Sprzedaż kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów oraz KP 7

2017-11-15 1442
Art. czytany: 2696 razy

BURMISTRZ OLECKA
ogłasza nieograniczony pisemny przetarg ofertowy na sprzedaż kontenerów do selektywnej zbiórki odpadów oraz KP 7.

NAZWA SPRZEDAJĄCEGO:
Gmina Olecko
Plac Wolności 3
19-400 Olecko
powiat olecki, woj. warmińsko-mazurskie

DANE DOTYCZĄCE KONTENERÓW:
Kontenery o pojemności 2,65 m3 każdy, wykonane z blachy do gromadzenia makulatury (niebieskie), tworzyw sztucznych (żółte), szkła (zielone) w ilości 48 sztuk oraz KP 7 w ilości 5 sztuk.

Pojemniki będące przedmiotem przetargu można oglądać w dni robocze od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu – tel. (87) 520 16 03 lub (87) 520 23 83. Pojemniki ustawione są na terenie zamkniętego składowiska odpadów komunalnych w Olecku przy ul. Kościuszki.

TRYB, MIEJSCE I TERMIN PRZEPROWADZENIA PRZETARGU:
Pisemny przetarg ofertowy zostanie przeprowadzony w Urzędzie Miejskim w Olecku, Plac Wolności 3.

Nabywcą zostanie uczestnik, który zaoferuje najwyższą cenę zakupu spośród ofert nie podlegających odrzuceniu biorących udział w postępowaniu. Oferowana cena powinna być wyrażona w zł brutto.
W przypadku, gdy kilku oferentów zaoferuje tę samą cenę, oferenci będą mogli zweryfikować swoje ceny poprzez złożenie Komisji przetargowej nowych ofert w dniu przetargu.

WYMAGANIA JAKIM POWINNA ODPOWIADAĆ OFERTA ORAZ TERMIN I MIEJSCE ZŁOŻENIA:
1) Pisemne oferty należy złożyć wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Oferta kupna pojemników do selektywnej zbiórki odpadów oraz KP 7”.
2) Oferty powinny wpłynąć do Urzędu Miejskiego w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko do dnia 27 listopada 2017r. do godz. 10.00. Otwarcie ofert nastąpi 27.11.2017r. o godzinie 1015 w pokoju nr 05.
3) Oferent, którego ofertę wybrano wnosi wpłatę na konto Urzędu Miejskiego w Olecku 57 1020 4724 0000 3702 0007 6117 w Banku PKO BP SA. Wpłatę uznaje się za dokonaną jeżeli w dniu podpisania umowy kupna sprzedaży znajduje się ona na koncie sprzedającego.

INFORMACJE DOTYCZĄCE ODRZUCENIA OFERTY:
Oferta podlega odrzuceniu, jeżeli została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu, a także gdy nie zawiera danych i dokumentów wskazanych w ogłoszeniu lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą inne wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę. O odrzuceniu oferty niezwłocznie zawiadomiony zostanie oferent.

Sprzedający zastrzega sobie, że przysługuje mu prawo zamknięcia przetargu bez wybierania którejkolwiek oferty, bez podania przyczyn.
Umowa na sprzedaż pojemników zostanie zawarta nie później niż w terminie 7 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu przetargu można uzyskać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Olecku, Plac Wolności 3 (pok. nr 04 lub 05) lub pod numerem tel. (87) 520 16 03 lub 520 23 83 w godzinach 7.30 – 15.30.
Do niniejszego przetargu nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki do ogłoszenia:
1.Wzór oferty – załącznik nr 1
2.Zdjęcia kontenerów będących przedmiotem przetargu