Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu ciągnika komunalnego

2019-10-11 1354
Art. czytany: 1625 razy

Nr sprawy: 432/2019

Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn.
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu ciągnika komunalnego

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu ciągnika wraz z pługiem i rozsiewaczem o następujących parametrach:
A. Ciągnik:
rok produkcji min. 2017r.
Silnik pojemność 1,8 – 2,5 ccm
Moc 45 – 55 KM
Napęd – tył + przód
Blokada tylnego mostu
Udźwig podnośnika – min. 900 kg
Kabina + ogrzewanie
Przedni TUZ uniwersalny, z regulacją szerokości ramion
Przód – dwa gniazda hydrauliczne
Tylny TUZ pełnowymiarowy
Tylny WOM i dwa gniazda hydrauliczne
B. Pług odśnieżny (nowy):
Pług odśnieżny, hydrauliczny, szerokości 1,8 m. Praca w pięciu pozycjach oraz w kombinacjach odchyleń pośrednich
listwa zgarniająca gumowa
hydrauliczne sterowanie odkładnicą
zaczep TUZ kat. komunalnej
ramka na przedni TUZ ciągnika
oświetlenie obrysowe
przyłącze elektryczne 12 V
stopka podporowa
sterowanie wielofunkcyjne
C. Rozsiewacz komunalny (nowy, dostosowany do wielkości ciągnika):
przystawka komunalna do piasku, soli, mieszanki piaskowo – solnej
zbiornik z laminatu
podajnik taśmowy
1.2. Warunki gwarancji i serwisu oraz dodatkowe informacje:
a) Gwarancja na przedmiot zamówienia (ciągnik) w zależności od wyboru Wykonawcy – (min. okres gwarancji – 24 m-cy) – kryterium oceny ofert,
b) Wykonawca powinien posiadać serwis stacjonarny w odległości od siedziby Zamawiającego wynoszącej nie więcej niż 100 km lub serwis mobilny, od którego będą kalkulowane koszty dojazdu serwisu dla odległości nie większej niż 100 km,
c) Wykonawca w ramach dostawy zapewni przeszkolenie co najmniej dwóch kierowców Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi ciagnika,
d) okres gwarancji minimum dwa lata bez limitu motogodzin,
e) Wykonawca musi przedstawić deklarację zgodności z CE na oferowany ciągnik,
f) fabryczna instrukcja obsługi ciagnika w języku polskim i katalog części zamiennych,
g) zapewniony czas reakcji w przypadku awarii ciagnika w okresie gwarancji musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia (rozpoczęcie naprawy), a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia – kryterium oceny ofert,
h) w przypadku awarii trwającej powyżej terminu wskazanego w Propozycji cenowej Wykonawcy (max. 14 dni), Wykonawca dostarczy nieodpłatnie maszynę zastępczą lub pokryje koszty maszyny wynajętej przez zamawiającego.
1.3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego własnym staraniem i na własny koszt w terminie do 14 dni od podpisania umowy.
1.4. Opis zamówienia – wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:
a) Umowa leasingu operacyjnego zostanie zawarta na okres maksymalnie do 36 miesięcy,
b) opłata wstępna do 10% wartości przedmiotu leasingu,
c) po opłacie wstępnej miesięczne raty leasingowe będą w stałej wysokości zgodnie z przedstawioną ofertą,
d) nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów,
e) wykup przedmiotu leasingu po upływie okresu obowiązywania,
f) waluta leasingu – złoty polski,
g) Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego.
2. Termin realizacji wykonania zamówienia: do 08 listopada 2019r.
3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 40%
sposób oceny: cena oferty ocenianej dzielona przez ofertę z najniższą ceną i wage kryterium.
Gwarancja na przedmiot zamówienia – 20%
sposób oceny: najkorzystniejsza będzie oferta z najdłuższym okresem gwarancji
Czas reakcji w przypadku awarii ciagnika -20%
sposób oceny: najkorzystniejsza będzie oferta z najszybszym czasem reakcji liczona w godzinach (max. czas to 48 godzin).
Maksymalny czas naprawy awarii ciagnika – 20 %
sposób oceny: najkorzystniejsza będzie oferta z najszybszym czasem naprawy liczony w dniach (max. czas to 14 dni).

4. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) ofertę należy złożyć na załączonym formularzu,
2) ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie,
3) ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
4) ma obejmować całość zamówienia z uwzględnieniem wszystkich kosztów leasingu.
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 18.10.2019r. do godz.9.00 w siedzibie zamawiającego, tj. Plac Wolności 2, 19-400 Olecko , pokój Nr 5 w zamknietej podpisanej kopercie z napisem: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu ciągnika komunalnego.
2) Przyjmuje się również oferty przesłane pocztą na adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., Plac Wolności 2, 19-400 Olecko.
3) Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 18.10.2019r. o godzinie 09.15 w siedzibie zamawiającego.
6. Osobą uprawnioną do udzielania informacji w niniejszej sprawie jest Pan Krzysztof Nowoć tel. 883 364 364.
7. Dopuszcza się złożenie kilku ofert przez jednego Wykonawcę. Każda z nich powinna być złożona w oddzielnej kopercie.
8. Informacje dotyczące zawarcia umowy (zlecenia):Z wybranym wykonawcą zostanie podpisania umowa (zlecenie) w terminie 14 dni od wyboru oferty najkorzystniejszej.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji dostawy leasingu operacyjnego z opcją wykupu ciągnika komunalnego bez podania przyczyny.
10. W załączeniu:
druk„propozycji cenowej”.
11.10.2019r.
PREZES ZARZĄDU
Marta Witkowska