Zamawiającego w formie pisemnej, że oferta zawiera dokumenty i informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa i w części objętej tajemnicą nie może być udostępniona do wglądu innym Wykonawcom
    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
    W przypadku złożenia pisemnej informacji określonej w pkt. 6.1 oferta musi składać się: z „części jawnej” zawierającej wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ z wyjątkiem dokumentów i informacji stanowiących tajemnicę handlową przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, oraz „części niejawnej” zastrzeżonej przez Wykonawcę, zawierającej dokumenty i informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Część jawna i niejawna muszą być wyraźnie wydzielone i umożliwić Zamawiającemu wypięcie części niejawnej w celu udostępnienia części jawnej innym Wykonawcom w myśl zasady określonej w art. 8 Ustawy
    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
    Data: 03/03/2017, godzina: 10:00,
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
    nie
    Wskazać powody:

    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
    >
    IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
    IV.6.6) Informacje dodatkowe:




    Data wprowadzenia: 2017-02-16 1418
    Data upublicznienia: 2017-02-16
    Art. czytany: 3317 razy

    » Harmonogram rzeczowo-finansowy - rozmiar: 101888 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Kosztorys Slepy/ofertowy - rozmiar: 191944 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt budowlany drogowy - rozmiar: 55774990 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt budowlany - linia oświetleniowa - rozmiar: 28228796 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt wykonawczy drogowy - rozmiar: 53543824 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projekt wykonawczy - linia oświetleniowa - rozmiar: 29166555 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Projket wykonawczy -przepust - rozmiar: 541361 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » SIWZ - rozmiar: 307200 bajtów
    Typ pliku: application/msword
    » Specyfikacja techniczna - linia oświetleniowa - rozmiar: 164234 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Specyfikacje techniczne - drogowe - rozmiar: 784649 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    » Zmiana opraw oświetleniowych - rozmiar: 655809 bajtów
    Typ pliku: application/pdf
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Tomasz Kowalczyk
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    Urząd Miejski
    w Olecku
    19-400 OLECKO
    Plac Wolności 1
    Plac Wolności 3

    tel.+87 520 21 68
    FAX +87 520 25 58

    POI - Punkt Obsługi Interesanta
    tel.+87 520 20 67

    Adres e-puap: /c6tc9p6k8p/SkrytkaESP


    Godziny urzędowania:
    poniedziałek 8.00 - 16.00, wtorek - piątek 7:30 do 15:30

    Konto bankowe (podatki, odpady komunalne): PKO BP SA NR: 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117



    Urząd Miejski w Olecku



    Starostwo Powiatowe
    w Olecku





    Administrator BIP:
    Wojciech Wiktorzak
    Urząd Miejski w Olecku
    Plac Wolności 3
    tel:87-520 09 69
    fax:87-520 25 58
    e-mail: [email protected]



































    Admin
    System BIP Inet