Dostawa 5 lamp solarnych ogrodowych 2017-10-23 0753 Art. czytany: 1251 razy Nr sprawy: GKO.7021.5.55.2017 Olecko, dnia 20 października 2017 r. Zaproszenie do złożenia oferty na zadanie pn. Dostawa 5 lamp solarnych ogrodowych na podstawie art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579). 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - dostawa 5 lamp solarnych ogrodowych. 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy (zlecenia) do dnia 30.11.2017 r. 3. Termin związania z ofertą określa się na 7 dni od dnia złożenia oferty. W przypadku niepodpisania zostanie wybrana kolejna najkorzystniejsza oferta. 4. Opis sposobu przygotowania oferty: 4.1 ofertę należy złożyć na załączonym formularzu, 4.2 podana cena ma być wyrażone cyfrowo i słownie, 4.3 oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelną i trwałą techniką, bez skreśleń, 4.4 do oferty należy dołączyć kartę katalogową lampy solarnej 5. Miejsce i termin złożenia oferty: 5.1 Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy w terminie do dnia 27 października 2017 r. do godziny 900 w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 12 opatrzonej napisem: „Dostawa 5 lamp solarnych ogrodowych”. 5.2 Ocena złożonych ofert nastąpi w dniu 27 października 2017r. o godz. 915 w siedzibie zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Olecku, pokój Nr 04. 6. Osobą uprawnioną do udzielania informacji w niniejszej sprawie jest Marcin Drażba - pok. nr 4 tel. 87 5202383 7. Kryterium oceny ofert – cena 100%. 7.1. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto. 7.2 . Oferta najkorzystniejsza (z najniższą ceną) otrzyma 100 pkt., każda następna oferta oceniona będzie według wzoru: cena najniższej oferty dzielona przez cenę oferty ocenianej i mnożona przez wagę kryterium; 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny 9. W załączeniu: 9.1 druk „propozycji cenowej”, |