Inspektor d/s budownictwa

2010-05-21 1417
Art. czytany: 3718 razy

Zadania

1. Opracowywanie planów w zakresie działań inwestycyjnych zgodnie z uchwałą budżetową gminy na dany rok.
2. Przygotowywanie zadań inwestycyjnych do realizacji:
a) opracowanie założeń programowych inwestycji przewidzianych do realizacji;
b) sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, kalkulacji uproszczonych;
c) sporządzanie programów funkcjonalno-użytkowych;
d) koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzeniem projektów technicznych;
e) uzyskanie wszystkich decyzji administracyjnych zezwalających na wykonanie robót związanych z realizacją zadania inwestycyjnego.
3. Wdrażanie zadań, zgodnie z uchwałą budżetową Gminy na dany rok i Ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie:
a) wszczynanie postępowań, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane i usługi;
b) ogłaszanie przetargów publicznych na roboty budowlane i usługi;
c) prowadzenie pełnej procedury przetargowej przewidzianej Ustawą Prawa Zamówień
Publicznych dotyczących zamówień publicznych o wartości powyżej 30 000 euro;
d) prowadzenie zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości 30 000 euro;
4. Pełny nadzór nad realizowanymi inwestycjami, przekazywanie do użytku i rozliczenie ich kosztów poprzez:
a) sporządzanie umów na wykonanie robót budowlanych oraz nadzorów inwestorskich
i autorskich oraz protokołów odbioru robót;
b) rozwiązywanie problemów natury technicznej wynikłych w trakcie realizacji inwestycji;
c) egzekwowanie od projektanta lub wykonawcy należnych odszkodowań lub kar umownych;
d) uczestnictwo w odbiorach częściowych i końcowych realizowanych inwestycji;
e) przeprowadzanie oględzin terenowych realizowanych inwestycji;
f) sprawdzanie kalkulacji przedkładanych przez wykonawcę;
g) sporządzenie końcowych zestawień kosztów realizacji inwestycji i usług;
h) organizowanie i udział w przeglądach gwarancyjnych;
i) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zrealizowanych zadań inwestycyjnych,
j) sporządzanie pism, projektów uchwał i zarządzeń w sprawie przekazania inwestycji
do użytkowania;
5. Udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok oraz przygotowywanie kart zadań inwestycji.

Kontakt:
Urząd Miejski
Plac Wolności 3
19-400 Olecko
pok. 6
tel. +87 307 03 13