Dostawa 5 lamp solarnych ogrodowych

2017-10-23 0753
Art. czytany: 1251 razy

Nr sprawy: GKO.7021.5.55.2017 Olecko, dnia 20 października 2017 r.


Zaproszenie
do złożenia oferty na zadanie pn.

Dostawa 5 lamp solarnych ogrodowych

na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
( t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579).

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
- dostawa 5 lamp solarnych ogrodowych.
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (zlecenia) do dnia 30.11.2017 r.
3. Termin związania z ofertą określa się na 7 dni od dnia złożenia oferty. W przypadku niepodpisania zostanie wybrana kolejna najkorzystniejsza oferta.
4. Opis sposobu przygotowania oferty:
4.1 ofertę należy złożyć na załączonym formularzu,
4.2 podana cena ma być wyrażone cyfrowo i słownie,
4.3 oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń,
4.4 do oferty należy dołączyć kartę katalogową lampy solarnej
5. Miejsce i termin złożenia oferty:
5.1 Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy w terminie do dnia 27 października 2017 r. do godziny 900 w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12 opatrzonej napisem: „Dostawa 5 lamp solarnych ogrodowych”.
5.2 Ocena złożonych ofert nastąpi w dniu 27 października 2017r. o godz. 915 w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 04.
6. Osobą uprawnioną do udzielania informacji w niniejszej sprawie jest
Marcin Drażba - pok. nr 4 tel. 87 5202383
7. Kryterium oceny ofert – cena 100%.
7.1. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
7.2 . Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną) otrzyma 100 pkt., każda
następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium;
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny
9. W załączeniu:
9.1 druk „propozycji cenowej”,