Zakres obowiązków

2003-10-02 1434
Art. czytany: 5944 razy

Zakres obowiązków kompetencje

Kontakt: Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 1,
pokój Nr 7, telefon - 87 520 49 56


Do zadań pracownika należy:
1) prowadzenie spraw związanych z dokonywaniem wpisów do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
2) wprowadzanie do CEIDG informacji o wydanych zezwoleniach na sprzedaż napojów alkoholowych.
3) prowadzenie spraw oraz postępowań administracyjnych dotyczących wydawania, wygaszania i cofania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
4) sporządzanie dla Wydziału Dochodów i Egzekucji zbiorczych miesięcznych zestawień o stanie niepodatkowych należności budżetowych z tytułu wydanych zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych.
5) współdziałanie z właściwymi organami i organizacjami w zakresie skarg i postulatów dotyczących podmiotów gospodarczych.
6) podejmowanie przedsięwzięć oraz realizacja zadań z zakresu ochrony zdrowia, w tym promocji zdrowia oraz profilaktyki zdrowotnej mieszkańców gminy.
7) opracowywanie i realizacja programów zdrowotnych wynikających z rozpoznanych potrzeb zdrowotnych mieszkańców gminy.
8) przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych.
9) udostępnianie danych jednostkowych zgodnie z przepisami ustawy o ewidencji ludności.
10) przygotowywanie projektów uchwał , zarządzeń burmistrza, umów, porozumień i innych aktów prawnych należących do zakresu działania stanowiska.
11) przygotowywanie projektu budżetu w zakresie wykonywanych zadań oraz sporządzanie sprawozdań z jego wykonywania.
12) współdziałanie z Wydziałem Budownictwa, Inwestycji i Planowania oraz Wydziałem Edukacji, Kultury i Sportu w sprawie pozyskiwania środków finansowych zewnętrznych w tym unijnych.
13) udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadania należące do właściwości wydziału.
14) realizacja zadań własnych gminy w związku z ustawą o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz uchwały Rady Miejskiej w Olecku w sprawie rocznego programu współpracy gminy Olecko z organizacjami pozarządowymi.