Inspektor d/s budownictwa

2010-05-21 1420
Art. czytany: 3561 razy

Zadania

1. Opracowywanie planów w zakresie działań inwestycyjnych zgodnie z uchwałą budżetową gminy na dany rok.
2. Przygotowywanie zadań inwestycyjnych do realizacji:
a) opracowanie założeń programowych inwestycji przewidzianych do realizacji;
b) sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, kalkulacji uproszczonych;
c) sporządzanie programów funkcjonalno-użytkowych;
d) koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych;
e) uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego.
3. Wdrażanie zadań, zgodnie z uchwałą budżetową gminy na dany rok i Ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie:
a) wszczynanie postępowań, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane i usługi;
b) ogłaszanie przetargów publicznych na roboty budowlane i usługi;
c) prowadzenie pełnej procedury przetargowej przewidzianej Ustawą Prawa Zamówień
Publicznych dotyczących zamówień publicznych o wartości powyżej 30 000 euro;
d) prowadzenie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości 30 000 euro;
4. Pełny nadzór nad realizowanymi inwestycjami, przekazywanie do użytku i rozliczenie ich kosztów poprzez:
 Sporządzanie umów na wykonanie robót budowlanych oraz nadzorów inwestorskich i autorskich oraz protokołów odbioru robót;
 Rozwiązywanie problemów natury technicznej wynikłych w trakcie realizacji inwestycji;
 egzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych;
 uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji;
 przeprowadzanie oględzin terenowych realizowanych inwestycji;
 sprawdzanie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę;
 sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i usług;
 organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych;
 prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zrealizowanych zadań inwestycyjnych,
 sporządzanie pism, projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji do użytkowania;
5. Prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem za odszkodowaniem, na części nieruchomości przyległej do wód, dostępu do wody objętej powszechnym korzystaniem;
6. Prowadzenie spraw związanych z nakazywaniem właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zabezpieczających szkodom, gdy spowodowana przez niego zmiana stanu wody na gruncie wpływa szkodliwie na grunty sąsiednie;
7. Prowadzenie spraw związanych z zatwierdzaniem ugody w sprawie zmian stanu wody na gruntach na wniosek ich właścicieli.
8. Udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok, oraz przygotowywanie kart zadań inwestycji.

Kontakt:
Urząd Miejski
Plac Wolności 3
19-400 Olecko
pok. 6
tel. +87 520 21 57