Zaproszenie do składania ofert na organizację emisji obligacji

2019-11-26 1049
Art. czytany: 1659 razy

Gmina Olecko („Emitent”) zaprasza do składania ofert na organizację emisji obligacji komunalnych o wartości 1.100.000 zł w roku 2019. Emisja zostanie przeprowadzona na podstawie Uchwały Nr ORN.0007.111.2019 Rady Miejskiej w Olecku z dnia 31 października 2019 r. w sprawie emisji obligacji stanowiącej załącznik do niniejszego zaproszenia.

Oferta powinna obejmować kompleksowy zakres usług przy przygotowaniu, przeprowadzeniu i obsłudze niepublicznej emisji obligacji, ze szczególnym uwzględnieniem zobowiązania do objęcia wszystkich obligacji na rynku pierwotnym w ciągu maksymalnie 7 dni od wyznaczenia przez Emitenta daty emisji. Oferta powinna w szczególności zawierać wysokość marż ponad stawkę WIBOR6M (odrębnie dla każdej serii obligacji) oraz wysokość wynagrodzenia za oferowane usługi.
W ofercie powinna zostać także zawarta informacja o innych kosztach niezbędnych do przeprowadzenia emisji np. opłaty na rzecz KDPW.
W szczególności zakres świadczonych usług powinien obejmować:
• przygotowanie dokumentacji niezbędnej dla przeprowadzenia nabycia obligacji (umowa emisyjna, umowa agenta emisji, propozycja nabycia, warunki emisji, oświadczenie o ustanowieniu agenta emisji/agenta płatniczego),
• pełnienie roli Agenta Emisji zgodnie z art. 7a ustawy o obrocie instrumentami finansowymi
• pełnienie roli Agenta Płatniczego zgodnie z Regulaminem Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych
• nabycie obligacji na rachunek własny
• organizacja wszelkich rozliczeń finansowych związanych
z przeprowadzeniem emisji obligacji oraz wykupem i wypłatą oprocentowania

Oferta powinna zostać złożona na całość emisji obligacji zgodnie z warunkami określonymi w Uchwale Nr ORN.0007.111.2019 Rady Miejskiej w Olecku
z dnia 31 października 2019 r. w sprawie emisji obligacji. Oferta powinna być wiążąca i nie można uzależniać jej ważności od uzyskania pozytywnej decyzji kredytowej.

Do oferty powinny zostać dołączone projekty umów: umowy emisyjnej, umowy na agenta emisji i umowy na agenta płatniczego.

Do oferty należy załączyć również stosowne dokumenty potwierdzające, iż osoby podpisujące ofertę mogą reprezentować dany podmiot (KRS oraz pełnomocnictwa jeżeli są wymagane).

Oferty należy przesyłać do dnia 3 grudnia 2019 r. na adres :
Urząd Miejski w Olecku
ul. Plac Wolności 3,
19-400 Olecko

lub mailem na adres: [email protected] z zastrzeżeniem, że wersja papierowa zostanie uzupełniona niezwłocznie.

Oferta powinna być opisana w następujący sposób:
„Oferta na organizację emisji obligacji Gminy Olecko”

Spośród złożonych ofert Gmina Olecko wybierze ofertę najkorzystniejszą
z uwzględnieniem zaoferowanych kosztów przeprowadzenia emisji oraz treści projektów umów. Emitent zastrzega sobie prawo do negocjacji przedstawionych projektów umów. Jednocześnie Gmina Olecko zastrzega sobie prawo nie dokonania wyboru spośród złożonych ofert bez podania przyczyny.
Przy wyborze oferty nie będzie stosowana ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), ponieważ zgodnie z art. 4 pkt. 3 lit. j w/w ustawy do usług finansowych związanych z emisją obligacji nie stosuje się przepisów w/w ustawy.


Załączniki:
1. Uchwała Nr ORN.0007.111.2019 Rady Miejskiej w Olecku z dnia 31 października 2019 r. w sprawie emisji obligacji.

Pozostałe informacje będą przekazywane indywidualnie na życzenie zainteresowanych podmiotów.

Osoba do kontaktów w sprawie emisji:
Irena Osmycka – tel. 87 520 30 35, mail: [email protected]
Agata Jeglińska – tel. 87 307 03 88, mail: [email protected]