Inspektor ds. z zakresu planowania przestrzennego

2012-03-14 1446
Art. czytany: 3710 razy

Zadania:
1. Weryfikacja treści opracowywanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz potwierdzanie ich zgodności ze studium uwarunkowań
i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, zgłaszanymi wnioskami.
2. Udział w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej.
3. Przygotowanie materiałów do dokumentacji planistycznej gminy.
4. Koordynacja i obsługa działań związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem dokumentów planistycznych.
5. Przygotowywanie uchwał o przystąpieniu do sporządzenia dokumentów planistycznych i ich zmian.
6. Prowadzenie rejestru wniosków w sprawach sporządzenia lub zmiany planu zagospodarowania przestrzennego.
7. Przygotowywanie materiałów dotyczących oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy i przygotowywanie wyników tej oceny.
8. Przechowywanie planów zagospodarowania przestrzennego.
9. Prowadzenie i aktualizacja studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Olecko.
10. Prowadzenie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
11. Przygotowanie, nadzorowanie i kontrolowanie procedur związanych z przygotowywanymi planami zagospodarowania przestrzennego.
12. Udział w opracowaniu i uzgadnianiu rozwiązań planistycznych.
13. Doroczne analizy i sprawozdania z realizacji i aktualności planów oraz studium.
14. Bieżące przekazywanie Staroście Oleckiemu i Wojewodzie kompletów uchwalonych planów.
15. Przygotowywanie dokumentacji przetargowych z zakresu planowania przestrzennego.
16. Współpraca w zakresie planowania przestrzennego z sąsiednimi gminami.
17. Prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków.
18. Opiniowanie koncesji na poszukiwanie, rozpoznawanie i wydobywanie kopalin pospolitych zgodnie z ustawą – Prawo geologiczne i górnicze.

Kontakt:
Urząd Miejski
Plac Wolności 3
19-400 Olecko
pok. 01
tel. 87 520 09 64