189. Janusz Żero - 28.08.2013r. (wniosek)

2013-09-05 1412
Art. czytany: 1317 razy

Zgłosił wnioski dotyczące gospodarki odpadami:
 poinformował, iż miał być wyznaczony jeden dzień w miesiącu na odbiór odpadów wielkogabarytowych. Nie ma wyznaczonego takiego dnia,
 w celu realizacji obowiązków wynikających z gospodarki odpadami, w Urzędzie zostanie zatrudnionych 2 pracowników. W innych miastach obowiązki te realizują firmy zajmujące się odbiorem odpadów. Firmy te tworzą biura, do których w różnych sprawach mogą zgłaszać się mieszkańcy,
 nie ma harmonogramu na odbiór odpadów suchych i mokrych. Firma MPO odbiera śmieci suche i mokre razem do jednego samochodu. Powinny jeździć dwa samochody. Od tych, którzy zadeklarowali segregację odpadów na suche i mokre, firma powinna odbierać je nie 2 razy, ale 6 razy w tygodniu. W specyfikacji przetargowej jest zapisany punkt, że jeżeli firma nie będzie wykonywała określonych obowiązków – a nie wykonuje, umowa podlega rozwiązaniu,
 prosił o przedstawienie rozliczeń finansowych związanych z funkcjonowaniem systemu odbioru odpadów za miesiąc lipiec.

Burmistrz udzielił odpowiedzi na posiedzeniu komisji - protokół Nr ORN.0012.3.7.2013