Przetarg nieograniczony na remonty bieżące i konserwację dróg gruntowych na terenie Gminy Olecko w 2016r.

2016-02-11 1350
Art. czytany: 1007 razy

Olecko: Remonty bieżące i konserwacja dróg gruntowych na terenie gminy Olecko w 2016r.
Numer ogłoszenia: 14493 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olecko , Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 520 21 68, faks 87 520 25 58.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.olecko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty bieżące i konserwacja dróg gruntowych na terenie gminy Olecko w 2016r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są Remonty bieżące i konserwacja dróg gruntowych na terenie gminy Olecko w 2016r. 2. W zależności od potrzeb zamawiającego Wykonawca realizował będzie naprawy cząstkowe dróg gruntowych lub remonty cząstkowe nawierzchni dróg gruntowych, stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco, polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacji ubytków, zastoisk wody, wybojów, zagłębień oraz osiadań zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również hamujących proces powiększania się powstałych uszkodzeń, przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej oraz uzupełnianiu ubytków nawierzchni w zależności od potrzeb kruszywem łamanym lub kruszywem sortowanym. Remont bieżący polegający na zakupie, transporcie i wbudowaniu w nawierzchnię drogi kruszywa łamanego lub kruszywa sortowanego. Zakres i rodzaj materiału będzie każdorazowo określany przez Zamawiającego . Konserwacja (Profilowanie) samobieżną równiarką nawierzchni dróg gruntowych na terenie gminy Olecko. 3.1 Opis zamówienia 3.1.1. Remont bieżący polegać będzie na zakupie kruszywa przez Wykonawcę, jego transport i wbudowanie. 3.1.2. Przez wbudowanie kruszywa w nawierzchnię drogi należy rozumieć jego rozłożenie (wypełnienie kolein, zaniżeń), wyrównanie (uzyskanie spadków poprzecznych) i zagęszczenie odporne na działanie ruchu. 3.1.3. Przy realizacji prac remontowych należy stosować w zależności od potrzeb zamawiającego kruszywo łamane 0 - 31,5mm (30% kruszyw przekruszonych) lub kruszywo sortowane o frakcji 0 - 31,5mm, które nie może zawierać więcej niż 50% ziaren o wielkości do 2mm. 3.1.4. W celu udokumentowania spełnienia wymagań w zakresie kruszywa o którym mowa w pkt. 3.1.3 w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może zażądać badań, próbek wskazanego kruszywa przez uprawnione laboratorium z podaniem źródła pochodzenia kruszywa na koszt Wykonawcy. 3.1.5. Warstwę kruszywa należy układać na osuszoną powierzchnię. 3.1.6. Wykonawca wykona pierwsze profilowanie do dnia 15 maja 2016r. w zakresie określonym w załączniku nr I Wykaz dróg do pierwszego profilowania na terenie gminy Olecko do niniejszej Instrukcji. 3.1.7. Następne profilowania odbywać się będą zgodnie z wskazaniem przez Zamawiającego. 3.1.8. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zakresu profilowania na każdym etapie realizacji zadania. 3.1.9. Profilowanie dróg ma polegać na mechanicznym poprawieniu podłużnego i poprzecznego profilu w celu wyrównania wybojów, kolein i zapewnieniu lepszego odwodnienia drogi. 3.1.10. Od Wykonawcy będzie wymagana dyspozycyjność polegająca na uczestniczeniu w ustaleniu zakresu robót na drodze oraz odbiorze wykonywanych usług z własnym środkiem transportu. 3.1.11. Wykonawca rozpocznie prace każdorazowo w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. 3.1.12. Wykonawca będzie realizował umowę wykonując dyspozycje Zamawiającego określające każdorazowo zakres usługi oraz termin jej wykonania. 3.1.13. Uzasadnionym powodem wystąpienia zwłoki w rozpoczęciu realizacji lub zakończenia prac mogą być niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia. 3.1.14 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób trzecich w trakcie wykonywania robót objętych przedmiotem zamówienia. 3.1.15. W przypadku powstałych szkód w toku realizacji robót, naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego obciąża Wykonawcę. 3.1.16. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania systemu monitorowania pozycji pojazdów GPS (pozycjonowanie pojazdów w czasie rzeczywistym oraz archiwalne odwzorowanie przebiegu tras w tym postojów, zatrzymań, prędkości, pobytu w zdefiniowanych miejscach, przejazdu trasą poszczególnych pojazdów). System monitorowania powinien być sprawny przez cały okres trwania umowy. 3.1.17. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu aktualnego hasła dostępu do systemu monitorowania pozycji pojazdów GPS wykorzystywanych w realizacji zamówienia. 3.1.18. Pojazdy wyposażone w GPS powinny być oznakowane tak, aby Zamawiający mógł odróżnić (na podglądzie) w systemie monitorowania GPS poszczególne pojazdy. 3.1.19. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu kody dostępu i zademonstruje prawidłowe działanie systemu nawigacji..

II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie zł: jedenaście tysięcy 00/100); 2. Wadium powinno być wniesione w formach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych określone w art. 45. ust.6. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: 86 1020 4724 0000 3202 0007 6422 w Banku PKO BP SA. Wadium należy wnieść w takim terminie, aby przed otwarciem ofert nastąpiło uznanie na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 w/w ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dysponują minimalnym potencjałem technicznym pozwalającym na realizację przedmiotu zamówienia: 2.1. Dla robót remontowych posiadanie przynajmniej dwóch wywrotek o ładowności przynajmniej 10 t każda, sprzęt do wyrównania kruszywa, walec wibracyjny do zagęszczenia kruszywa. 2.2. Do profilowania Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem przynajmniej jednej samobieżnej równiarki.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95
2 - Termin płatności faktury - 5

IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.olecko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.um.olecko.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Olecku Plac Wolności 3 19-400 Olecko pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie