406. Maciej Juchniewicz - 30.10.2014 (interpelacja)

2014-12-04 1149
Art. czytany: 1634 razy

Odnośnie materiałów na sesję jakiś czas temu zgłaszał wniosek, aby informacje Burmistrza i Przewodniczącego Rady Miejskiej oraz wszystkie stałe punkty, jak np. informacja Burmistrza o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2013/2014 były dołączane do materiałów na sesję. Wówczas Przewodniczący i Wiceprzewodniczący Rady powiedzieli, iż nie trzeba głosować tego wniosku, gdyż jest to oczywiste i na zgłoszenie takie informacje dostanie się. Zgłosił się z tym do biura rady, otrzymał informację Burmistrza o stanie realizacji zadań oświatowych w roku szkolnym 2013/2014, ale informacji Burmistrza i Przewodniczącego Rady z okresu międzysesyjnego nie otrzymał. Jego intencją było, aby mieć pełen obraz tego, co dzieje się w samorządzie do czasu wysyłania materiałów na sesję. Burmistrz nie „zatrzymuje się” 9 dni przed sesją, czyli wtedy, gdy są wysyłane do radnych materiały na sesję. Informacje do tego dnia mogą być w formie pisanej przekazane drogą elektroniczną. Wnioskuje, aby zostało to zrealizowane, jeśli będzie jeszcze jakaś sesja do końca tej kadencji. Ponadto zgłasza ten wniosek w imieniu radnych następnej kadencji.